دانلود كتاب صوتي پایگاه دانلود رایگان کتاب دانلود کتاب

شاید بتوان بخش عمده ای از اجراهای موجود در کتاب هایی که با محوریت نمایشنامه به مخاطب ارائه می شوند را با نمایشنامه رادیویی یکسان دانست. نمایش نامه هایی مانند اتللو، شاه لیر، هملت و غیره در رادیو هم اجرا می شوند، و می توان آن را مشابه نسخه کتاب صوتی دانست. دانلود رایگان کتاب صوتی خسرو و شیرین نیز با صدای رضا عمرانی تاثیرگذاری اشعار نظامی گنجوی را دوچندان می‌کند و دوستداران اشعار کلاسیک را میهمان اپ فراکتاب ضیافتی جذاب می‌نماید. ژورف استالین رهبر حزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی و رهبر این کشور در جنگ جهانی دوم بود. او که ملقب به مرد پولادین بود توانست شوروی را از آتش این جنگ و هجوم ارتش آلمان به سلامت عبور دهد و برای همیشه نامش را درتاریخ ماندگار کند. او که پس از لنین قدرت را در دست گرفت با اصلاحات و سیاست‌هایی که اتخاذ کرد کشورش را به یکی از قدرت‌های صنعتی دنیا تبدیل کرد.

کتاب صوتی سقراط

آنتروپزوفی تنها یک دیدگاه فلسفی نیست ، بلکه شیوه ای برای زندگی است. این کتاب روایت زندگی دختر یتیم یازده‌‌ساله‌ای‌ است که توانایی شگفت‌‌انگیزی در پختن کیک دارد. اما او از بازی‌های سرنوشت که از لحظه‌ی تولد سر راهش گذاشته شده، بی‌‌خبر است. اگر به این گونه از ادبیات علاقه دارید، این کتاب جذاب را بشنوید.

  • حرکتی که در ایران به مدد مجاهدت پدران و مادران ما در نهایت در سال 57 به ثمر نشست.
  • بازی آخر بانو داستان زنان سختی کشیده و آزاده است، کسانی که با تقدیر می‌جنگند تا شرایط را عوض کنند.
  • استیون مامفورد استاد متافیزیک در دانشگاه دورهام انگلستان می‌کوشد با طرح پرسش‌هایی ساده، زمینه را برای تفهیم مباحثی در علم متافیزیک تحلیلی فراهم سازد.
  • نازی صفوی در این کتاب برایمان داستان دختری به نام مهناز و پسری به نام محمد را روایت می‌کند که عشق عمیقی نسبت به هم دارند اما در ادامه رابطه‌ی آن‌ها بخاطره زیاده خواهی‌های دختر به جدایی می‌کشد.
  • فمینیست‌ها به طور کلی به این نتیجه رسیده‌اند که به رغم بی‌طرفی و همه‌شمولی ظاهری زبان نظریه فلسفه، در واقع تمامی حوزه‌های این رشته ن …

دانلود كتاب صوتي پایگاه دانلود رایگان کتاب دانلود کتاب موضوعیت کلی این اثر ایده‌ها و تصمیماتی مهم، تاثیر‌گذار و گاهی مخرب عصر معاصر می‌باشد. از دل تاریخ وقتی سخن از تاریخ ایران می‌شود بی درنگ نام عبدالحسین زرین‌کوب در ذهن کتاب دوستان متبلور می‌شود. نویسنده‌ای توانا که با قلم خود تاریخ ایران قبل و بعد اسلام را به تصویر کشیده است.

بعدها تلاش او برای تکمیل تلگراف، به نخستین اختراع او یعنی گرامافون انجامید؛ اختراعی که زمینه‌ساز زندگی سرشار از کشف و اختراع او شد. جهان هستی و رازهایش سوالاتی هستند که همواره ذهن انسان را به خود مشغول می‌دارند تا پاسخی برای آن‌ها بیابد. انقلاب سوم کیهان‌شناسی بشر بعد از گذر از مراحل پر پیچ و خم علم کیهان‌شناسی دغدغه‌ای تازه را در سر پروراند؛ دغدغه‌ی زمان و جهان‌های موازی. کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» مسیری سالم و کاملا با اتکا به خود را برای رسیدن به ثروت پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. مسیری که شاید وضعیت اقتصادی ما بیش از هر چیز به آن نیاز دارد.

سال‌ها پیش کتاب صوتی پدیده‌ای نامانوس بود اما امروزه دیگر توانسته است جایگاه خود را در بازار کتاب پیدا کند و طرفداران خاص خود را دارد. دیگر خرید کتاب صوتی چیز عجیبی نیست و پیدا کردن کتاب صوتی عاشقانه، کتاب صوتی مذهبی، کتاب صوتی تاریخی، رمان صوتی و… استقبال از آن‌ها به حدی افزایش یافته است که هم‌اکنون می‌توانید هزاران کتاب ازاپلیکیشن کتاب صوتیکتابراه دانلود کنید. در کتابراه برای تمامی سنین و سلیقه ها کتاب های تاریخی، داستانی، علمی و… قرار گرفته شده، با این که برخی از کتاب ها را باید خریداری کنید، اما کتاب های صوتی رایگان فراوانی نیز برای دانلود وجود دارند. همانگونه که در بالا به آن اشاره داشتیم تهیه کتاب صوتی می تواند به صورت رایگان و یا با هزینه کمتری نسبت به نسخه چاپی تهیه گردد.

کتاب صوتی پس از تو