دریچه خطی اسلوت دریچه هوای رفت چهار گوش سقفی تهویه فروش دمپر، موتور دمپر، دریچه و صداگیر هوا

دریچه اسلوت از تیغه هایی که بصورت موازی در کنار هم تعبیه شده اند ساخته شده است که در عرض ها و سایز های متفاوت تحت نام های یک اسلوت ، دو ، سه و … طراحی و ارائه می شود. در واقع در دریچه تعداد اسلوت ها همان میزان عرض دریچه را تعیین می کند. این دریچه را نیز می توان به همراه دمپر تولید نمود که در آن صورت دریچه اسلوت دمپر دار نام می گیرد و امکان تنظیم فشار هوای خروجی را برای دریچه فراهم می کند.

دریچه اسلات

محل نصب دریچه های اسلوت،اکثراً در داخل دیوار یا پیشانی سقف کاذب و یا سقف می باشد. خوب است بدانید که دریچه های اسلوت می توانند در طول نا محدود و به صورت سفارشی و مطابق خواست مشتری تولید گردند. با برقراری ارتباط امکان بهره مندی از مشاوره رایگان و تهیه دریچه اسلات را خواهید داشت.

در ساخت این محصول از یک طراحی خاص استفاده شده است به گونه ای که هوا بتواند کاملا آرام و تدریجی در فضا منتشر شود. در صورتی که به زیباسازی محیط اطراف خود اهمیت می دهید، استفاده از این محصول می تواند نقش بسزایی در نمای کار شما داشته باشد. دریچه هایی که بر روی آن نصب شده اند این امکان را به شما می دهند که دیگر نگران سوراخ کردن قاب نداشته باشید. دریچه‌ هوای گرد شبیه دریچه‌های جهت دار هستند، اما به شکل های گرد هستند. آنها حتی توزیع هوای بهتری را نسبت به دریچه هوای جهت دار ارائه می دهند. برای بسیاری از مردم، این مدل نسبت به دریچه‌های جهت دار مربعی شکل ظاهری بهتری دارند.

دریچه اسکیمر سرامیک خور میتواند در بدنه استخر مخفی بوده و آلودگی بصری را به حداقب برساند. دریچه های سرامیک خور استخر را میتوان به صورت لولا دار یا قابل برداشتن نیز طراحی کرد. از این طرح در ساخت دریچه بازدید و دریچه موتور خانه های استخر که بعضا در فضای داخلی استخر در نظر گرفته شده اند نیز میتوان استفاده کرد. رعایت فاصله استاندارد مابین شیار ها یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین نکته ها هنگام نصب این دریچه ها است؛ حداقل فاصله بین دو شیار 20 تا 25 سانتی متر است که رعایت آن الزامی می باشد. همچنین هماهنگی دریچه اسلوت و پلنیوم باکس باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

  • در صورتی که این مدل از دریچه هوا را به‌شکل مستقیم از مراکز تولید شده خریداری نمایید؛ به‌طور قطع قیمت ارزان‌تر و با کیفیت‌تری از دریچه اسلات را تهیه خواهید نمود.
  • به‌صورتی که اگر دو شیاره هوا و یک تیغه جداکننده در بین آن‌ها باشد، شاهد دریچه دو اسلات گفته خواهد شد.
  • همچنین به‌کارگیری متریال با کیفیت بالا و تنوع پرسنل زبده تهویه سان به کوچک‌ترین جزئیات در مراحل تولید موجب افزایش سطح کیفی دریچه خواهد شد.
  • دریچه هوای دو انحرافی مانند یک شبکه است، تعداد زیادی سوراخ مربعی شکل آنها را می توان به عنوان دیفیوزرهای اسلات خطی ارزان‌تر در نظر گرفت اما جریان هوای بزرگتری را اداره می دریچه اسلات کند.
  • دریچه ها طوری ساخته میشود که هوا را بصورت بسیار اثر بخش ، هم به صورت نفحه و هم به صورت جذب داخل همان محیط وارد یا خارج میکند.
دریچه خطی اسلوت دریچه هوای رفت چهار گوش سقفی تهویه فروش دمپر، موتور دمپر، دریچه و صداگیر هوا

کاربرد عایق در طراحی و ساخت این محصول منجر به بهبود عملکرد آن شده است. در طراحی این محصول از لبه های نگهدارنده استفاده شده است که کاربرد آنها را آسان تر می کند. معمولا برای ایجاد ارتباط بین پلنیوم باکس و سقف کاذب از کانال های انعطاف پذیری مثل کانال یالوله فلکسی خرطومی استفاده می شود. باکس پلنیوم همانطور که از نام آن مشخص است یک جعبه است که به منظور ترکیب هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

به علاوه دریچه های اسلوت بر اساس تعداد اسلوت یا شیار، در انواع مختلفی تولید می شوند. دریچه های اسلوت معمولاًً تا 8 اسلوت تولید می شوند؛ اما افزایش اسلوت ها تا 10 عدد نیز ممکن می باشد. پلنیوم باکس یکی از تجهیزات ضروری به منظور افزایش قدرت هوا دهی انواع دریچه های اسلوت می باشد و در واقع هر مدل دریچه اسلوت، پلنیوم باکس ویژه ای مختص به خود دارد. دریچه اسلوت عموما بین یک تا هشت اسلوت سفارش گذاری و تولید می گردد و در صورت نیاز با تعداد بالاتر اسلوت نیز قابل تولید می باشد. به دلیل وجود پره های قابل تنظیم در دریچه های اسلوت الگوی پرتاب هوای خروجی از اینگونه دریچه ها قابل تنظیم است.

خودم میتونم دریچه اسلات رو نصب کنم؟

انواع مختلفی از دریچه های اسلوت موجود می باشد که متناسب با کاربرد و همینطور محل نصب و البته نیاز مشتری استفاده می شوند. دریچه هوای اسلات به عنوان یک دریچه هوا در بخش انتهای سیستم تهویه و بعد از پلنیوم باکس قرار گرفته و وظیفه ادغام هوای موجود با هوای تازه درکنار پخش مطبوع آن را بر عهده دارد. طی این مقاله به بررسی دریچه اسلات پرداخته شده و جهت آشنایی با دریچه اسلات تا انتهای این مطلب با سایت تهویه نظری همراه باشید.

در صورتی که ساختمان تجاری به مانند لابی هتل نیازمند دریچه هوا باشد؛ بهتر است از دریچه اسلوت (یکی از انواع خاص دریچه خطی) استفاده شود. در صورت علاقه‌مندی به یادگیری نکات مهم در خرید دریچه هوای خطی ارزان، استاندارد و با کیفیت هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه سایت تهویه سان باشید. دریچه اسلوت یکی از دریچه های پرکاربرد برای کنترل و تنظیم جریان هوا است که معماران و مهندسین تاسیسات بر اساس شناخت نیاز سیستم های هوا رسانی از آن استفاده می کنند. دریچه اسلوت یکی از مهم ترین آیتم ها در سیستم تهویه در ساختمان ها می باشد؛ زیرا با انجام هر دو کار دمش و مکش هوا، باعث ورود جریان هوای یک نواخت و منظم به محیط می شوند. ساختار این دریچه ها به گونه ای است که می توانند هر دو نقش دمش و مکش هوا را انجام دهند. در دریچه های اسلوت، خروج هوا به پلنیوم باکسی که در پشت آن قرار دارد، بستگی دارد؛ زیرا هوا باید به صورت یک نواخت درون پلنیوم باکس توزیع شود.

برای زاویه های مختلف محیط، دریچه های مختلفی نیز تولید و عرضه می شوند. موسسه فنی مهندسی مشایخی، مجری ساخت و نصب دریچه های تنظیم هوا می باشد. احساس نیاز مبرم به تولید این محصولات، خودکفایی و عدم وابستگی به تولیدات کشورهای دیگر دلیل تأسیس این موسسه فنی به صورت غیر رسمی در سال۱۳۹۷ می باشد. موسسه فنی مهندسی مشایخی با تلاش تیمی مجرب تأسیس گردید.در حال حاضر این موسسه با دستیابی به تجربه های فراوان، تنها تولید کننده دریچه های استیل و مدرن ،با تضمین کیفیت در ایران می باشد. دریچه های خطی اسلوت یا اسلات حتی به شکل قوس دار، متناسب با انحنای موجود در سقف، قابل تولید و نصب می باشد.

معرفی دریچه اسلات  یا  اسلوت