راهنمای خرید کرم دور چشم، چند نکته مهم برای خرید کرم دور چشم چند نکته مهم برای خرید کرم دور چشم وبلاگ واسط کالا

اغلب افراد استفاده از این محصولات را بعد از ایجاد چین و چروک، تیرگی یا حلقه‌های تیره شروع می‌کنند که این یکی از شایع‌ترین اشتباهات در روتین مراقبت پوست محسوب می‌شود. چرا که محصولات مراقبتی دور چشم نه از بین بردن چین و چروک دور چشم‌ها، بلکه به تاخیر انداختن روند پیری پوست چشم‌ها را وعده می‌دهند. استفاده منظم کرم دور چشم باعث می‌شود تا پوست حساس و نازک اطراف چشم‌ها به آسانی آسیب نبیند و چین و چروک و خطوط نازک زودتر نمایان نشود. بهترین محصولات مراقبت از پوست دور چشم، حاوی موادی مثل کلاژن هستند که به کاهش چین و فروشگاه شالبا چروک کمک می‌کند. علاوه‌براین، انواع رتینوئید، کافئین، AHA و ویتامینC در محصولات دور چشم قیمت مناسب وجود دارد.

تیرگی‌های زیر چشم می‌توانند به دلیل رنگدانه‌ها و تجمع ملانین در این ناحیه باشند. بنابراین اگر به دنبالکرم برای سیاهی دور چشمهستید، نوعی را تهیه کنید که دارای ویتامین C باشد. کرم‌های دور چشم حاوی ویتامین C، روشن‌کننده پوست نیز هستند؛ زیرا این ماده فعال می‌تواند به محو شدن تیرگی‌ها در طول زمان و همچنین محافظت آنتی‌اکسیدانی و تحریک تولید کلاژن در پوست کمک کند. این محصولات با ترکیبات حاوی ویتامین K، B3، C، اسید کوجیک و هیدروکینون، حلقه های تیره، کبودی و گودی زیر و دور چشم ها را کاهش می دهند. خاصیت روشن کنندگی نواحی پوست چشم ها را دارند و مشکل کبودی و حلقه های تیره زیر چشم ها را برطرف می کنند.

کرم دور چشم ام کیو

به هر حال، اگر محصولات مناسب را در مصرف روزانه خود داشته باشید، پیشگیری آسان است. در زیر ما تعدادی برند جهانی کرم دور چشم را به شما همراه با کاربردهایشان معرفی می کنیم. در ادامه برخی از بهترین برندهای انواع کرم ها دور چشم مورد بررسی قرار گرفته اند که مطالعه آنها خالی از لطف نیست. با پیشرفت های فراوانی در تحقیقات علمی برای محصولات پوست، پیدا کردن این محصول درحال حاضر بسیار آسان و در دسترس ما است.

حقیقت تلخ این است که بسیاری از افراد در همان ابتدای 20 سالگی متوجه خطوط نازک اطراف چشم خود می شوند. به مرور زمان که پوست شما نازک تر هم می شود کبودی زیر چشم نیز بیشتر نمایان می شود. با توجه به دلایلی که گفته شد و به دلیل ترکیب انواع کرم های دور چشم، همه افراد در سنین مختلف باید از کرم دور چشم استفاده کنند و استفاده از آن منحصر به کسانی که تیرگی دور چشم دارند نیست. حتماً به این موضوع توجه کرده اید که در اکثر اوقات چین و چروک ها از اطراف چشم آغاز شده و سریع تر روند افزایش سن را به نمایش می گذارد!

همچنین در راهنمای خرید کرم دور چشم توصیه می‌کنیم که کرم دور چشم را روی پلک‌های خود نزنید. به‌طورکلی کرم دور چشم باید قبل از مرطوب‌کننده روز و ضد آفتاب استفاده شود. این موضوع به این دلیل است که کرم چشم معمولاً سبک است و فرمول‌های سنگین‌تر باید ماندگار شوند. به نظر می‌رسد هیچ‌کس در مورد خریدوفروش کرم دور چشم توافق ندارد. برخی افراد به شما خواهند گفت که کرم‌های دور چشم گران‌قیمتی که در فروشگاه‌های لوازم‌آرایش موجود هستند یک کلاه‌برداری بیش نیستند؛ زیرا دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهند که مرطوب‌کننده انجام می‌دهد.

برخی دیگر نیز اصرار خواهند داشت که کنار گذاشتن چنین قدم مهمی اشتباه بزرگی است. اگرچه ممکن است ضرورت استفاده از کرم دور چشم موردبحث نباشد اما به‌هرحال مانند یک ماده تمیزکننده یا ضد آفتاب قابل‌بحث خواهد بود. در این مقاله سعی کرده‌ایم راهنمای خرید یک کرم دور چشم را به شما ارائه دهیم. این برند خارجی با فرمول خاصی که دارد همزمان با لنز قابل استفاده است. با خاصیت مرطوب کنندگی بالایی که دارد یک کرم مناسب برای رفع چین و چروک، پف و سیاهی زیر چشم است. حاوی ویتامین E و افزایش گردشگری خون در مویرگ های زیر چشم است.

کرم دور چشم آبرسان کلاژن فارم استی

به دنبال سرامیدها، اسید هیالورونیک، گلیسرین و ویتامین E در کرم دور چشم خود باشید. هنگامی‌که ما از کرم دور چشم استفاده می‌کنیم هدف ما این است که آن‌ها همان سلاح‌های ضد پیری را که برای بقیه صورت در نظر گرفته‌ایم تحویل دهد؛ اما این کار را به روشی انجام دهیم که تحریک نشود. درحالی‌که کرم‌های چشم دارای همان عناصر فعال مرطوب کننده‌های موردعلاقه شما هستند، ازآنجاکه ناحیه چشم بسیار شکننده است، کاملاً قوی نیستند. در این کرم از مواد فعال زیستی هکسا پپتید، هیدروکسی پرولین و روغن گلرنگ برای سفت شدن استفاده می کند، رطوبت زیر چشم را دوباره پر می کند و خطوط ریز و چین و چروک های عمیق را کاهش می دهد. سرامید و کلاژن گیاهی به تقویت و مرطوب سازی بیشتر پوست کمک می کنند. به هیچ وجه نباید از کرم صورت برای ناحیه دور چشم استفاده نمایید.

هر کدام از شرکت‌های آرایشی و بهداشتی چندین و چند مدل از کرم‌های دور چشم را به بازار عرضه کرده‌اند. از میان محصولات ایرانی باکیفیت می‌توان به کرم دور چشم مای ،‌ کرم دور چشم نئودرم ،‌ کرم دور چشم سینره ، کرم دور چشم پریم و … در میان محصولات خارجی هم کرم‌های تخصصی‌تری تولید شده‌اند که کرم دور چشم کلینیک یکی از آنهاست.

البته استفاده از عینک محافظ پوست مقابل اشعه ماورایبنفش نیاز به استفاده از کرم دور چشم و ضدآفتاب در اطراف چشم را برطرف میکند اما باید مطمئن باشید که عینک استاندارد است و از پوست اطراف چشم در برابر اشعه A و B محافظت میکند. این کرم علاوه‌بر خاصیت درمانی دارای خواص نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی است و رطوبت لازم این ناحیه حساس پوستی را تامین می‌کند. کرم دور چشم درمالین غیر کومدوژنیک و هیپو‌آلرژیک است؛ به این معنا که باعث ایجاد جوش نشده و احتمال بروز حساسیت در آن بسیار کم است. برای استفاده از این کرم باید روزی یک یا دو بار مقداری از آن را روی پوست اطراف چشم خود قرار دهید. در این قسمت از راهنمای خرید کرم دور چشم روش نگهداری از آن را پس از خرید به شما یادآور می‌شویم.

  • به دنبال سرامیدها، اسید هیالورونیک، گلیسرین و ویتامین E در کرم دور چشم خود باشید.
  • اما برای سیاهی‌هایی که به دلایلی از جمله دلایل ژنتیکی یا پیری پوست به وجود آمده‌اند ممکن است به کرم دور چشم نیاز باشد.
  • جهت رها شدن از این مشکل اساسی، باید از بهترین مارک کرم دور چشم استفاده نمایید؛ در کرم دور چشمی که مخصوص پف چشم هستند موادی از جمله بپتید و رتینول وجود دارد که سبب تحریک کلاژن سازی پوست می شود و ساختار پوست را تقویت می کند.
راهنمای خرید کرم دور چشم، چند نکته مهم برای خرید کرم دور چشم چند نکته مهم برای خرید کرم دور چشم وبلاگ واسط کالا