اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ اسکری | allescape

همان طور که گفتیم کرونا بسیاری از فعالیت‌های تیمی حضوری را لغو کرده است. اما خیلی از مردم به دنبال راهی بودند که بتوانند همچنان به فعالیت‌های خودشان ادامه دهند و از تعاملات اجتماعی دور نشوند. خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت. فقط این که بعد از رزرو آنلاین، از طریق تلفن، به ما اطلاع بدید تا گیم مستر اون بازی رو در جریان قرار بدیم و هماهنگی های لازم انجام قوانین اتاق فرار بشه. از بین دوست و آشنا و فامیل یک تیم 4 تا 10 نفره تشکیل بدید و یکی رو بعنوان سرگروه انتخاب کنید.

اسکیپ روم وی آی پی

همچنین باید توجه کنید که پایه و اساس اتاق فرار، معما است و در تمامی ژانر های اتاق فرار شما میبایست معما حل کنید. اگه تجربه بازی اتاق فرار رو نداشته باشید، شاید تو وهله‌ی اول فکر کنید که یه بازی کودکانه‌ست اما این‌طور نیست. باید تلفن، تبلت یا بقیه وسایل خودتون رو توی این بازی فراموش کنید؛دور موندن از تلفن همراهبه‌مدت یک‌ساعت احساس غریبی داره. بازی اتاق‌فرار نه فقط یک سرگرمی ساده، بلکه یک همکاری گروهیه که نیاز به تمرکز، تجربه و البته یک استراتژی مشخص داره. همون طور که پیش تر هم گفتیم، این بازی برای اولین بر توی سال 2007 ابداع شده ولی اون قدر مورد استقبال قرار گرفته که به سرعت تعداد این بازی ها در سرتاسر جهان به صورت تصاعدی بالا رفته.

مجموعه اتاق فرار نکست اسکیپ روم

در این بازی‌ها پلیر علاوه بر چالش‌هایی که در حل معما دارد، با تصاویر وحشتناک، موجودات زنده ترسناک یا صداهای رعب‌آور مواجه می‌شود. بسته به درجه ترس هر بازی، سطح سختی معماها نیز معمولا تغییر می‌کند. چرا که ذهن بازیکنان علاوه بر حل معما به جلوه‌های ترسناک نیز معطوف می‌شود. به طور کلی درجه ترسی که بازیکن (پلیر) تجربه می‌کند به تعداد تجربیات او از بازی اتاق فرار نیز بستگی دارد. برخلاف سایر اسکیپ روم های اصفهان، در این بازی شما نقش گروهی از افراد تبهکار را بر عهده میگیرید و قصد دارید مدارک جمع آوری شده در دفتر کارگاه توانا که بر ضد شما می باشد را سرقت کنید. با ورود به اتاق فرار کارگاه با درب های اتوماتیک و سیستم امنیتی بسیار پیچیده روبرو میشوید و تنها ۶۰ دقیقه زمان دارید تا مدارک مورد نیاز را جمع آوری و درب ها را برای فرار پیدا کنید.

  • از طرف دیگه هم نمی‌شه گفت که بهترین اتاق فرار تهران اونیه که لوکیشن بازیش بزرگ، کوچک یا… باشه و همه‌چی برمی‌گرده به سناریو و داستان اسکیپ روم که چه فضایی رو برای بازی می‌طلبه.
  • طراحی دکوراسیون بازی جالب توجه است و می‌توانیم آن را درخور موضوع و مرتبط با آن بدانیم.
  • با این تفکر، بازیکن‌ها می‌توانند بازیگران یک قصه شوند و تجربه جالب‌تری را بسازند.

اتاق فرار میتواند در یک خانه متروکه، زندان و یا در یک موقعیت خاص باشد و با فضاسازی مرتبط خواهد بود. به‌این‌ترتیب کمتر از ۱۴ درصد، ۱۸ سال دارند؛ ۲۰ درصد، ۱۸ تا ۲۵ساله هستند؛ ۲۷ درصد، ۲۵ تا ۳۰ سال دارند؛ ۲۴ درصد ۳۰ تا ۴۴ساله و ۱۵ درصد بالای ۴۰ سال هستند. البته اصلا از این موضوع خبر ندارید که پیرمرد داستان، فردی متبحر در دفاع شخصی است.

اتاق فرارهای اهواز

اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ اسکری | allescape این بازی برای افراد 18 سال به بالا مناسب است و برخلاف معمول مدت زمان این بازی 90 دقیقه است – اگر یادتان باشد گفتیم که مدت زمان اتاق فرار عموما 60 دقیقه است، اما این زمان با توجه به تم هر بازی متفاوت است. این اتاق فرار که در سال 1397 راه اندازی شده است، یکی از بزرگترین مراکز اسکیپ روم در اصفهان محسوب می شود. اسکیپ سنتر ابتدا با دو اتاق فرار سکوت سیاه و عکاس ‌خانه اصفهان شروع به کار کرد و بعد ۱۱ اتاق فرار دیگر به آن اضافه کرد. نکته قابل توجه درباره این اتاق فرار این است که در 9 سناریو متفاوت طراحی شده است و بازی مافیا و بازی محیطی دفینه نیز در آن برگزار می شود. اتاق فرار یک بازی مبتنی بر ماجراجویی در زندگی واقعی است که در آن گروهی از بازیکنان، یک ماجرای طراحی‌شده توسط صاحبان اتاق فرار را دنبال می‌کنند.