دکور مغازه طلا فروشی با ویترینی لاکچری

همانطور که اشاره شد تنوع کاغذ دیواری ها بسیار بالا است و دارای طرح های ریز و درشت مختلفی هستند که اگر در مکان مناسبی مورد استفاده قرار گیرند هر کدام دارای جذابیت و زیبایی خاصی می باشند. نورپردازی فروشگاه با استفاده از انواع چراغ های فروشگاهی امری است که تاثیر آن بر میزان فروش غیر قابل انکار است و باید بر اساس اجناس و کالاهای آن فروشگاه انجام شود به طور مثال جنسی که قرار است در مغازه شما و یا در ویترین درخشش بیشتری داشته باشد باید به گونه ای نورپردازی گردد که تمامی نگاه ها را به سمت خود جلب نماید. فروشگاه پوشاک زنانه شامل انواع لباس ها، مانتو، شال و روسری می باشد که گاه به صورت مجزا و یا در کنار هم به فروش می رسند. استفاده از انواع چراغ ویترینی و یا چراغ فروشگاهی یکی از شیوه های موثر در طراحی دکوراسیون فروشگاه هاست البته در استفاده از عنصر نور باید به این نکته توجه شود که نور زیاد سبب آزار چشم مشتری نشود و همچنین رنگ لامپ ها با پس زمینه و بقیه عناصر دکور تناسب داشته باشد.

این مسئله به ویژه در بین هم صنفانی که در یک محدوده فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است. معمولا در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و طراحی نمای بیرونی مغازه ها طراحان سعی می کنند فاکتورهایی از قبیل انتخاب رنگ مناسب بر اساس فعالیت مورد نظر، متریال و سبک اجرای نما که پل ارتباطی اصلی مشتریان با مغازه می باشد و در اولین برخورد توجه مخاطب را به خود جلب می کند، نحوه چیدمان فضای داخلی مغازه و دکوراسیون داخلی، نورپردازی نما و فضای داخلی که هر کدام با توجه به فضا و پتانسیل مغازه در جایگاه خود بسیار مهم و تاثیرگذار هستند.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ

این امر سبب قدرت و اصالت گرفتن، طراحی فضای داخلی برند و یا خردهفروشی در انتقال یک تجربه شگفتانگیز و داستان برند است که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم. پارتیه مظفریان، نام جدید این برند معروف و مطرح عرصه طلا و جواهر پایتخت است که از سال ۱۳۹۲ هجری شمسی پدیدار شد. همانطور که گفته شد نورپردازی فروشگاه ها و ویترین مغازه ها حائز اهمیت است و می تواند یکی از عوامل اصلی در جلب توجه و نظر مشتری باشد. گوهر بین امروزی، کسب و کار خود را از لاله زار آغاز کرد و سپس به خیابان طالقانی رفت و کارگاه مستقل طلا و جواهر سازی را راه اندازی نمود. خرید طلای قسطی شرایطش این است که معمولا مبلغی را پیش پرداخت میگیرند و باقی مبلغ باقیمانده را بنا بر توافق طرفین ماهانه دریافت میکنند. معمولا ظاهر دکوراسیون طلافروشی اولین چیزی است که مشتری با آن مواجه میشود.

رنگ بندی: رنگ بندی یک جواهر فروشی، امری است که کاملا وابسته به سلیقه صاحب مغازه و طراح دکوراسیون است اما معمولا استفاده از رنگ هایی که در طیف رنگی سفید، قهوه ای و طلایی قرار دارند، مسئله رایجی است. تغییر دکوراسیون مغازه با المان های چوبی یک انتخاب بسیار عالی است. ودکوراسیون طلا فروشی, شامل جدیدترین طرح های دکوراسیون مغازه طلا فروشی, طراحی داخلی طلا فروشی و مدرن ترین طرح های ویترین طلا فروشی با ترکیب نورپردازی و رنگ آمیزی داخلی طلافروشی. در آرک مایان با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می توانیم برای شما طرح هایی کاملا منحصر به فرد و استاندارد پدید آوریم.طرحی که هم در عین حال از زیبایی بصری بالایی برخوردار بوده و هم تمام اصول امنیتی و حفاظتی در آن رعایت شده است.دکوراسیونی مدرن که چشم هر بیننده را به خود خواهد دوخت و نمایی شیک و زیبا به مغازه شما می بخشد.در این زمینه نمونه کارهای مختلفی توسط آرک مایان به انجام رسیده است که پیشنهاد می کنیم حتما جهت دریافت مشاوره حضوری و تماشای آخرین نمونه کارهای ما به دفتر شرکت مراجعه نمایید.

دکوراسیون داخلی طلا و جواهری

تشکیل شده است. ورودی مغازه بسته به وسعت مغازه بین 5 تا 15 قدم می باشد تا حد امکان باید خلوت باشد و مساحت مناسبی را برای ورود مشتری داشته باشد با قرار دادن وسایل و محصولات اضافی پرستیژ مغازه خود را پایین نیارید. هرچه از وسایل برند و مجلل استفاده کنید در صورتی که رنگ بندی مناسبی برای طراحی دکوراسیون مغازه به کار نبرید هیچ گونه تاثیری در جذابیت محیط به وجود نمیآید؛ بنابراین رنگها تاثیر بسیار زیادی در طراحی دکوراسیون مغازه با چوب دارند.

به طور مثال با استفاده از نقشه گوگل در طراحی سایت می توان موقعیت مغازه جواهری را به بهترین شکل ممکن به مشتریان نشان داد. یکی از مهمترین موارد در بهبود موقعیت شغلی و همچنین جذب مشتریان را میتوان به اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی مغازهها اشاره کرد. در اداره به چند مورد از مهمترین اصول و استانداردهایی که در حوزه طراحی دکوراسیون مغازه وجود دارد میپردازیم. همانطور که در بالا هم گفته شد مهمترین موارد در طراحی نمای بیرونی مغازه و دکوراسیون داخلی مغازه نورپردازی مناسب میباشد. 7. چیدمان طراحی دکوراسیون داخلی و نمای مغازه باید طوری باشد که مسیر رفت و آمد مشتریان راحت باشد.

در واقع این طرح ها موجب می شوند که تمرکز افرادی که در آن مکان حضور دارند به هم بریزید و فضا را تا حدودی آشفته و نا منظم نشان می دهد و این مسئله می تواند تاثیر نامطلوبی بر کسب و کار و فضای مغازه شما داشته باشد. محتوای کلی که نشان دهنده طراحی دکوراسیون داخلی جذاب و لذت بخش و یا به عبارتی حس حضور در خانه و کنار خانواده و دوستان را نشان ­دهد و همچنین روح شادی و جشن را در کریمس را پررنگ می­کند.

جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

یکی از مهمترین فاکتورهای حائز اهمیت در طراحی وب سایت و پلتفرم های فروشگاهی بخش انبارداری و موجودی کالاست که یک وب سایت فروشگاهی اصولی و استاندارد بایستی از این مهم بهره مند باشد تا محصولات ناموجود به صورت خودکار و داینامیک در معرض دید اولیه مشتریان قرار نگیرد و یا با لیبل ناموجود مشخص گردند و یا محدودیت باقی مانده موجودی کالا به مشتری نمایش داده شود تا مشتری سریعا قبل از اتمام کالا اقدام به خرید نماید یا همچنین زمانی که موجودی محصولی ناموجود است با تجدید موجودی محصول به مشتری از طریق پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی شود که این مهم در شبکه های اجتماعی و یا اینستاگرام تعبیه نشده است، یا همچنین بخش سفارشات که شامل سفارش درخواستی مشتری، شماره تماس، آدرس و دیگر اطلاعات وی است تا در هر زمان در صورت نیاز بتوان به سرعت و به راحتی به آن ها دسترسی داشت.

طراحی داخلی جواهر فروشی

علاوه بر نکات گفته در گزینه ویترین و طراحی داخلی مغازه، نکته کلیدی دیگری که به تیتر یک اورجینال در طراحی فروشگاه وجود دارد، مسیر رفت و آمد مشتریان است. به دست آوردن تعادل بین شیشه ای که به مشتریان دید واضحی از محصولات شما می دهد و حفظ سطح بالایی از امنیت، می تواند یک چالش سخت برای طلا فروشی ها باشد. طلافروشی در آن دسته از فضاهای تجاری قراردارد، که علاوه بر تاکید بر جنبه زیبایی و ظاهری فضای طلا فروشی، جنبه امنیتی بالایی را دکوراسیون طلا فروشی شیک میطلبد. در طراحی این فضا مسائل امنیتی دسترسی به ویترین و گاوصندوق کاملا رعایت شده است و فضای نمایش طلاها بر روی دیوارها بنابر درخواست کارفرما به کمترین مقدار است و نمایش طلاها فقط از طریق ویترین صورت می گیرد. استفاده از صفحات نمایش دیجیتال برای نمایش جواهرات به جای استفاده از ویترین نیز باعث مدرن و لوکس شدن جلوه فروشگاه میشود.

تمامی موارد باید با توجه به فعالیت، محصول یا خدمت ارائه شده باشد برای مثال طراحی دکوراسیون داخلی و نمای مغازه کفش فروشی بسیار متفاوت از مغازه طلافروشی یا مزون لباس عروس می باشد. اگر طراحی دکوراسیون مغازه شما منحصر به فرد و متفاوت باشد قطعا افراد به سمت مجموعه شما جذب خواهند شد. با این کار علاوه بر توجه به استانداردهای مهمی مثل امنیت، به شیک بودن و جذب مشتری نیز توجه خواهد شد. نکتهای که در تصویر میبینید، تناسب رنگها در کاغذدیواری با قاب آینهها، کفپوش و مبل است. در گذشته ویترین ها فقط کاربرد معرفی اجناس را داشتند ولی امروزه نقش عمده ای در جلب و جذب مشتری نیز دارند بنابراین فروشگاه های بزرگ با داشتن دکورهای مختلف و جذاب با یکدیگر رقابت می کنند همچنین برای یک مشتری هیچ چیز آزار دهنده تر از ویترین و دکور تکراری و یکنواخت نیست بنابراین فقط کافی است اندکی خلاقیت در استفاده از چراغ های ویترین و چراغ های دکور به کار برد تا نظر افراد را جلب نمود.

قرار دادن مبل و یا صندلیهای کوچک برای نشستن افراد موضوعی است که میتواند بسیار مفید باشد. در دکوراسیون داخلی طلافروشی بزرگ به فضاهایی برای نشستن و میزهای نمایش طلا و جواهرات توجه داشته باشید. در طراحی طلا فروشی باید اهمیت طلا و جواهرات فراموش نشود. به خصوص اگر این فضا طلافروشی باشد و هدف از نورپردازی دو برابر کردن زرق و برق طلاجات و جواهرات داخل ویترین باشد. اولین چیزی که باید مشخص کنید، هدف اصلی از طراحی و تزیین ویترین مغازه است، در این مورد معمولا با دو انتخاب روبرو می شوید: انتخاب اول اینکه محصولات در مرکز اصلی توجه باشند و انواع کالاها در ویترین به نمایش گذاشته می شوند یا انتخاب دوم که ویترین با آیتم های اندک تزیین می شود طوریکه خود مغازه و دکوراسیون داخلی آن در دید و توجه قرار بگیرد. هدف از اعمال نورپردازی خوب این است که یک طلافروشی شیک و زیبا ایجاد شود.

طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

در نورپردازی فضاهای فروشگاهی این نکته را در نظر داشته باشید که نوع فروشگاه شما تاثیر زیادی در انتخاب شیوه نورپردازی شما دارد به طور مثال در یک سوپرمارکت و یا در یک خرده فروشی که تمامی کالاها به یک اندازه اهمیت دارند شما نیازی به نورپردازی تاکیدی ندارید و فقط لازم است فضا را به گونه ای روشن نمایید تا همه اجناس به خوبی دیده شوند ولی در یک فروشگاه لوکس فروشی یا گالری مبلمان و یا گالری های طلا استفاده از انواع چراغ فروشگاهی باید به گونه ای باشد که توجه مخاطب شما را به نحوی که مایل هستید روی کالاهای مورد نظرتان جلب کند برای مثال شما می توانید از روشنایی های تاکیدی برای جلوه بخشی به یک سرویس طلا در ویترین طلا فروشی خود استفاده کنید.

مغازه طلا فروشی ذکر شده واقع در جنوب کشور است و کارفرما در مرحله بتون ریزی و دیوار کشی برای طرحی خاص جهت دکوراسیون مغازه طلا فروشی اعلام نیاز کردند که تیم طراحی شرکت معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت مشغول به طراحی متناسب با طراحی داخلی طلا فروشی و براورد نیازهای امنیتی و زیبایی شناسی این حرفه کردند. نکته دیگر اینکه به منظور ایجاد عمق بیشتر و کمک به طراحی دکوراسیون مغازه ، دیوار انتهایی فروشگاه را از ارتفاع خاصی آیینه بکار بردیم به 2 دلیل که ابتدا به این دلیل که وجود ایینه در طلا فروشی الزامی است و دیگر اینکه همان هدف اصلی که بزرگتر جلوه دادن مغازه بوده است . اگر تخصص در زمینه نصب کاغذ دیواری ندارید هرگز خودتان شروع به نصب آن بر روی دیوار ننمایید، زیرا ممکن است در طی چسباندن مشکلاتی ایجاد شود که قادر به رفع آن ها نباشید. با طراحی پویا همچنین میزان خلاقیت و سلیقه خود در کار را به مخاطبانتان نشان میدهید و توجه آنان را به برند و محصولات خود جلب خواهید کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی : تا به حال به خصوصیات دکوراسیون فروشگاه طلا و جواهرات فکر کرده اید؟ با توجه به میزان هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید می توانید یکی از انواع مدل های کاغذ دیواری را انتخاب نمایید. درگذشته از کاغذ دیواری تنها برای تزئین دکوراسیون منزل استفاده می شد اما امروزه با افزایش تنوع مدل های کاغذ دیواری شاهد استفاده از آن ها در ساختمان های اداری و تجاری نیز هستیم. در بحث دیوارهایی که در دو طرف ورودی مغازه موجود میباشد سعی کردیم که هم تنوع را حفظ کنیم و هم فضایی مناسب جهت ارائه کالا را به فروشنده داده باشیم که این امر به زیبایی هر چه تمام تر در بحث معماری و دکوراسیون داخلی صورت پذیرفته است. نورپردازی فضای طلا فروشی نیز از جمله حیاتی ترین مواقعی میباشد که می بایست مد نظر قرار گیرد.

اگر این شیشه به طور صحیح نصب شود، پس از وارد آمدن یک نیروی بسیار قوی به آن، الگوی ترک خوردگی همچون “تار عنکبوت” بر روی آن ایجاد می شود. محل قرارگیری کانتر پرداخت وجه و دستگاه کارتخوان در یک فروشگاه خرده فروشی، سوالی است که می توانید برای روزهای متوالی از خود بپرسید. در بیشتر موارد، شیشه مقاوم در برابر گلوله و ضربه نه تنها باید توسط شرکت های ذی ربط بیمه شوند، بلکه همچنین یک مولفه اصلی در استراتژی کلی مغازه برای دلسرد کردن و خنثی کردن تلاش برای سرقت است. همچنین برعکس اگر کاغذ دیواری نامناسبی برای پوشش دیوارهای مغازه انتخاب شود نه تنها موجب زیبایی آن نخواهد شد بلکه نقاط ضعف موجود در فضا را بیشتر در معرض دید مشتریان قرار می دهد.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی