خرید آموزش FL Studio همراه رایانه بهسان

کارت گرافیک یکپارچه اینتل هم صرفا در حد و اندازه تسک‌های ساده می‌تواند مناسب باشد و نباید انتظارات زیادی از آن داشته باشید. ۴ پورت USB در کناره‌های دستگاه در اختیارتان قرار می‌گیرد و ایسوس با استفاده نکردن از درایو نوری تلاش کرده است که فضای لازم برای این پورت‌ها را تامین کند. پورت HDMI در این دستگاه هم برای اتصال مانیتور خارجی مناسب است و حتی می‌توانید برای اتصال تلویزیون هم از آن استفاده کنید. این لپ تاپ در زمینه اتصال وای فای و بلوتوث هم از آخرین فناوری استفاده کرده و مشکلی ندارند. لپ تاپ این‌بار از سری Core i3 اینتل به‌عنوان پردازنده استفاده کرده است و فرکانس بالایی را هم در اختیار شما می‌گذارد. حافظه رم دستگاه هم ۸ گیگابایتی بوده و کمی نسبت به رقبای خود پایین‌تر است.

  • حال اگر به صفحه اصلی مراجعه کنید می‌بینید که تنها برنامه‌های انتخاب شده در لیست بالا امکان استفاده دارند و دیگر برنامه‌های همه به حالت خاکستری درآمده‌اند.
  • هر چند در حال حاضر با وجود رقیب‌هایی مانند ایسوس و لنوو محبوبیت کمتری پیدا کرده است، اما همچنان با قدرت به طراحی و تولید خود ادامه می‌دهد.
  • حالت اول Tap to show for 10 seconds است و در صورتی که این حالت را انتخاب کنید زمانی که صفحه خاموش است اگر یک بار به روی صفحه کلیک کنید برای ۱۰ ثانیه اطلاعات مختلف برای شما نمایش داده می‌شود.
  • برنامه‌ای که باعث کندی و هنگ کردن لپ تاپ شده است را انتخاب نمایید و در انتها بر روی گزینه End Task کلیک کنید.

لازم به ذکر است بدانید برای اینکه بتوانید تشخیص دهید لپ تاپ و کامپیوتر شما دچار تداخل سخت افزاری شده است یا خیر باید به قسمت Device Manager بروید. در این قسمت سخت افزار‌هایی را مشاهده می‌کنید که با رنگ زرد نمایش داده شده‌اند. در واقع این سخت افزارها سیستم سازگاری ندارند و باعث ایجاد تداخل سخت افزاری می‌شوند. در این قسمت از محتوا دلایل هنگ کردن لپ تاپ و کامپیوتر چیست تصمیم داریم نحوه خاموش کردن لپ تاپ هنگ کرده را به شما توضیح دهیم.

خرید آموزش FL Studio

رم ایسر نیترو اسپین 8 گیگابایت، به همراه 256 گیگابایت حافظه SSD و یک ترابایت حافظه HDDاست. در لپ‌تاپ‌های عادی رم 4 تا 8 گیگابایت، طبیعی است و کار خود را انجام می‌دهد. اما در لپ‌تاپ گیمینگ رم باید حداقل 12 تا 16 گیگابایت باشد تا بیشتر بازی‌های سنگین بدون اختلال اجرا شوند. دلایل زیادی وجود دارد که باعث هنگ کردن کامپیوتر در وسط بازی می‌شود که در ادامه به آن‌ها خواهیم سایت منابع مرتبط پرداخت. این نکته را در نظر داشته باشید شما با ارتقاء دادن پردازنده مرکزی، RAM، کارت گرافیک و قرار دادن یک حافظه SSD بر روی کامپیوتر خود به راحتی می‌توانید از هنگ کردن کامپیوتر در هنگام بازی جلوگیری کنید. دلایل مختلفی برای هنگ کردن لپ تاپ و کامپیوتر وجود دارد که ما تصمیمی داریم در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره کنیم.

خرید آموزش FL Studio همراه رایانه بهسان

صفحه‌نمایش این دستگاه نیز 2K و IPS است که کیفیت بالایی را در تصاویر به شما می‌دهد. Pavilion Gaming 15-EC1046NR-AA یک لپ‌تاپ فوق‌العاده برای امور رندرینگ متوسط شما می‌باشد. صفحه‌نمایش 15 اینچی با پنل IPS و از نوع FHD برای شما تجربه کاربری خوبی را به ارمغان می‌آورد. برای هر طراح یا مهندسی که کار رندرینگ انجام می‌دهد داشتن یک لپ‌تاپ با‌کیفیت از ضروریات است. با توجه به اینکه لپ‌تاپ‌های گیمینگ با سخت‌افزار قوی برای امور رندرگیری نیز مناسب هستند این لپ تاپ گیمینگ اچ‌پی نیز از گزینه‌های عالی برای این کار به شمار می‌آید.

در واقع گرید A مربوط به لپ تاپ‌هایی است که حدود 1 تا 3 ماه مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در لپ تاپ‌های گرید A هیچ اثری از شکستگی، ضربه دیدگی صفحه نمایش یا استفاده زیاد از لپ تاپ مشاهده نمی‌شود. معمولا سلامت باتری این گرید از لپ تاپ‌ استوک، حدود 80 درصد است و به هیچ عنوان تحت تعمیر قرار نگرفته اند. از لحاظ ظاهری نیز لپ تاپ گرید A دارای خطوط کوچک یا رنگ پریدگی جزئی می‌باشد؛ به طوری که زیاد هم مشخص نیست. لپ تاپ‌های سری ++A بسیار تمیز و بدون هیچ خط و خشی هستند و با لپ تاپ‌های نو تفاوت چندانی ندارند. لپ تاپ‌های گرید +A نسب به سایر گریدهای لپ تاپ استوک بسیار باکیفیت و تمیز بوده و از لحاظ خط وخش و ظاهر، در سطح پایین‌تری نسبت به مدل ++A هستند.

بودجه؛ تعیین کننده ترین عامل در انتخاب بهترین کامپیوتر (PC)