دریچه بازدید فنکوئل و دریچه فن کویل تهویه نو

با توجه خواص فن کویل جهت مدیریت دمای محیط بهتر است از سیستم فن کویل برای آپارتمان‌ها و ادارات بزرگ استفاده شود. به مانند دریچه گریل 9 سانتی‌متری بوده با این تفاوت که طول شیارهای گریل‌دار 18 سانتی‌متر بوده و ظاهر درپوش شلوغ‌تر از آن خواهد بود. قابلیت ساخت در دو سبک وزنه‌ای و لولایی در چندین رنگ برای این مدل نیز وجود دارد.

دریچه دسترسی فن کویل را می‌توان هم به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ از داخل (به صورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد. دستگاه هایی که نیاز به برگشت هوا از بدنه درِ دریچه دسترسی فن کویل را دارند برای هارمونیِ بیشتر با دریچه هوای خطی، از دریچه دسترسی فن کویل خطی بکار می‌رود. درِ دریچه دسترسی فن کویل خطی از ورق آلومینیوم است که در ساختار خود دریچه خطی هوا را به صورت مرکب جا داده. دریچه خطی هوا موجب ایجاد معبری برای ترددِ هوای برگشت از محیط به فضای داخلیِ محفظه‌ی فن کویل می‌شود.

  • به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش دریچه زیرفن کوئل هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند.
  • دریچه دسترسی فن کویل خطی ۳۰درجه نیز در دومدلِ وزنه‌ای و لولایی تولید و عرضه می‌شود.برای تناسبِ بینِ دریچه دسترسی فن کویل خطی ۳۰درجه و دریچه دمشِ هوای دهانه فن کویل بهتر است برای دریچه‌ی دمش نیز، از دریچه خطی ۳۰درجه استفاده کرد.سطح بدنه دریچه دسترسی فن کویل خطی ۳۰ درجه نیز به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع قابل پوشش است.
  • دریچه کناف ام دی اف برای بازدید دستگاه استفاده میشود و در دو نوع قفلی و وزنی تولید شده که یک فرم المینیوم دور تا دور دریچه کشیده شده است.
  • ابعاد مربوط به دریچه های فن کویل مشبک بسیار متفاوت بوده و خریداران می توانند مناسب ترین این محصولات را سفارش دهند.
  • این نوع دریچه از دو نوع لولایی و وزنه‌ای تشکیل می‌شود که هر نوع از این دریچه‌های لولایی و وزنه‌ای به انواع مختلف تقسیم می‌شود.

یکی ازعواملی که باعث گرایش و تمایل مهندسین و کارفرمایان محترم به استفاده از این محصول در روندِ هوارسانی در بحث تهویه مطبوع گردیده همین عواملی چون دقت در کیفیت و زمان سریع در تولید و قابلیت انبارکردن این نوع کانال در قطرها،سایزها و طولهای متنوع میباشد. دریچه کناف ام دی اف برای بازدید دستگاه استفاده میشود و در دو نوع قفلی و وزنی تولید شده که یک فرم المینیوم دور تا دور دریچه کشیده شده است. زیر فن کویل از کوره در آمد سریعاً با استفاده از مشما باید کاور شود تا از هر گونه خراش و آسیب دیدگی جلوگیری گردد .

دریچه فن کویل چیست؟

دریچه بازدید فنکوئل و دریچه فن کویل تهویه نو

این دریچه بیشتر برای دستگاه هایی که برای مکش هوا نیاز به بازدید از دریچه از طریق بدنه در دارند می باشد.برای تناسب با مدل دریچه (در صورت خطی بودن مدل) از دریچه فن کویل خطی استفاده می شود. در مرحله آخر دریچه زیر فن کویل تک گل لولایی آلومینیومی با نظر کارفرما و از طریق رنگ کوره ای پودری الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و بعد از خارج نمودن دریچه زیر فن کویل از کوره آن را توسط مشمای حباب دار بسته بندی می کنند تا از هرگونه آسیب و صدمه و خراش در امان باشد. همانطور که در بالا ذکر شد ، فریم دریچه زیر فن کویل از پروفیل آلومینیوم ساخته می شود و سایز این پروفیل ها نیز در عرض ۳۲ و ۵۰ میل قابل تولید و استفاده می باشد .

بعد از این مرحله نوبت به گوشه زنی هر یک از اضلاع پروفیل فریم می رسد . این کار برای این است که مطمئن شویم زوایای دریچه زیر فن کویل ۹۰ درجه است دریچه فن کویل . تمام زوایای پروفیل های فریم دریچه زیر فن کویل توسط کرنر ها بدون استفاده از هر نوع اتصال جوشی به صورت پرسی به هم متصل خواهند شد .

دریچه های زیر فن کوئل دریچه هایی هستند که زیر دستگاه های فن کویل استفاده می گردد تا برای بازدید دستگاه یا سرویس دوره ای این امکان را به سرویسکار بدهد تا آسان‌تر بتواند دستگاه را سرویس یا تعمیر نماید. نصب دریچه فن کویل به دو صورت پیچ مخفی یا پیچ از داخل و به شکل پیچ از رو صورت می گیرد. نصب به صورت پیچ مخفی، موجب افزایش جذابیت و زیبایی و شکیل شدن دریچه می شود. همان طور که می دانیم امروزه استفاده از دستگاه فن کویل بسیار فراگیر شده است . برای دسترسی به فن کویل ها دریچه هایی برای زیر فن کویل ساخته میشوند تا بتوان عملیات تعمیر و نگهداری از این سیستمها را راحت تر انجام داد. ضخامت کلی صفحه این دریچه زیر فن کویل ساده یک میلی متر است اما اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل بزرگتر از حد معمول باشد می توان از صفحه ضخیم تری استفاده کرد.

انواع دریچه زیر فن کویل کدامند

دریچه زیر فن کویل یا دریچه بازدید فن کویل ، برای ایجاد دسترسی آسان به دستگاه هایی مانند داکت ها و فن کوئل هایی که اغلب در سقف قرار دارند مورد استفاده قرار میگیرد. ابعاد دریچه دسترسی و بازدید فن کویل نسبت مستقیم با ابعاد دستگاه فن کویل دارد. اگر شما نیز قصد دارید تا در روزهای آینده، یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع دریچه فن کویل را تهیه و خریداری کنید، می توانید تهیه دریچه های فن کویل استیل را در اولویت های خود قرار دهید. دریچه های مذکور یکی از بهترین انواع دریچه ها برای استفاده در مکان های بهداشتی از جمله اتاق تمیز، محیط های اسیدی و سرویس بهداشتی و غیره می باشد که از بهترین و مرغوب ترین انواع ورق های استیلی تهیه و طراحی شده است و شما می توانید با توجه به محلی که می خواهید از این تجهیزات استفاده کنید، اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید. همچنین در نظر داشته باشید که این محصولات نیز دارای پیچ مخفی بوده و نصب و راه اندازی آنها بسیار راحت و آسان می باشد. لازم به ذکر است که دریچه های فن کویل خطی کله قندی در دو شکل بسیار مجزا تهیه و طراحی می شود که عبارتند از وزنه ای و لولایی.

در سایزینگ دریچه دسترسی فن کویل نکته دیگری که باید رعایت شود فاصله‌ی افقِ قابِ دریچه دسترسی فن کویل تا بدنه فنکویل است،زیرا اگر قرار باشد دریچه دسترسی فن کویل به صورت وزنه‌ای ساخته شود حتما باید فاصله‌ی عُرفیِ زیرِدستگاه فن کویل تا درب دریچه دسترسی فن کویل رعایت شده باشد. قیمت دریچه بازدید فن کویل با توجه به پارامترهایی نظیر نوع، طرح، مدل، ابعاد، ضخامت بدنه، جنس بدنه، آلیاژ ساخت، لولایی یا وزنه ای بودن، قیمت روزانه متریال مورد استفاده در ساخت دریچه و برند آن تعیین می شود. به طور کلی قیمت دریچه زیر فن کویل چوبی از دریچه آهنی و آلومینیومی بالاتر و گران تر است. همچنین درب لولایی قیمت بالاتر و گرانتری از درب وزنه ای دارد.هنگام خرید این محصول به تمام موارد گفته شده توجه کنید تا بتوانید انتخاب و خریدی مناسب و درست داشته باشید.

نکات موارد استفاده از انواع فن کوئل