خرید 34 مدل بخارشور حرفه ای کارچر بوش کنوود دلونگی با تخفیف

بخارشوی آریته مدل 4217 که به بخارشوی MV7 Hydro نیز معروف است، با ترکیبی از فشار آب زیاد و فشار بخار استفاده می‌شود. بخارشوی آریته مدل 2705 ترکیب دو محصول است که همیشه در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه قادر است به راحتی گرد و خاک، مو، پرز و انواع زباله را جمع آوری کند و جهت نظافت بیشتر، کار خود را با دمیدن بخار آب کامل می‌کند. یکی از ویژگی‌های بهترین بخارشوی بازار، تولید بخار در مدت زمان کوتاه است.

که می تواند شما را در امر خانه داری و تمیز کردن آن کمک بسیار کند. امروزه در بازار مدل های متنوع با امکانات بیشتری وجود دارد که می تواند تمامی نیاز شما را رفع نماید. از جمله بخارشوی های پر طرفدار، می توان به بخارشوی چند منظوره و چند کاره اشاره کرد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که می تواند نیاز شما را کاملا رفع نماید. این محصول با هدف نظافت و تمیز کردن محیط خانه آشپزخانه و یا ماشین تولید و به بازار عرضه شده است.

خرید فرش شوی کرشر مدل Puzzi 10-1

از ضربه های کوتاه و عقب و جلو کردن آن مثل جاروبرقی خودداری کنید. ضد عفونی کردن فرشیکی از مزایای مهم استفاده از بخارشوها، توانایی ضد عفونی کردن آن ها بدون نیاز به مواد شیمیایی و با استفاده از درجه حرارت بالای بخار تولیدی است. گرمای تولید شده از دستگاه های بخارشوی می تواند به طور طبیعی تا ۹۹.۹٪ از کل باکتری ها و ویروس های موجود در قسمت های مختلف فرش را از بین ببرد. خروج آب به همراه بخار یکی از مشکلاتی است که اکثر بخارشوی‌ها دارند. بخارشوی‌های بی‌کیفیت، در هنگام خروج بخار مقداری آب را نیز به بیرون نشت می‌دهند؛ که این کار باعث خیس شدن سطح موردنظرتان و درنهایت لک بر روی آن می‌شود. درصورتی‌که سیستم شما دارای قابلیت ضد چکه باشد، این قابلیت مانع از نشت آب به بیرون خواهد شد.

مقالات مرتبط با بخارشو:

خرید 34 مدل بخارشور حرفه ای کارچر بوش کنوود دلونگی با تخفیف

حتی ممکن است بخواهید سراغ بخارشویی با دمای بخار بالاتر بروید.همانطور که گفته شد بخارشوی‌ها در شرایط فشار پایین کار می‌کنند. حتی اگر هفته ای یک بار روکش های تشک های خود را عوض کنید باز هم دستتان به مایت ها یا میکروب هایی که داخل تشک ها جا خشک کرده اند، نمی رسد. شاید ندانید اما بخارشور ها فقط مناسب تمیز کردن سطوح صاف و صیقلی نیستند. اگر شما هم از اتو کردن متنفرید این بار یک راه آسان تر را انتخاب کنید. برای زمان هایی که عجله دارید، استفاده از بخار شور یک راه مطمئن برای خلاصی از برفک یا یخ از یخچال یا فریزر است.

اگر صادق باشید هر دفعه هزینه زیادی برای اسپری های جداگانه برای حمام، آشپزخانه، شیشه شور، گاز و … می پردازیم که اگر با قیمت بخارشور مقایسه کنیم متوجه می شویم که خرید آن به صرفه است. شاید هم معتقدیم هر چقدر خانه بیشتر بوی مواد ضدعفونی کننده بدهد، تمیزتر است. متاسفانه این مواد فقط القا کننده تمیزی نیستند بلکه بستر بیماری های تنفسی و مشکلات پوستی نیز بوده و دوست دار زمین و محیط زیست هم نیستند. بخارشوی باواریا BAVARIA ساخت کشور المان نمونه one hundred pc اصلی اصل المان بادفترچه راهنمای…

بخارشوهای دستی وزن کم‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارند و معمولا به صورت شارژی کار می‌کنند. توان مصرفی در بخار شوی دستی کمتر از بخار شوی ایستاده است و همچنین برای اینکه وزن سبک‌تری داشته باشند، مخزن آب کوچک‌تری نسبت به بخارشوی‌های ایستاده دارند. این مدل برای تمیز کردن شیشه، پنجره، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، سرویس بهداشتی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمیز کردن اولیه لکه هابخار همیشه نمی تواند لکه های عمیق و قدیمی را تمیز کند، بنابراین همیشه درمان لکه ها قبل از تمیز کردن فرش با بخارشو مفید خواهد بود.

  • مجهز بودن بخارشو به تجهیزات ایمنی و استاندارد خیلی مهم است.
  • با استفاده از بخارشوی هر سطحی از خانه که آلوده باشد را می توان به راحتی تمیز کرد.بخارشوی کارچر SC4 تمامی نازل های مورد نیاز برای پاکسازی را دارد.
  • اگر دستگاهی دارید که قابلیت جذب رطوبت را دارد، می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • بهتر است بدانید که سیستم گرمایش داخلی بخارشو‌ی ها از یک بخش تشکیل شده است و وظیفه‌ی تبدیل آب موجود در مخزن به بخار را برعهده دارد.
  • بخارشوی صنعتی می باشد که بخارشو های صنعتی با قابلیت مکندگی بخار تولید شده توانایی فوق العاده…
  • بخارشوی در دنیا، CBAmetek هنگ کنگ با همکاری و لیسانس شرکت AMETEK آمریکا به عنوان بزرگترین…

در زمستان و رزوهای غیر آفتابی فرش داخل سرد خانه گازی اتوماتیک رفته و با حرارت غیر مستقیم سایت اصیل بخرید خشک می شود. مرحله هشتم اتو و بسته بند فرش با دستگاه اتو مخصوص اتو کشی شده و لول می شود. در شستشو فرش و موکت با بخارنیاز به سپری کردن چنین مراحلی نیست و به راحتی میتوان قالیشویی انجام داد. شستشو فرش و موکت با بخار به دلیل فشار و دمای بالایی که دارد میتواند سخت ترین لکه ها و کثیفی ها را از روی سطح پاک کند. خرید بخارشور و استفاده از آن در فرایند نظافت خانگی در موارد مختلف، به دلیل بهره گیری از بخار آب مزایای بسیاری دارد. از جمله دلایل خرید بخارشوی کارچر و کاربرد آن میتوان به موارد زیر اشاره داشت.

مورد استفاده قرار می‌گیرد.