خرید قالب فلزی بتن + بهترین کیفیت و قیمت مناسب شرکت سپنتا

امروزه این شرکت با گسترش و تنوع در تولیدات قالب بتنی،توانسته نظر مشتریان زیادی را جلب کند . برای اجرای قالب بندی دیوار برشی یک طرفه و دو طرفه نیاز به لوازم قالب بندی می باشد. همانطور که در جدول پایین مشاهده می کنید تعداد اقلام مورد نیاز برای اجرای قالب بندی دیوار در هر متر مربع را محاسبه کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید. می تواند کنترل هزینه ها باشد شاید شرکتی توانایی این را دارد در حالی که از نیروهای ماهر استفاده می کند هزینه های سربار و اضافی خود را کنترل کند یا با همان هزینه ها تولید خود را افزایش دهد در نتیجه قیمت تمام شده محصول خود را پایین نگه می دارد. این شرکت می تواند در حالی که قالب با کیفیتی تولید می کند با قیمت مناسبی هم به فروش می رساند. یکی از مهم ترین فاکتور در قالب ها ضریب تکرار پذیری بالای قالب بتن فلزی می باشد.

می توانید با ثبت درخواست اعزام کارشناس، این کار حساس را به کارشناسان و مهندسین ما سپرده و منتظر باشید تا جهت انجام هماهنگی های اولیه با شما تماس بگیریم. توجه داشته باشید، خرید قالب فلزی بتن از شرکت های معتبر و خوشنامی مانند مجموعه سپنتا موفقیت پروژه را به ارمغان خواهد آورد. نمی توان زمان معینی برای برداشتن یا دمونتاژ قالب فلزی بتن تعیین کرد؛ زیرا این موضوع به کیفیت بتن، درجه حرارت محیط و نوع قالب بندی و بتن ریزی بستگی دارد.

قالب نیوجرسی بتنی و قطعه اتصال فولادی و قالب خاص بتن

برای مقایسه این دو مدل جوشکاری این جمله را بیان میکنیم که خال جوش co2 خیلی بهتر از جوش جوشکاری شده با دستگاه جوش معمولی است. تمامی قالب فلزی بتن هایی که از شرکت مدرن سازان خریداری میکنید تولید شده با ورق فولاد مبارکه و جوشکاری شده با جوش co2 می باشد. در تصویر زیر می توانید عکس قالب بتن نو با ورق فولاد مبارکه و یا ورق دیگر شرکت ها را مشاهده کنید تا از لحاظ ظاهری آشنایی بیشتری با این دو مدل قالب بتون داشته باشید. به بیان ساده تر، می توان قالب های بتن را به ظروفی تشبیه کرد که با فرم خاص خود بتن خیس و تازه را در خود نگه می دارند و در ساخت سازه ها و پروژه های بتنی شامل فونداسیون، ستون، تیر و … کاربرد دارند. قالب های بتن به طور کلی، در صنعت به عنوان «فرم ها» یا «قالب ها» شناخته می شود. در میان انواع قالب هاب بتن، قالب فلزی بتن از محبوبیت، استحکام و ماندگاری بالایی برخوردارند.

  • شرکت مدرن سازان تولید کننده کلیه صنایع و تجهیزات قالب فلزی بتن و سیستم های داربست بندی با هدف ارائه مشاوره ، طراحی و تولید این تجهیزات در مدل های مدولار و خاص در سال ۱۳۸۵ تاسیس گردید.
  • قالب بندی ستون بتنی با استفاده از قالب فلزی بتن و کنج های بيرونی قالب بتن می توان انواع ستونهای مربعی و مستطيلی و چند ضعلی را قالب بندی نمود.
  • به همین دلیل اکثر قالب های بتنی را از جنس چوب های سخت و فلز می سازند.
  • کاربرد روز افزون بتن و قالب بتن در سازه ها ، ساختمان ها و همینطور مزیت های آن نسبت به ساختمان های آجری و یا فلزی ، محبوبیت و استفاده از آن را چندین برابر کرده و همین مزایا آن را تبدیل به مطرح ترین و مهمترین مصالح ساختمانی قالب بتن سپنتا نموده است .
  • همه قطعاتی که به قالب ها اتصال دارند باید با اطمینان کامل محکم شوند تا وقتی بتن می لرزد شل نشود و پایه های اطمینان باید طوری قرار بگیرند که پایداری قالب ها تامین شود.

براساس این راهبرد توانسته ایم سهم قابل توجهی از بازار قالب فلزی بتن، داربست کاپلاک و جک های ساختمانی را در کشورهای خاورمیانه و آسیای میانه به دست آوریم. با توجه به مشخصات مکانیکی بتن، استفاده از آن به سازه‌های ساختمانی استحکام فوق العاده‌ای می‌بخشد و ساختمان را در برابر فشار مقاوم می‌سازد. برای استفاده از بتن در ساخت سازه‌های مختلف، نیاز به قالب‌هایی داریم که به آن‌ها قالب بتن می‌گویند. نحوه استفاده از اینگونه قالب‌ها بدین صورت است که بتن در آن‌ها قرار داده می‌شود و پس از رسیدن مقاومت بتن به سطح مطلوب، قالب را از آن جدا می‌کنند. در حقیقت قالب بتن در دسته سازه‌های موقت جای می‌گیرد؛ چرا که پس از اتمام وظیفه از سازه جدا شده و از محل ساخت خارج می‌گردد. از انواع قالب‌های بتن می‌توان به قالب فلزی، قالب چوبی و قالب آجری اشاره کرد.

برای تولید قالب فلزی بتن ، در قالبهای جوشی ( تسمه ای) از ورق 3 میل برای کف و ورق 5 میل برای تسمه های آن استفاده میشود ولی در قالب های خم ، کلا با ورق 3 میل تولید می شود . بنابرین وزن هر متر مربع قالب بتن جوشی لبه 5 سانت ، 40 کیلو گرم – لبه 6 سانتی 43 کیلو گرم و قالب بتن لبه خم ، حدود 37 کیلو گرم در هر متر مربع وزن دارد . قالب‌های بتن فلزی مدولار در بسیاری از پروژه‌ها و در تمام المان‌های سازه‌ایی از قبیل فونداسیون، ستون، تیرودال و… تجهیزات قالبندی مدولار قابلیت استفاده‌های متعددی دارد و بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می‌باشد. پانل‌های پانل‌های قالب‌های مدولار در دو تیپ تسمه و تسمه 6 سانتی‌متر تولید می‌گردند و از نظر نوع اتصال به دو تیپ تسمه‌ایی و جوشی تقسیم می‌گردند. معمولا وزن یک متر مربع قالب مدولار تسمه 5 سانتی‌متری جوشی 40 کیلوگرم و تسمه 6 سانتی‌متری جوشی 44 کیلوگرم و نوع خم برابر 38 کیلوگرم می‌باشند.

خیلی از مواقع بسیاری از مشتریان سوال می کند که مثلا شرکتی، قیمت قالب بتن را از شما ارزان می دهد و از ما نارضایتی می کنند که چرا گران فروشی می کنید. در پاسخ به این سوال و در جواب مشتریان باید گفت که عمده تفاوت در ورق مصرفی و جوش قالب بتن می باشد. گاهی اوقات شرکت های تولید قالب بتن توانایی این را دارند در حالی که از نیروهای ماهر و زبده استفاده می کنند هزینه های سربار و اضافی خودشان را کنترل کنند یا با استفاده از همان هزینه ها تولید خود را زیاد کنند. به همین دلیل اکثر قالب های بتنی را از جنس چوب های سخت و فلز می سازند. در سال های گذشته بطور چشمگیری شاهد تولید قالب هایی از جنس های فایبر گلاس و رزین و پلاستیک بوده ایم.

پروژه‌های داربست و دسترسی

خرید قالب فلزی بتن + بهترین کیفیت و قیمت مناسب شرکت سپنتا

در این بین قطعات یا سازه های بتنی خاص نیز وجود دارند که مسلما نیازمند استفاده از قالب های خاص بتنی هستند . قطعاتی با اشکال و شرایط متفاوت و خاص ، که نیازمند به طراحی و مهندسی دقیق با منطق استحکامی مطلوب ومطابق با نیاز باشد . این امور بایستی توسط افراد و مهندسینی زبده ، متخصص و مجرب انجام گیرد.

رتبه یک کنکور ریاضی: در کلاس کنکور شرکت نکردم – خبربان