شارژر و کابل آیفون خرید شارژر و مبدل ایفون اپل【AppleIC】

این کابل ها، 8 پین هستند و به دلیل ابعاد کوچک تر، استفاده از آنها راحت تر است و فرقی نمی کند که آنها را از کدام جهت وارد درگاه کنید، چون در هر صورت اتصال درست بهترین کابل شارژ برقرار می شود! همین ویژگی در این گوشی باعث شده از نظر بسیاری از کاربران، بهترین شارژر گوشی اپل معرفی شود. موضوعی که اپل با دقت و توجه به آن اقدام به تولید کابل نموده است. اگر چه کابل های زیادی با این شکل ظاهری و برند اپل یا برند های دیگر با قیمت ارزانتر در بازار وجود دارد اما توصیه اپل به کاربران خود همواره استفاده از کابل اورجینال اپل بوده و هست. سعی در پرداخت هزینه کمتر به خاطر خرید کابل های شارژ تقلبی ممکن است در آینده هزینه‌های چند برابری بر روی دستتان بگذارد.

مشخصات کابل شارژ ایفون 7

بنابراین دراصل بی سیم محصوب نمی‌شود و زمان شارژ هم بسیار کندتر از کابل شارژر معمولی است. با این حال شارژ بی سیم هنوز هم می‌تواند با به حداقل رساندن شلوغی کابل شارژر در اطراف فضای کار شما مفید باشد. علاوه براین، درصورت وجود بینایی ضعیف، کهولت سن و یا بیماری، قرار دادن تلفن همراه روی پد شارژ بسیار آسان‌تر از اتصال کابل شارژر به پریز برق است.

پس یکی از راه‌های که می‌توان شارژر آیفون اصلی خرید، توجه به MFI کالا است. البته افرادی که قصد خرید این مدل را دارند، باید به این نکته توجه کنند که شارژر 20 واتی اپل سه شاخه است که با با برق ایران سازگار نیست. از همین رو افراد برای بهره‌مندی از آن باید یک تبدیل دو به سه نیز تهیه کنند. اگرچه امروزه وایرلس شارژها در حال فراگیر شدن هستند و کاربران برای شارژ اسمارت‌فون‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند، اما همچنان شارژرهای دیواری محبوب هستند و افراد از این مدل بیشتر از سایر مدل‌ها استفاده می‌کنند. این موضوع در مورد تمامی برندهای مختلف گوشی‌های هوشمند صدق می‌کند که بالطبع اپل هم از این قضیه مستثنی نیست. با همه این تفاسیر، اپل بیشتر از اینکه به فکر محیط زیست و کاهش‌های انتشار گازهای کربن دی اکسید باشد، به دنبال افزایش درآمدهای خود است.

مقاومت بالا، ضد ضربه و پارگی و دارای قابلیت انتقال داده، از مهمترین ویژگی‌های این کابل شارژر به شمار می‌رود. بدون شک یکی از بهترین مدل های کابل شارژر آیفون موجود در بازار، همین محصول است. این محصول کیفیت بالایی دارد و قابلیت رقابت با برترین مدل های دنیا را نیز دارد. برای تولید این کابل از مس تقویت شده استفاده می‌شود که محافظ خوبی در برابر ضربه و خط و خش می‌باشد. اگر به دنبال یک محصول باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را از دست ندهید. جنس داخل کابل نکته بسیار مهمی است چون اگر از مواد بی کیفیت ساخته شده باشد علاوه بر اینکه گوشی شما را خوب شارژ نمی کند ممکن است به طول عمر باتری تلفن همراهتان هم آسیب برساند.

کابل انکر مدل A8013 محصولی زیبا و البته باکیفیت است که توانسته نیاز کاربران را از یک کابل شارژر آیفون خوب، رفع کند. این کابل با داشتن طول 180 سانتی‌متری می‌تواند به خوبی در هر شرایطی مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به امکان انتقال اطلاعات با سرعت زیاد اشاره کرد. اگر به دنبال یک محصول زیبا و البته باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را از دست ندهید.

شیار های لیزری مذکور بر روی صفحه ی خاکستری یا متالیک حک شده اند که این صفحات در محصولات فیک و تقلبی به رنگ سفید یا سیاه هستند. عمده محصولاتی که می توانند تاییدیه فوق را دریافت نمایند، در ایالات کالیفرنیا ساخته می شوند پس بدون شک باید عبارت Designed by Apple in California به همراه شماره سریال 12 رقمی درج شده باشد. البته از آن جایی که بخش عمده ای از تولیدات اپل در کشور های چین، برزیل و ویتنام مونتاژ می شوند. گاها پیش می آید که در استفاده بلند مدت از لوازم جانبی گوشی، به مرور زمان خراب می شوند . کابل‌های USB و Micro USB برای دستگاه‌های استفاده عمومی و پشتیبانی هستند که این پورت‌ها دارند، مهم است که چه برندی است. یکی از تفاوت ‌های کابل اصل و فیک آیفون در قسمت کانکتور کابل لایتنینگ است.

شارژر دیواری سریع 20 وات مک‌ دودو Mcdodo PD+QC Travel Charger 20W CH-717

شارژر و کابل آیفون خرید شارژر و مبدل ایفون اپل【AppleIC】

برای خرید کابل لایتنینگ آیفون توجه زیادی به کیفیت آن کنید تا توان واقعی را داشته باشید و دچار ضرر مالی نشوید و باتری گوشی سالمی داشته باشید. کابل های با کیفیت دیتا هم دارند و برای مواقعی که می خواهید گوشی خود را به کامپیوتر و لپ تاپ و هر دستگاه دیگری وصل کنید و انتقال داده داشته باشید بسیار کاربردی و مناسب هستند. کابل شارژ ایفون ایکس X دارای ویژگی‌ها و برنامه‌های مختلف هستند، اما می‌توان گفت که رایج‌ترین و متداولترین استفاده در کاربران انتقال اطلاعات از دستگاه‌های هوشمند به رایانه‌ها یا شارژ باتری‌های آن‌ها است.

با توجه به توضیحات عنوان شده در رابطه با مشخصات کابل شارژر اصلی آیفون 7 پیشنهاد می کنیم نکات مهم در زمان خرید آن را نیز مورد توجه قرار دهید. بسیاری از افراد از کابل سارژر آيفون تنها برای اتصال به آداپتور و پریز پرق استفاده می کنند. اگر جزء این دسته از افراد هستید، کابل با طول 1 متر مناسب شماست. از طرفی ممکن است بخواهید برای اتصال به پاور بانک نیز از کابل خود استفاده کنید.

اگر تلفن همراه خود را به زودی از شارژ خارج نمی‌کنید یا فعلا نمی‌خواهید از آن استفاده کنید، بر اساس میزان استفاده قبلی شما، شارژ تلفن همراهتان بیشتر از ۸۰ درصد باقی می‌ماند. بنابراین با توجه به آزمایش‌های انجام شده، شارژ کردن تلفن آیفون با شارژر آیپد زمان مورد نیاز برای شارژ را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد و حتی در برخی از آیفون‌ها، به اندازه یک شارژر USB-PD هم می‌رسد. این یک مزیت بزرگ است، چون اگر از قبل یک شارژر آیپد داشته باشید یا بخواهید آن را بخرید، در هر دو صورت هزینه کمتری نسبت به خرید Lightening- to- USB-C می‌پردازید. با این حال، همانطور که در عکس بالا می بینید، سبک و سایه متن بسیار متفاوت است.