فروش آنلاین پرده های دابل شید پرده

در رنگ های مختلف ، می توانید با یک تماس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و به صورت غیرحضوری مبلغ را پرداخت نمایید. این پرده در مکان‌های اداری و مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دیزاین و طراحی محیط شما زیبایی دو چندان اضافه می‌کند. • پرده شید دستی، پرده‌ای است که با طناب یا زنجیر به صورت دستی و مکانیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنوع طور و همچنین کارایی بسیار بالا از دلایل محبوبیت این مدل پرده می باشد . با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد.

کاربرد پرده های شید در همه جا و در مکان های متفاوت است که بسته به نیاز هایتان محشر به پا میکنند. 2022 © کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای فروشگاه پرده اول محفوظ میباشد. مدلهای دیگری از این محصول وجود دارد که قابلیت چاپ طرح دلخواه بر روی آنجا وجود دارد. شید یک صفحه‌ی نرم سبک بافت است که از موادی مانند پنبه، کتان، پلی استر و پارچه ساخته شده است. پرده‌ی شید از کلمه‌ی انگلیسی برگرفته شده است و معنای آن سایه می‌باشد. پرده‌های شید در دامنه‌های متنوع رنگی تولید می‌شوند که فقط کافی است طول و عرض خود را اندازه گیری کنید تا در این سایز پرده‌ی شما ساخته شود.

پرده دابل شید Z3073007

این نوع پردهها دارای پلیسههای کوچکی هستند (چیزی بین دو تا پنج پلیسه فشرده در یک گروهبندی) که به طور مساوی در بالای پرده قرار دارند. پرده شید در انواع و رنگ بندی های بی نظیر مطابق با سلیقه شما عرضه می شود. پردینو کیفیت تمامی پرده های شید خود را در انواع مختلف آن تضمین می کند. فروش و نصب انواع پرده های مدرن ( اداری , تجاری , مسکونی ) در انواع شید , زبرا , خرید پرده اسکرین ، کرکره ای و دو مکانیزم با جدیدترین آلبوم های روز اروپا پرده در زیبا … در پرده های دابل شید هر دو پرده با زنجیر و مکانیزم اختصاصی خود بالا و پایین میشوند که پرده زیرین همان پرده شید می باشد.

پرده دو مکانیزم Bsmc Bahar-03

فروش آنلاین پرده های دابل شید پرده

مخصوص است برای داوطلبان و دوستداران تاریکی زیرا به نحوی به پنجره ها میچسبد که اجازه نمیدهد هیچ ردی از پنجره ها عبور کند. خوش یمن است برای فراری هایی که با وجود حتی کوچک ترین چراغی آرام نمیگرند و حاضر به خواب نیستند و مطمئنا از از خورشید هم فراری هستند. شما در هنگام انتخاب پرده برای محیط موردنظرتان با انتخاب‌های زیادی مواجه خواهید شد که قطعا در انتخاب نهایی سردرگم می‌شوید. پرده‌های دبل شید که جدیدترین و به‌روزترین نوع پرده‌ها هستند، همواره باعث زیبایی محیط شما می‌باشند.

  • تنوع طور و همچنین کارایی بسیار بالا از دلایل محبوبیت این مدل پرده می باشد .
  • فروش و نصب انواع پرده های مدرن ( اداری , تجاری , مسکونی ) در انواع شید , زبرا , اسکرین ، کرکره ای و دو مکانیزم با جدیدترین آلبوم های روز اروپا پرده در زیبا …
  • صدها مشتری ما در تمام ایران از این روش استفاده و به راحتی محصول مورد نظرشان را تهیه کرده اند.
  • در نظر داشته باشید که در هنگام روشنایی (روز) می توانید با پایین آوردن تور حداکثر بهره را از لحاظ نورگیری داشته باشید همچنین در هنگام شب میتوانید با پایین آوردن آستر پرده (پارچه شید) مانع دید محیط از بیرون باشید.
  • پایه دیواری را روی نقاط سوراخ شده قرار داده و با پیچ و رول پلاک به دیوار متصل کنید و از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

راه شستشوی پرده در تهران، این است که کافی است پرده را از بست خارج کنید و آن را با آب و کف بشویید. نصب پرده زبرا و پرده شید شب و روز، به دو روش دیواری و سقفی انجام می‌شود که به هنگام اندازه‌گیری ابعاد پنجره یا درب توسط شما مشخص خواهد شد که نصب پرده به چه صورت می باشد. این پرده از دولایه پرده شیدرول تشکیل شده است که یکی تور و دیگری آستر به حساب می آید. مکانیزم پرده های شب و روز به نحوی است که هر دو لایه تور و آستر توسط زنجیر قابل جابجایی هستند و به طور مجزا میتوان آنها را بصورت عمودی حرکت داد. فروش پرده شید با کیفیت مرغوب نصب و نظافت آسان جهت استفاده برای حذف نور مزاحم به صورت دو مکانیزه ( شب و روز) مقاوم در برابر نور آفتاب ارسال به سراسر کشور … جنس پارچه ای که در روی کار قرار می گیرد معمولا از تور و حریر پلی استر است و با توجه به دارا بودن طیف وسیعی از طرح و رنگ های مختلف با هر نوع سلیقه ای سازگار می باشد و زیبایی خاصی را به خانه و یا محل کار شما میبخشد.

کاتالوگ پرده دابل شید