بهترین کتاب های فلسفه و منطق 17 کتاب که هر انسانی باید حداقل یکی از آن ها را بخواند | mey

بهترین کتاب های فلسفه و منطق 17 کتاب که هر انسانی باید حداقل یکی از آن ها را بخواند | mey

من باید قدرت روایتگری کامل داشته باشم و در پادکست‌ها، تلویزیون، روزنامه و مجلات جار بزنم و با آمار، ارقام و نتایج مشخص نشان دهم که روغن‌بنفشه 17نفر را کشته و فلان مضرات را آدرس پادکست های مي داشته است. به‌نظر می‌رسد، باید از حاکمیت توقع جدی داشت که به شبه‌علم اعتبار و تریبون ندهد. در این برنامه با اجرای تکنفره با متن و ادبیات زمان قاجار و به شکلی طنز آمیز به مسایل و مشکلات بیماری جدید کرونا و ویروس کوید ۱۹ پرداخته میشود. برنامه‌ نکته به زبان طنز -و نه شوخی و خنده- به موضوعات مختلف برنامه بولتن می‌پردازد.

  • پس آن‌ها به تعدادی قاعده و قانون نیاز دارند تا در صورت رعایت‌شان، از تفکر اشتباه، در امان بمانند.
  • طرحواره درمانی یانگ، درمانی جدید ویکپارچه بر اساس گسترش درمان شناختی رفتاری یاcbtو اصول و مبانی رویکردهای رفتاری گشتالت، روابط موضوعی، سازنده گرایی و روانکاوی در قالب یک مدل است.
  • «ما مردم نازنین» را هر پنج‌شنبه در بولتن از رادیو پیام دوست بشنوید.
  • کتاب و مجله می‌خواندیم، از پدیده‌های نجومی و اجرام سماوی عکاسی می‌کردیم.
  • یعنی اگر سناریو بیش از حد دور از ذهن باشد، دیگر ربطی به کار مادلین پیدا نمی‌کند.

پس به هر حال چندان جای افتخار هم ندارد؛ به همین ترتیب تصور اشتباه مردم دربارۀ آنچه در فلسفه جریان دارد خسران مهمی نیست! مردم فکر می‌کنند فلسفه آن دسته از امور «نه چندان مهم۲۲» است، در حالی که این دسته از امور «نه چندان مهم» است. در این تحقیق خطاهای زیادی هست، اما محور اصلی درست است. کار هیلی به این ترتیب است که چهار ژورنال فلسفی را که دارای بیشترین اعتبارند انتخاب کرده – یعنی Philosophical Review، Journal of Philosophy، Nous، و Mind. او همه مقالات و مرورهای منتشرشده در این مجلات را طی ۲۰ سال (منتهی به ۲۰۱۳) گردآورده و بررسی کرده است که مطالب این مجلات به چه آثار ارجاع داده‌اند. بررسی کرده است که این مجلات بسیار بااعتبار که در صدر رشته خود هستند به چه آثاری ارجاع می‌دهند.

گوش نیوش : حضرت زهرا س اسطوره یا اسوه بخش اول

سپس کیلی نکته‌ای هم دربارۀ زنان در این آمار می‌گوید. در کل، نوزده اثر را زنان نوشته‌اند، یعنی ۳.۶ درصد. اما، به استثناء تیم مادلین، همه یا چشم‌اندازی کمتر از من دارند، یا اساساً چشم‌اندازی ندارند.

ترم هشتم | جلسه 1 | کانت و متافیزیک: انقلاب یا ضد انقلاب | دکتر محمد مهدی اردبیلی

نویسنده در این کتاب، راجع به علم منطق، تاریخچه، شاخه‌های مختلف و مباحث گوناگون صحبت کرده؛ همچنین بحث مفصلی در زمینۀ مغالطات ارائه داده است. بهتر است، آن را پس از کتاب‌های معرفی شدۀ قبلی، مطالعه کنید. این کتاب برای بسیاری از دانشجویان فلسفه و منطق، منبعی شناخته شده است.

در این گفتگو سعی داریم این رشته را به صورت اجمالی معرفی کنیم. در این پادکست به موضوعات روانشناسی و جامعه‌شناسی پرداخته می‌شود و بخشی از قسمت‌ها به خلاصه کتاب اختصاص پیدا می‌کند. هربار در این برنامه با آنیتا همراه میشیم و نگاهی خواهیم داشت به یک اثر در حوزه اندیشه و یا هنر.