بزرگترین لیست بک لینک رایگان آپدیت 2022-بک لینک گلدلینک

فرض کنید مطلبی را در رابطه با نحوه ترکیب‌بندی در عکاسی منتشر کرده باشید. اگر بک لینک سایت را از جایی دریافت کنید که محتوای آن مرتبط با عکاسی و گرافیک باشد، گوگل وزن بیشتری را برای این بک‌لینک در نظر می‌گیرد. بک لینک که با نام‌های لینک داخلی، لینک یک‌طرفه یا لینک ورودی هم شناخته می‌شود، به لینک یک وب‌سایت در صفحه سایت دیگر می‌گویند. گوگل و سایر موتورهای جستجو بک لینک سایت را به عنوان عاملی برای بهبود طبیعی (ارگانیک) رتبه سایت در نظر می‌گیرند. در واقع ایجاد یک بک لینک از طریق بازنشر محتوا در دراز مدت؛ منجر می شود تا وب سایت شما داری اسم و رسم شود و اعتماد ربات های موتور جستجو جلب شود.

پلن های خرید بک لینک قوی, ارزان و دائمی

اعتبار دامنه یا Domain Authority یک امتیاز بین 1 تا 100 است که کیفیت یک وبسایت را اندازه‌گیری می‌کند. این امتیاز توسط سایت MOZ توسط چند فاکتور محاسبه میشود؛ دامنه‌هایی که به این سایت لینک دادند، تعداد کل بک لینک‌ها و قدرت و اعتبار بک‌لینک‌ها از جمله این فاکتورها هستند. هزینه خرید بک لینک از سایتی به سایت دیگر متفاوت است ولی در کل گوگل خرید و فروش بک لینک را تایید نمی کند.

بک لینک ها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا تعیین کنند که سایت شما چقدر معتبر و مرتبط با کلمه کلیدی یا موضوعی است که برای آن رتبه بندی می کنید. علاوه بر این، بک لینک ها به وب سایت شما سیگنالی برای موتورهای جستجو هستند که سایر وب سایت های خارجی محتوای شما را تأیید می کنند. بر خلاف بک لینک فالو، بک لینک «نوفالو» به لینکی در سایت می‌گویند که موتورهای جستجو آن را برای بهبود رتبه سایت در نظر نمی‌گیرند. البته گوگل در سال ۲۰۱۹ بیان کرد که به مرور، لینک‌های نوفالو نیز در الگوریتم‌های گوگل مورد توجه قرار می‌گیرند. این امر یعنی ممکن است بسته به نوع دامنه یا سایر عوامل، بک لینک نوفالو نیز در رتبه سایت تاثیرگذار باشد.

با استفاده از این ابزار رایگان، لینک سایت مورد نظر را وارد می‌کنید و با فشردن دکمه «Check Backlinks» به تعداد بک لینک سایت و «دامنه‌های ارجاع دهنده به سایت» دسترسی خواهید داشت. در حقیقت، Reoffering Domains تعداد سایت منحصر‌به‌فردی است که به سایت شما لینک داده‌اند. علاوه بر این، ۱۰۰ بک‌لینک برتر نیز برای شما نمایش داده می‌شود. یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت بک لینک استفاده از «پست میهمان»‌ است.

بک لینک های درون-محتوا

از آنجا که بازدید این سایت ها زیاد است لذا ترافیک ورودی به سایت شما نیز افزایش خواهد داشت. برای لینک سازی در این سایت ها دقت داشته باشید که لینک شما می بایست در ارتباط با سوال کاربر باشد. موتور های جستجو میخواند که سایت های مرتبط با کلمه کلیدی را در صفحه نتایج جستجو به نمایش بگذارند. به همین دلیل هنگامیکه میخواهند بک لینک های یک سایت را بررسی کنند.

  • از کلمات کلیدی دقیق استفاده شده باشدبا این سه نکته، گوگل می‌فهمد که سایت لینک شده چه محتوایی دارد و برای چه کلمه کلیدی باید رتبه‌بندی شود.
  • و در انتها باید بگوییم که بک لینک تاثیر بسیار خوبی در بهبود سئوی سایت شما و بهتر کردن جایگاه آن در نتایج جستجو دارد.
  • البته در ساخت بک لینک نیازی نیست تماما از بهترین سایت ها استفاده نمایید.
  • واژه ی PBN که این روزها از زبان هر متخصص سئو می شنوید یکی از استراتژی های لینک بیلدینگ کلاه سیاه و کلاه خاکستری به حساب می آید، که با توجه به نوع ساختار لینک ها با رعایت اصول لینک…
  • ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند.

دریافت بک لینک در کل کار دشواری است تا رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بهبود پیدا نماید و سئو سایت شما ارتقا پیدا نماید. مثلاً به لینکی که در آخرین جمله پاراگراف بالا به کلمه «سئو» اضافه کرده ایم توجه کنید. باید توجه داشته باشید که «کیفیت» در اینجا حرف اول را می‌زند و لذا همه لینک‌ها ارزش یکسانی ندارند. درواقع، دریافت چند بک لینک باکیفیت از منابع مناسب از هزاران بک لینک از سمت وب‌سایت‌های اسپم backlink چیست (موس را روی سند بعدی کلیک کنید) بهتر است.

روش‌هایی برای گرفتن بک لینک خوب

بزرگترین لیست بک لینک رایگان آپدیت 2022-بک لینک گلدلینک