تجهیزات اتاق فرار در تهران تجهیزات شهربازی سیدا الکترونیک | allescape

در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم به اطلاعاتی درباره اتاق فرار، شرح سبک؜ های متفاوت این بازی، تاریخچه این بازی و بررسی موارد دیگر خواهیم پرداخت. سناریو اتاق فراربه نوعی یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی اتاق فرار سناریو و انتخاب آن است. اگر یک سناریو به خوبی طراحی شده باشد، قطعا از آن لذت خواهید برد. سناریو‌های قوی را می‌توانید با توجه به نظرات دیگران پیدا کنید. بهتر است یک سناریو با طراحی قوی و تو در تو را انتخاب کنید تا شما را به اوج هیجان برساند. خیلی‌ها اعتقاد دارند که تفاوت یک اتاق فرار خوب و اتاق فرار بد، بیشتر از هر چیز مربوط به گیم مستره و به همین دلیل انجام این کار اصلا راحت نیست.

اتاق فرار شکارچیان ارواح

تجهیزات اتاق فرار در تهران تجهیزات شهربازی سیدا الکترونیک | allescape تلاش اسکیپ‌روم دات آی آر بر این بوده تا بتواند سلیقه‌های مختلف در تمامی ژانرها را به نحو استاندارد، راضی نگه دارد. یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین روشنایی‌های هر اتاق خوابی معمولا چراغ‌ها و آباژورهایی است که در کنار تختخواب قرار داده می‌شود. اما این روشنایی‌های کاربردی می‌توانند به عنوان برجسته‌ترین لوازم جانبی اتاق خواب نیز محسوب شوند و یک نقطه کانونی منحصربه‌فرد را ارائه دهند. برای مثال در زمان‌هایی که به آرامش و استراحت نیاز دارید می‌توانید با کمک این کلیدهای کنترل از راه دور، نوری ملایم را در اتاق خواب ایجاد کرده تا به‌این‌ترتیب حس آرامش موردنیاز در اتاق خواب حاکم شود.

۸ ویژگی که یک اتاق فرار خفن باید داشته باشه

مجسمه ها و وسایل دکوراتیو، تابلوهای نقاشی و غیره همگی باید به گونه ای انتخاب شوند که با سناریو سازگاری داشته باشند. بدون شک استفاده از مجسمه های رمانتیک و کاملا آرامش بخش برای سناریوهایی که مرتبط با قتل های زنجیره می باشند تناسب نخواهد داشت، در مقابل می توان از مجسمه هایی با صورتک های رعب انگیز استفاده نمود. اولین نکته برای موفقیت در اتاق فرار اسکیپ روم، پیدا کردن علامت؜ ها است. روند منظم و مشخص برای یافتن و کشف سرنخ؜ ها، درون این بازی نقش موثری در موفقیت دارد. سناریو، طراحی صحنه و موقعیت قرارگیری آن روی هزینه بلیت تاثیر می‌گذارند. در تهران معمولا بلیت بازی اتاق فرار بین ۳۰،۰۰۰ تومان تا ۷۰،۰۰۰ تومان متناوب است.

  • سرانجام در سال ۲۰۱۱، برای اولین بار بازی اتاق فرار از ژاپن خارج شد و سر از سنگاپور در آورد.
  • اگر به دنبال ایجاد فضایی متفاوت هستید، کمی خلاقیت در طراحی دکوراسیون اتاق خواب به خرج دهید.
  • توی اتاق فرار هیجانی برای غرق شدن بازیکن‌ها از موسیقی و نورپردازی‌ هیجان‌انگیز استفاده می‌شه.

توجه داشته باشید که تمامی حس‌ و هیجان‌های ایجاد شده در این بازی، با پخش موسیقی در زمان مناسب و یا ایجاد صداهای دلهره‌آور به بازیکنان القا می‌شود تا استرس و هیجان افراد در طول بازی افزایش پیدا کند. تم اتاق های فرار می تواند از تم پلیسی و جنایی تا قتل و زامبی، ترس و دلهره، خانواده مرموز، کالبد شکافی و تم های ترسناک دیگر مثل روح و امثال اینها متفاوت باشد. به عنوان مثال زمانی که یک تکه از پازل را پیدا می‌کنید، با صدای بلند به سایر اعضای تیم بگویید که تکه‌ای پازل یافته‌اید.

قطعا متناسب با نوع این اتاق، فضایی که در اختیار طراح قرار می‌گیرد و سبک ساخت اتاق، ایده‌های متفاوتی برای آن وجود خواهد داشت. ازاین‌رو روشنایی و نورپردازی را می‌توان یکی از مهمترین بخش‌های طراحی داخلی دانست. امروزه طراحی داخلی برای فضاهای مختلف خانه ایده‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا با کمک گرفتن از این ایده‌ها یا با کمک یک طراح داخلی ماهر، فضایی منحصربه‌فرد، زیبا و بسیار شیک داشته باشند. در مرحله بعد برای ساخت اتاق شکنجه ما نیازمند خرید قلع و مس و روی هستیم که به مبلغ y خریداری میکنیم. در نهایت یک اتاق فرار باید بتواند تجربه‌ای لذتبخش برای شما و اعضای گروه‌تان فراهم آورد و به گونه‌ای باشد که شما حاصل تلاش و کار گروهی ساخت اتاق فرار خود را ببینید.

اطلاعات بازی