راهنمای خرید 6 مایع لوله باز کن قوی لوله بازکنی برچسب

دلیل آن استفاده از سرفنرهای سخت فلزی و چرخش فنر و سرفنر در داخل چاه توالت یا لوله فاضلاب است. خوب ، بهترین و قویترین محلول ، همان است که غلظت اسید سولفوریک آن بیشتر باشد. بهتر است بدانید به غیر از فنر ، از دستگاه کمپرسور یا تراکم هوا نیز استفاده می شود که بهتر است ازقیمت لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوانیز مطلع باشید. وقتی وسوسه شوید که با شماره لوله بازکنی تماس بگیرید ، اولین چیزی که ذهن شما را درگیر می کند ، قیمت لوله بازکنی با فنر است.

محلول لوله بازکن تنطور موثر در رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب می باشد. در حین کار باید دقت کنید مقداری از محلول لوله بازکنی، هر چند کم روی دست و بدن شما نریزد، زیرا امکان سوختگی با محلول لوله بازکن صاف وجود دارد. ما در این مقاله می خواهیم بهترین محلول لوله بازکن را معرفی کنیم و در نظر داریم چند برند مختلف را معرفی کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. هنگام استفاده از محلول لوله بازکن توجه کنید که این محلول ها خاصیت اسیدی دارند. به طور کلی این محلول ها خطراتی برای سلامت انسان دارد که باید به آن توجه کرد. علاوه بر این استفاده زیاد از این محلول ها باعث خوردگی و پوسیدگی لوله می شود.

بهترین محلول لوله بازکنی خانگی

ترکیبات محلول لوله بازکن اکتیو بسیار قوی و کاربردی عمل کرده و قادر است در کم ترین زمان ممکن تمام گرفتگی های ناشی از تجمع رسوبات و چربی ها را از بین لوله بازکنی ارزان فوری ببرد. از بهترین این محلول ها می باشند که ما در ادامه مطالب برای شما هرکدام را همراه با مزایا و معایب بررسی خواهیم کرد. اگر گرفتگی کم باشد، کارتان با همین محلول لوله باز کن خانگی راه می‌افتد، و به لوله بازکن قوی شیمیایی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب احتیاج نخواهید داشت. اما اگر گرفتگی اساسی باشد، به جای استفاده از چاه باز کن دستی و محلول لوله بازکنی، باید برای خارج کردن مواد زائد اتصالات لوله‌ها را باز کرد. محلول های لوله بازکن مختلفی در بازار موجود دارد که در بین آنها برخی قوی و برخی ضعیف است و هر یک کارایی مختلفی دارند. احتمالا شما هم به دنبال قوی ترین محلول لوله بازکن هستید تا بوسیله آن گرفتگی لوله فاضلاب را باز کنید.

راهنمای خرید 6 مایع لوله باز کن قوی لوله بازکنی برچسب

محلول لوله بازکنی اکتیو از بین برندی بوی فاضلاب و محافظت کننده در برابر خوردگی و پوسیدگی لوله ها میباشد. البته در کل برای بازکردن لوله های منزل بهتر است حتی از بهترین محلول لوله بازکنی هم به صورت زیاد استفاده نکنید، چرا که این محلول می توانند لوله های فاضلاب را از بین ببرند. امروزه محلول های اسیدی لوله بازکنی در برندهای مختلف از جمله صاف، تیرک، اکتیو، رخشا و….

معایب و خطرات استفاده از قویترین مایع لوله باز کن

کافیست مقدار کمی از این دو را در لوله های فاضلاب بریزید و بعد از گذشت نیم ساعت با مقدار زیاد آب مسیر لوله ها را شستشو دهید. بهترین محلول لوله بازکنی خانگی که از همه قوی تر است سرکه و جوش شیرین می باشد برای این کار لازم است که به مقدار مساوی سرکه و جوش شیرین را در لوله فاضلاب بریزید بعد از نیم ساعت با مقدار زیادی آب، لوله را بشویید. اکتیو یکی از قویترین و بهترین لوله بازکن های ایرانی می باشد که قدرت سرعت بالایی دارد و می‌تواند به سرعت لایه های چربی و مواد صابون را که در مسیر لوله جمع شده اند، از بین ببرد اکتیو بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است.

فنرهای لوله بازکنی موجود در بازار در طول های متفاوت 5 الی 20 متر و شاید هم کمتر یا بیشتر طراحی شده اند. علاوه بر این اگر فنر لوله باز کنی برقی را در لوله فاضلاب خشک استفاده کنیم، ممکن است به لوله آسیب وارد شده و لوله بشکند. توجه داشته باشید که احتمال وارد شدن آسیب از سمت فنر برقی زیاد است، چرا که فنر با سرعت در داخل لوله می چرخد، بنابراین ممکن است، با شتاب از لوله خارج شده و به اطراف اصابت کند. حتی لوله های چدنی هم در برابر محلول های اسیدی قوی آسیب پذیر بوده و باید از نوع رقیق شده این محلول ها کمک بگیریم. شاید اولین راه حلی که در چنین شرایط اسف باری به ذهنمان می رسد، زنگ زدن به اولین شماره تلفن لوله بازکنی از روی برچسب های تبلیغاتی چسبیده بر روی درب خانه باشد. گرفتگی لوله فاضلاب در خانه کابوس وحشتناکی است، که به طور حتم هر کدام از ما حداقل یکبار آن را تجربه کرده ایم.

  • اگر برای خرید محلول سری به فروشگاه ها بزنید خودتان خواهید دید که انواع و اقسام آنها را به فروش می رسانند.
  • از دیگر انواع آن ها می توان به لوله بازکن صاف، چنته، تیرک، روان، کانتین، محشر و… اشاره کرد که مزایای اکثر آن ها تقریبا مشترک است و در موارد بالا ذکر شده است.
  • تخلیه چاه در گلشهر و درختی 8 مورد عوارض و خطرات محلول های لوله بازکن که باید بدانید !
  • با استفاده از موزاییکهای غیر همرنگ در کف و یا محوطه ، سطح خارجی مادر چاه ، نخست پوشش و بعد از بازدید و تخلیه های بعدی مشخص باشد.
  • پس از ریختن تمام منفذهای لوله را کاملا باید بپوشانید تا انشعاب گاز حاصل از ترکیب سرکه و جوش شیرین به مشامتان نخورد که بسیار مخرب می باشد.
  • برای اینکار به مقدار نیم استکان جوش شیرین، نیم استکان نمک و یک کتری آب گرم آماده کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای لوله بازکنی پرتقال محفوظ می باشد. خوشبختانه در خیلی از موارد شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای مشکل گرفتگی چاه و لوله توالت یا دستشویی را خودتان حل نمائید. برای دریافت خدمات لوله بازکنی فوری و ارزان می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۹۲۵۰۶۵۸ آقای عزتی به ‌صورت شبانه‌روزی تماس حاصل فرمایید. حتما به یاد داشته باشید که این روش برای برطرف کردن گرفتگی های جزئی استفاده می شود و اگر گرفتگی لوله با این روش رفع نشد حتما با متخصصان ما تماس بگیرید. همچنین توصیه شده چون این محلول های لوله بازکن برای کودکان بسیار خطرناک است بهتر است تمام آن را درون یک مرحله مصرف کنند.

لوله بازکنی شرق تهران