اسلایم پاستیلی دونه دار ژل اسلایم پاستیلی رنگارنگ اسلایم دونه برفی رنگی کاسبرگ

داخل سایت لاکچری تویز شما میتونین جدید ترین و خفن ترین وسایل سرگرمی مثل خرید اسلایم و خرید فیجت و خرید پاپیت و خرید اسکوییشی در مدل های مختلف و خرید نرمالو و خلاصه کلی محصولات جذاب و کیوت با جدید ترین و بهترین کیفیت روز دنیا رو سفارش بدین و هر جای ایران هم باشید براتون با پست ارسال بشه و درب منزلتون تحویل تفنگ ساچمه ای بگیرید. این محصولات در دسته بندی های مختلفی عرضه شده اند که می‌توان به لباس شخصیت های کارتونی و همچنین لباس مشاغل کودکان اشاره کرد. اسلایم دونه برفی ، وسیله ای عالی برای بازی و استراحت دستان شماست .

  • این اسلایم با دونه برفی که دارد حباب بیشتری تولید می کند و بسیار زیبا تر و جذاب تر به نظر می رسد.
  • استفاده از مطالبفروشگاه اینترنتی رنیکبرای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • فروشگاه پریلند هیچ شعبه حضوری ندارد و فروش محصولات فقط به صورت اینترنتی می باشد.
  • ما ویژه مغازه داران در اصناف قنادی، لوازم تولدی، لوازم قنادی و پلاسکویی ایجاد شده ایم.
  • اسلایم دانه برفی قابلیت انتخاب سایز اسلایم نیز دارد و شما می توانید سایز اسلایم خودتون رو انتخاب کنید.

هزینه تهیه این خمیر جادویی زیاد نیست و اکثر افراد می توانند آن را تهیه کنند و مزیت دیگر این ژل بازی، قابل حمل بودن آن است یعنی به راحتی می توانید آن را با خود به همه جا برده و در موقعیت های مختلف کودک خود را سرگرم کنید. اسلایم دونه برفی لاکچری تویز مثل اسلایم پفکی و اسلایم متالیک و اسلایم خامه ای و اسلایم شفاف یک ماده ژلاتینی هست. اسلایم دونه برفی مثل اسلایم پفکی و اسلایم متالیک و اسلایم خامه ای و اسلایم شفاف یک ماده ژلاتینی هست.

ژل اسلایم دونه برفی ۳۰۰ گرم

برای اطلاع از فواید، مضرات و نحوه نگهداری ژل بازی اسلایم با ستاره همراه شوید. ژل بازی اسلایم چه فوایدی دارد؟ اسلایم ژله ای است بر پایه پلیمرهای بهداشتی که به علت روانی و انعطاف پذیری فرد با فشردن آن استرس خود را تخلیه و از صداهایی که از حبس هوا در بین لایه های آن ایجاد می شود لذت می برد. انعطاف پذیری اسلایم طوری است که می توان اشکالی خلاقانه ای با آن ایجاد کرد. ژل بازی اسلایم چیست و چه اثراتی دارد؟ | وب استفاده از رنگ های متنوع بهداشتی، بازی با خمیر اسلایم را برای کودکان و نوجوانان خوشایند کرده است. بازی با رنگ های روشن و پر جنب و جوش هم تسکین دهنده و هم هیجان انگیز است، در برخی از این خمیر ها از لایحه های اسانس نعنا و اسانس های خوشبوی دیگر نیز وجود دارد که حس آرامش و جذابیت آن را افزون می کند. فراهم کردن فرصتی برای بچه ها جهت شرکت در بازی های حسی می تواند به آرامش و حفظ احساسات قوی در هنگام بازی و یادگیری سریع تر و رشد خلاقیت آنها کمک کند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به فروشگاه اینترنتی وسوسه می باشد. اسلایم بسیار خاص و نرم و دوستداشتنی مثل اسلایم پفکی و اسلایم خامه ای هستند. این اسلایم با دونه برفی که دارد حباب بیشتری تولید می کند و بسیار زیبا تر و جذاب تر به نظر می رسد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی پریلند فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ضمانت اصالت کالا

میتوانید با این محصول بازی کنید و یا به دلیل جنس آن برای آموزش کودکانتان بهره بگیرید. ویتابن معتبرترین و محبوب‌ترین سایت تخفیف و خرید گروهی است که هدف آن تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بستر تخفیف، تجارت و تبلیغات اینترنتی در ایران است. حس خوب هیجان، مشتری مداری و وسواس در انتخاب شرکای تجاری‌ سه ارزش اصلی ویتابن در ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری است تا بتواند بر اساس آن‌ها کالاها و خدمات با کیفیت، ارزان و مقرون به صرفه را در اختیار همه کاربران قرار دهد. شما با ویتابن هیچ تخفیفی را از دست نخواهید داد و می‌توانید هزینه‌های زندگی خود را کاهش دهید، ویتابن تحت مدیریت گروه فناوری اطلاعات تک ندا پرداز که از شرکت های تحت حمایت پارک علم و فناوری است هدایت و راهبری می شود. همچنین همه اسلایم های ما مثل اسلایم پفکی و اسلایم خامه ای و… قابلیت انتخاب رنگ هم دارند.

من این مدل اسلایمو سفارش دادم ولی متاسفانه یچیز دیگه واسم ارسال شد و ظاهرا خرابم بود به هر حال وقت مرجوع کردنشم نداشتم. من تا حالا بیشتر از صد تا اسلایم خریدم این بهترینش بود بهتون پیشنهاد میکنم این کالا را سفارش دهید. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. شما می توانید با سفارش اسلایم دانه برفی و خرید پودر رنگ خودتون اسلایم ها قشنگتون رو رنگ کنید.

اسلایم پاستیلی دونه دار ژل اسلایم پاستیلی رنگارنگ اسلایم دونه برفی رنگی کاسبرگ عمر اسلایم پفکی ، اسلایم خامه ای در صورت نگهداری خوب حدود ۳ الی ۴ ماه است . بنابراین بهتر است از جاهایی که نماد اعتماد دارند مثل لاکچری تویز اسلایم های جذابتون را بخرید. فروشگاه پریلند هیچ شعبه حضوری ندارد و فروش محصولات فقط به صورت اینترنتی می باشد.

جزییات بیشتر محصول

وارداتی, معطر, کشسانی بالااسلایم چیست؟اسلایم ماده ای خمیری که حالت ژله ای دارد و برای پرورش خلاقیت کودکان از آن استفاده میشود .این خمیر به&n.. پست پیشتاز برای تمام سفارش‌های شما در سراسر ایران در دسترس هست. پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 3 تا 6 روز کاری است.

استفاده از مطالبفروشگاه اینترنتی رنیکبرای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. واسه اینکه واسه دو هفته سرگرم بشید خوبه.ولی این دونه های برفکی داخلش خوب نیست چون همش می‌ریزه. مغازه داران می توانند کالاهای تولدی خود را با بیشترین تنوع و بهترین قیمت خرید کنند. تولده، تولیدکننده و پخش کننده عمده لوازم تولد در سراسر ایران است. ما ویژه مغازه داران در اصناف قنادی، لوازم تولدی، لوازم قنادی و پلاسکویی ایجاد شده ایم. اسلایم مخلوط اسلایم شفاف و دونه هستند که عمر طولانی دارند .

ما در فروشگاه میلی جون به صورت تخصصی در حوزه محصولات ایفای نقش کودکان فعالیت می‌کنیم و شما میتوانید به راحتی از طریق فروشگاه ما به دنبال محصولات ایفای نقش برای اوقات فراغت کودکان خود باشید و از این طریق کمک بسزایی در رشد فکری دلبندان خود خواهید داشت. اسلایم دونه برفی ، اسلایم شفاف ، اسلایم متالیک و اسلایم کهکشانی حدود ۲ ماه عمر می کنند. مطمئنا همه اسلایم دوست دارند مخصوصا اسلایم پفکی و اسلایم دونه برفی.