فروش عمده تیشرت مردانه تولیدی و پخش ارزان قیمت تیشرت

تيشرت یقه گرد برای افراد با صورت کشیده و بلند گزینه مطلوبی به شمار می رود. نوع تی شرت مردانه یقه گرد آستین کوتاه را می توانید با سویشرت در فصل پاییز بپوشید تا استایل جذاب و زیبایی داشته باشید. ترکیب لباس یقه گرد با پیراهن جین نیز، تیپ بسیار زیبایی برای شما خلق می نماید. تی شرت مردانه را در چهار فصل سال و برای پوشش روزمره و یا حتی رسمی می‌توان استفاده کرد.

طراحی این لباس ها چیزی بین پیراهن مردانه و تی‌ شرت است بنابراین هم برای مجالس رسمی و هم غیررسمی مناسب هستند. جنس پنبه ای و مرینو عرق را جذب می کنند و باعث می شود لباستان بوی بد نگیرد بنابراین برای روزهای تابستانی معقول تر هستند. تی شرت هایی که از جنس پیما هستند چروک نمی شوند و پرز تولید نمی کنند .

ابن روزها هم بازار این مدل تیشرت‌ها داغ است و می‌توانید هر طرحی را که دوست دارید روی تیشرت خود چاپ کنید و از آن لذت ببرید. این تی‌شرت‌ها برای نشان دادن شخصیت و علایق شما عالی هستند، هرچند که شاید کاربرد زیادی برای موقعیت‌های رسمی نداشته باشند. نوع دیگر تیشرت، تیشرت یقه هفت است که دارای یقه به شکل حرف انگلیسی V است و چون به عدد هفت خودمان یقه هفت فارسی شبیه است به نام تیشرت یقه ۷ هم نامیده می‌شود. تیشرت‌های یقه هفت اگر به عنوان لباس زیرین پوشیده شوند دور یقه‌شان مشخص نمی‌شود، بر خلاف آنچه که در مورد تیشرت‌های مردانه یقه گرد دیده می‌شود.

این مدل یقه باعث می‌شود تیشرت شما از سادگی مطلق دربیاید و کمی با جزئیات‌تر باشد. تیشرت دکمه‌دار برای مردان عضلانی و کسانی که بالاتنه برجسته و ورزیده دارند یک انتخاب عالی به نظر می‌رسد زیرا عضلانی بودن را برجسته‌تر می‌کند و سبب می‌کند این ویژگی بیشتر به چشم برسد. تیشرت یقه Y در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و البته که مدل‌های ساده با رنگ‌های معمول کاربردی‌تر هستند زیرا در تمام موقعیت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. شما همچنین می توانید تیشرت مردانه تابستانی و یا زمستانی را متناسب با فصل و موقعیت انتخاب کنید. خرید تیشرت پسرانه معمولا در رنگ های سفید، سیاه، آبی تیره و خاکستری و زرد پرکاربردتر هستند اما بهتر است مقداری رنگ چاشنی لباس های خود کنید تا از یکنواختی خارج شوند.

تیشرت آستین کوتاه (

لطفاً طبق روش اندازه‌گیری ارائه شده، سایز مناسب خود را از جدول زیر انتخاب نمایید. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به پوشاک آرتی می باشد. توی هر مرحله از خرید، هر سوالی داری، کافیه روی دکمه سبزرنگ پایین صفحه بزنی و توی واتساپ با پشتیبان هیلو گفتگو کنی. با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار و محصولات سایت مطلع شوید… این سبک پوشش نخستین بار توسط جوانان سیاهپوست آمریکایی و گروه های هیپ هاپ مد شد و امروزه طرفداران پرشماری در سراسر جهان دارد. این تي شرت در گوشه خود دارای یک جیب است که جنبه تزیینی دارد و کاملاً با رنگ زمینه هماهنگ است.

به تدریج چوگان به کشور انگلستان راه یافت و برای انگلستانی ها به یک بازی مفرح تبدیل شد. کافیه اینستاگرام هیلو رو دنبال کنی تا از جدیدترین محصولات و بهترین تخفیف‌های هیلو باخبر بشی و علاوه بر این جایزه ببری. لطفا قبل از خرید، حتماً جدول سایزبندی محصولات را ملاحظه بفرمایید.

فروش عمده تیشرت مردانه تولیدی و پخش ارزان قیمت تیشرت

سالیان دراز است که تیشرت ها در دیدگاه مردم به عنوان یک لباس راحت و شیک در نظر گرفته میشوند و یکی از پر تنوع ترین لباس های بازار همیشه تیشرت تیشرت تایلندی ها بوده اند. خرید یک تیشرت با قیمت مناسب شاید دغدغه ذهنی خیلی ها باشد اما در کنار آن زیبایی و طرح روی آن اهمیت بسیاری دارد. سؤالی که برای بسیاری از آقایان مطرح می شود این است که تیشرت بهتر است یا پولوشرت؟ در پاسخ باید گفت تیشرت و پولوشرت برتری نسبت به یکدیگر ندارند. بلکه بهتری این دو طرح پیراهن به سلیقه شخص و محیطی که قصد پوشیدن آن را دارید بستگی دارد.

با فروشگاه اینترنتی دایان شاپ

این دو دوست برای فعالیت‌های خود به دنبال‌ لباس‌هایی ساده بودند که در بسیاری مواقع به راحتی پیدا نمیشد، به همین دلیل تصمیم گرفتند خودشان با تجربه‌ای که در این زمینه داشتند دست به تولید لباس‌هایی ساده و مناسب بزنند. لباس‌های تولیدشده توسط این برند علاوه بر اینکه هم از نظر پارچه و هم از نظر دوخت کیفیت بالایی دارند، با قیمت مناسبی نیز عرضه می‌شوند. مجموعه‌ی اول این برند شامل چندین مدل تیشرت آستین کوتاه بود اما موارد بیشتری از جمله شلوار و پلیور و هودی نیز در دست تولید دارند.