سقف کاذب کناف چیست و چه کاربردی دارد؟ هزینه اجرای سقف کناف کناف آوگون

دلایل مختلفی برای بروز این مشکل وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اجرای نادرست مرحله زیرساخت اشاره کرد. اگر اجرای کناف توسط تیم ماهری پیاده سازی نشده باشد،به جای نتیجه زیبایی عکس آن به ما بر میگردد. ممکن است سازه با محاسبات درستی پیاده ذسازی نشده باشد و یا کج شود.شرکت کناف آوگونباتیم حرفه ای اجرای کناف در تهرانو دوره دیده،اجرای پروژه سقف کناف در تهرانرا به بهترین شکل انجام می دهد.

استفاده به عنوان دیوار جدا کننده

از انواع آن میتوان به تایل گچی ساده، طرح دار، آکوستیک، فلزی، پوشالی و معدنی اشاره کرد. در چند سال اخیر شرکت کناف ایران نام خود را به سقف کناف شرکتکی پلاستغییر داد. همچنین مجموعه آکس طرح و ساخت بانمایندگی kplus ایران، به عنوان عامل فروش کی پلاس تمامی محصولات آن را به همراه خدمات پس از فروش عرضه می کند. همچنین مفتخر است با سالها سابقه درخشان در خدمت شما عزیزان جهت اجرای پروژه های بازسازی و نوسازی ساختمان باشد. اگر سقف های کوتاهی دارید اصلا سراغ طرح های نامنظم و طرح های منحنی که کل سقف را در بر می گیرند نروید. برای سقف های کوتاه، سقف کناف مربعی و مستطیلی ساده ( دورباکس) و مدل های ساده خطی مناسب است، چون هر چه طرح کناف شلوغ تر باشد، سقف بیشتر به چشم می آید و کم بودن ارتفاع آن بیشتر مشخص می شود.

  • قابلیت رنگ آمیزی و استفاده به صورت تلفیقی به همراه چوب، ام دی اف یا فلز را دارد.
  • باید قبل از هرکاری یک پلاستیک یا پارچه را در زیر قسمت ترک سقف قرار دهیم؛ زیرا ممکن است در زمان انجام کار باعث کثیف شدن محل شود.
  • طرح کناف سقف برای اساس چالش های پروژه و جزئیات مد نظر مشتری و سبک دکوراسیون فضا انتخاب می شود.

در اجرای کناف می توانید به راحتی سقف را نور پردازی کنید و سیم ها و اتصالات برق را جا به جا نمایید. هزینه و قیمت نصب سقف کناف براساس عواملی که در زیر به آن اشاره شده است تعیین می‌شود. آیا کناف نیاز به زیر سازی و گچ کاری داره یا از روی سقف تیرچه بلوک قابل اجراست جون بیشتر بحث حشرات زیر کناف رو مطرحه.

رنگ آمیزی و یا نقاشی دکور کناف نیز تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد. معمولاً جهت استفاده در فضاهای خاص که بنا به تشخیص مهندس سازه نیاز به مقاومت بسیار بیشتر یا خطر برخورد اجسام خارجی با دیوار کناف یا سقف کناف وجود دارد استفاده میشود. از پانل ضخیم کناف معمولاً در دیوار جداکننده بین دو فضای مختلف استفاده میشود.

استفاده از روش اجرای کناف مزایای بسیاری همراه دارد و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای متریال های قدیمی باشد. سقف و دیوار کناف در صورت بروز زلزله اسیب جانی کمتری نسبت به دیگر سقف ها وارد می کند. تعمیر و ترمیم قسمت های اسیب دیده سقف و دیوار کناف بسیار اسان است و قابل تعویض می باشند. سقف و دیوارهای کاذب کناف سبک هستند و حمل و نقل ان ها حتی در کارگاه یک نفره هم انجام می شود.

بهترین سقفی که در این قسمت خانه می توانید استفاده کنید، کناف است. استفاده از کناف به همراه چراغ های ال ای دی توکار، فضای اتاق را بسیار زیبا و در عین حال آرامش بخش خواهد کرد. در این نوع سقف کاذب کناف یک سری طرح‌های برجسته سازی سقف و گنجاندن انواع چراغ‌های تزیینی زیبا در آن با رنگ آمیزی‌های متنوع مطرح است. برای آماده سازی سقف‌های مشبک در این حالت از تایل‌های پوشالی و گچی بهره می‌برند. این روش کناف کاری در مقایسه با دیگر روش‌های کاربردی برای سقف و دیوار راحت تر می‌باشد. امکان دسترسی و جای‌گیری راحت تاسیسات تعبیه شده در این سبک سقف کاذب کناف نیز به راحتی صورت می‌گیرد.

سقف کاذب کناف چیست و چه کاربردی دارد؟ هزینه اجرای سقف کناف کناف آوگون

پشم سنگ هم به عنوان عایق صوتی و هم به عنوان عایق حرارتی در دیوار کناف کاربرد دارد. کناف نام تجاری یک شرکت آلمانی است که پیشتر در ایران فعالیت میکرد. سیستم کناف از دو بخش صفحات گچ برگ و المان های سازه ای تشکیل شده است. ابعاد صفحات کناف به صورت استاندارد 240 در 120 سانتیمتر و با ضخامت 9/5 میلیمتری و 12/5 میلیمتری و در سه نوع تولید میشود.

دانستنی هایی درباره سقف کاذب و روش های اجرا

برای دکور کناف بهتر است از محصولات کناف ایران استفاده شود زیرا انعطاف پذیری بیشتری دارد. اما برای کناف سقف فلت و دورباکس نورمخفی کناف میتوان از دیگر تولیدات گچبرگ نیز استفاده کرد. در تعیین قیمت کنافکاری عمده هزینه ها برای خرید سازه شامل سازه F47 و L25 و U36 میشود. همچنین در دیوار کناف خود ایستا عمده هزینه ها به دلیل خرید استاد و رانر 5 و 7 10 سانتیمتری است و گچبرگ تعیین کننده قیمت نیست. سقف کاذب کناف را به دو صورت اجرا می کنند؛ سقف کناف یکپارچه ساختاری بدون درز دارد، کناف سقف یکپارچه با اتصال تایل های گچی به زیر سازی فولادی متصل به سقف اصلی اجرا می شود.

۸- اگر به دنبال سبک سازی ساختمان خود هستید ، کناف بهترین گزینه پیش روی شماست . قبل از استفاده از این نوع سقف ها باید زیر سازی مناسبی صورت گیرد معمولا از این نوع سقف ها برای فضاهای بسیار وسیع استفاده می شود زیرا جلوه آن زیباتر می شود. برای دهانه های کوچک از رابیتس نوع مسطح و برای دهانه های بزرگ تر از رابیتس نوع برجسته استفاده می کنند. هم چنین برای اندودکاری بر روی دهانه های کولر و تأسیسات نیز از این نوع سقف کاذب استفاده می گردد. امکان دسترسی راحت به تاسیسات ساختمانی پنهانی را ایجاد کرده و در استفاده بهینه از منابع زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد. ما پس از طراحی سه بعدی رایگان دکور کناف قیمت آن را به شما اعلام میکنیم.