قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسی برق کرمان نیرو

با درود فراوان، وقت بخیر بست فلکسی بدی نیست، اما تعداد بالاتر مبلغ طبعأ نزول قیمت لوله فلکسی باید داشته باشد. سفارشات ثبت شده مشتریان در بسته‌‌بندی مناسب و سریع‌‌ترین زمان ممکن به آدرس مدنظرشان ارسال خواهد شد. دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از انواع آن در بخش خاصی از صنعت و ساختمان‌‌سازی مورد بهره‌‌برداری قرار خواهد گرفت. در برابر عوامل محیطی مانند نور آفتاب و اشعه‌های فرابنفش و حرارت مقاومت بالایی دارند.

  • پخش کننده و توليد کننده سینی کابل، نردبان کابل، ترانکینگ، لوله فولادی برق، لوله فلکسیبل برق، جعبه تقسیم، پریز کف خواب و لوازم جانبی و اتصالات مرتبط میباشد.
  • هادی‌ های جریان برق، کابل‌ های دوربین‌های مداربسته، کابل‌های مخابراتی و هر نوع کابلی که در صنایع مختلفی مانند ساختمان‌سازی، مخابرات، کشاورزی و … استفاده می‌شوند نیاز به محافظت دارند تا برابر عوامل خارجی مقاومت بالایی داشته باشند و از آسیب دیدن در امان باشند.
  • به دلیل وجود ویژگی‌های متنوع در این نوع لوله، برای تخلیه هوای فن انواع دستگاه‌های ماینر از آن استفاده‌های زیادی می‌شود.
  • تعیین نوع سیم کشی مناسب، کار را برای آنها آسان‌تر می‌کند و همچنین نظم بهتری برای سیم کشی بوجود خواهد آمد؛ مجرای عبور سیم‌های برق از جنبه‌های ضروری است که هر برقکار باید به آن دست پیدا کند.

قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسی برق کرمان نیرو

با توجه به مقاومتِ بالا و مثال زدنیِ و قیمت مناسبِ این نوع لوله فلکسیبل صداگیر، می توان به وضوح اذعان کرد استفاده از این محصول در سیستم های هوارسانی از مقرون به صرفه ترین انتخابها می باشد. از لوله فلکسیبل صداگیرifd در سیستم های تهویه مطبوع در رفت و برگشتِ هوا و همچنین گرمایش و سرمایشِ محیط های تجاری،مسکونی،اداری،تولیدی، صنعتی،آزمایشگاهی و بیمارستانی و…به وفور استفاده می گردد. با توجه به نیاز روزافزون به استفاده از انواع کانال هوا جهت هوارسانی، تولید و عرضه انواعِ لوله فلکسیبل صداگیر ( کانال فلکسیبل )بعنوانِ جایگزینی برای نمونه های سنتیِ کانالهای هوا، امری اجتناب ناپذیر می نمود.

همان‌گونه که از اسم آن‌ ها مشخص است، این لوله‌ها از هیچ روکشی استفاده نمی‌کنند و همین امر دلیلی است که معمولاً از این لوله‌ ها در فضاهای داخلی و برای عبور کابل و سیم‌ها از استفاده می‌شود. هرچند که پوشش گالوانیزه می‌تواند مقاومت خوبی در برابر رطوبت داشته باشد اما بهتر است از لوله‌های فلکسی بدون روکش در محیط‌ های مرطوب استفاده نشود. قیمت لوله فلکسی سایز۲۱ نیز همانند سایز لوله‌های فلکسی به تناسب روکش دار بودن، متراژ، متریال، نوع بسته بندی تعیین می‌گردد هرچند که به دلیل بیشتر بودن سایز دارای قیمتی بیشتر هم خواهد بود. برای دریافت قیمت روز لوله های فلکسیبل و بهترین خرطومی فلزی مخصوص کابل کشی برق و سیستم های شبکه الکترونیکی و الکتریکی با هر نمره و سایزی جهت خرید اینترنتی و حضوری با هلدینگ اصلی تیک صنعت برق تهران تماس حاصل فرمائید.

لوله فلكسيبل برق

لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیومی، بیشتر در تخلیه بخارات داغ و دود در پروژه های تجاری و صنعتی و هودهای خانگی کاربرد دارد. قطرهای قابل تولید در لوله فلکسیبل صداگیری آلومینیومی بینِ ۵ تا ۴۵ سانتیمتر متغیر می باشد(قطرها شاملِ ارقامِ ۵-۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰ و ۴۵ سانتیمتر می باشد). محدوده دمایی برای عملکردِ مفیدِ لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیوم بینِ ۲۰- تا ۱۷۰+ درجه سانتیگراد می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر آلومینیومی در شاخه های سه متری به صورت فشرده لسته بندی و ارایه می گردد. ۲- انعطافِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی اتیلن از جمله آپشن های مفیدِ این نوع لوله فلکسیبل صداگیر می باشد. ۷- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف را می توان با ضخامت های مختلفِ بدنه، از جنس پی وی سی شفاف برای کاربردهای گوناگون(سنگین و سبک) و حتی کاربردهای خاص تولید نمود.

لوله خرطومی پلی آمید

تحمل دمایی این لوله فلکسی نیز بین منفی 30 الی مثبت 245 درجه سانتی‌گراد است. استفاده از متریال PVC در پوشش خارجی لوله فلکسیبل به حفظ سلامت لوله در برابر تابش نور خورشید، رطوبت محیط و آتش‌سوزی احتمالی کمک خواهد نمود. روکش نسوز موجود در برخی از انواع لوله خرطومی موجب محافظت از محتویات داخلی لوله شده و خطر آسیب بیشتر به دیگر نقاط را کاهش خواهد داد. در صورتی که نیازمند بهره‌برداری از لوله فلکسی در نواحی خاصی از ساختمان مسکونی، صنعتی یا آزمایشگاهی هستید؛ حتماً از این نوع لوله فلکسی استفاده نمایید. این لوله‌ها از یک لایه آلومینیوم و یک لایه برزنت تشکیل شده‌اند که بین آن‌ها پلی استر قرار دارد همچنین قابلیت کششی زیاد و استحکام بالا دارد.

این لوله خرطومی فلزی از دو قسمت فلز نازک گالوانیزه و پلاستیک ضخیم که روکش آنها است ساخته می شود. خاصیت فلکسیبل ی پیدا می کنند لوله فلکسیبل برق کابرد در سیستم های کابل کشی و تابلو برق هم دارد. لوله فلکسیبل لوله خرطومی فلزی روکش‌دار می‌باشد که هدف آن محافظت از سیم‌کشی‌ و کابل‌های استفاده شده در تاسیسات برقی می‌باشد. این لوله‌ها که در بازار با نام لوله فلکسی شناخته شده‌اند یک کانال فلزی بلند، سبک و انعطاف پذیر هستند، که از تاسیسات الکتریکی در برابر رطوبت،‌گرد و غبار محافظت می‌کنند. کرمان نیرو تولید کننده و پخش کننده انواع لوله فلکسیبل در سایزهای مختلف در لاله زار تهران، محصولات ما انعطاف پذیری قابل توجهی دارند و به منظور انتقال کابل از یک مسیر با مزیت عبور از موانع و یا حرکت دور ستون استفاده می شود.لطفا برای اطلاع از قیمت لوله فلکسی و سفارش با ما تماس بگیرید. ساختار این نوع لوله فلکسیبل صداگیر از ورق پِرس و نورد شده ی آلومینیومی به ضخامت ۱۱۰ تا ۱۴۰ میکرون می باشد.