قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسی برق کرمان نیرو

شرکت sti بزرگترین تولیدکننده عایق های صوتی، کانال فلکسیبل، عایق الاستومری و لوله فلکسی است. اصالت و کیفیت محصولات ساختمانی تعیین‌‌کننده ارزش واقعی آن واحد خواهد بود. لوله‌‌های فلکسی به عنوان یک ابزار خاص در جهت کمک به حفاظت از کابل‌‌های برق بوده و همچنین برای ایجاد عایق صوتی و حرارتی نیز کاربرد دارد.

ساختار لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی از دو لایه فویل آلومینیوم لمینیت شده و یک لایه پلی استر که با فنر فولادی شکل گرفته، تشکیل یافته است. لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی در قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰ و ۴۵ سانتیمتر تولید وعرصه میگردد. گستره و مقاومت دمایی در لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی از ۲۰- تا ۱۱۰+ درجه سانتیگراد می باشد. اولین ویژگیِ لوله فلکسیبل صداگیر فویلی الومینیومی وزن سبکِ این محصول می باشد. دومین مزیتِ این لوله فلکسیبل صداگیر قابلیتِ نصبِ آسانِ آن می باشد که نصاب به سهولت می تواند کلیه مراحل نصب را در زمان بسیارکوتاه و به سهولت نصب و به اتمام رساند. سومین مشخصه لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی انعطاف پذیری می باشد که این مشخصه باعث می شود هنگام نصب به هر طرف که نیاز هست کشیده شود و مراحل نصب تکمیل گردد.

برای تغییر مسیر هوای داخل لوله فلکسیبل صداگیر از یک مسیر مستقیم به مسیر دیگر با زاویه ۴۵ درجه که اختلاف قطر نیز شامل این تغییر مسیر در لوله فلکسیبل صداگیر می گردد از این سه راه ۴۵ درجه غیرهمقطر کانال خرطومی استفاده می شود. شرکت تهویه فراز با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولید و ارایه انواع لوله فلکسیبل صداگیر مفتخر است هر گونه درخواست در این زمینه را به مشتریان داخلی و خارجی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت پاسخ گو بوده و با ارایه بهترین تصمین و گارانتی این امکان را برای مشتریان فراهم آورد که با خیالی آسوده نسبت به تهیه و کاربرد این محصول اقدام تمایند. اگر بخواهیم کاربرد لوله فلکسیبل صداگیر را در یک شبکه ی واحد از یک به قطر دیگر تغییر دهیم از این قطعه در مسیر لوله فلکسیبل صداگیر استفاده می کنیم.هر دو سوی این قطعه ی لوله فلکسیبل صداگیر دارای مقطع گرد می باشد و هوا می تواند از سوی قطر کوچک به بزرگ در حال رفت یا برگشت باشد. جنس این تبدیلِ لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه بوده و ضخامت این ورق نیز به میزان قطر لوله فلکسیبل صداگیر در دو مقطعِ کوچک و بزرگ دارد.بدیهی است هرچه این مقاطع دارای قطر بزرگتری باشند ضخامت ورق تبدیلِ لوله فلکسیبل صداگیر نیز بیشتر می گردد. دو تکه از این تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر دارای مقطع استوانه ای با دو قطر متفاوت می باشد.قطعه ی رابط بین دو تکه ی استوانه ای،حالت مخروطی دارد و این تکه ی مخروطی از دو طرف به استوانه ها متصل شده و تشکیل یک قطعه ی کامل و یکپارچه را می دهد.

از جمله ویژگی ها و مزایای مهمِ لوله فلکسیبل صداگیر نسبت کانالهای قدیمی و سنتی، وزن سبک ،مقاومت، نصب آسانِ لوله فلکسیبل خرید لوله فلکسی صداگیر می باشد. همانطور که اشاره گردید لوله فلکسیبل صداگیر به خاطرِ وزن سبک و انعطاف پذیریِ بالا این امکان را به نصاب می دهد تا در کمترین زمان و با کیفیت بالا و بصورت کاملا هوابند، نسبت به نصب و اجرای لوله فلکسیبل صداگیر اقدام نماید ،که این موضوع خود بعنوانِ مهمترین دلیل برای کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه بودنِ استفاده از این محصول مطرح می باشد. فرمِ خرطومیِ لوله فلکسیبل صداگیر باعث گردیده تا لوله فلکسیبل صداگیر در عینِ ثبات در ساختارِ مدورِ و منسجمِ خود، به هر طرف که نصاب نیاز دارد به آنجا هوارسانی کند متمایل گشته و با انعطافِ کامل عملیات نصب و هوارسانی یا مکندگی را بر عهده بگیرد. ساختار لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر از سه لایه درونی،میانی و بیرونی تشکیل یافته است.

  • به دلیل مقاومت بسیار بالا دربرابر رطوبت و اشعه خورشید براحتی در فضاهای خارجی ساختمان بکار گرفته می‌شود.
  • لایه دورنی در واقع همان لوله فلکسیبل صداگیر با فویل آلومینیوم می باشد که در ساختارِ خود فنرفولادی را جای داده است.
  • این لوله دارای یک پوشش پلاستیکی از جنس PVC می باشد که به دلیل انعطاف پذیری بالا برای عبور سیم و کابل در محیط های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجا که روکش دارنددر محیط های خارجی و مرطوب نیز به کار برده می شوند همچنین بد نیست بدانید نصب این لوله ها با کمک بست هایی انجام می شود که متناسب با اندازه لوله دارای ابعاد مختلفی می باشند.
  • قطر های مختلفی از این لوله ها وجود دارد و با توجه به سفارش مشتری نیز می تواند قابل تغییر باشد.

قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسی برق کرمان نیرو

لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی در شاخه های ده متری تولید،بسته بندی و عرضه می گردد. محدوده و دامنه مقاومت دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی بین ۲۰- تا ۱۰۰+ درجه سانتیگراد می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی در محیط های اسیدی و بازی به خوبی کیفیت و میزانِ راندمانِ مفیدِ خود را حفظ می کند. قابلیتِ فشردگیِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی و وزن سبکِ این محصول باعث شده این محصول به خوبی در شاخه های ده متری قابل فروش گردد. به لحاظ خاصیتِ عایق بودن، به راحتی می توان گفت لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی بصورتِ عایقِ نسبیِ نسبت به عواملی چون رطوبت و حرارت از خود کارایی نشان می دهد.

اما لوله فلکسیبل هوا که مناسب انقال جریان هوا میباشد بسیار سبک و قابل انعطاف است و از جنس های مختلف با کاربرد های متفاوت تولید میشود. لوله خرطومی فلکسیبل نسوز از جنس فلز و روکش نسوز بوده جهت سیم کشی کنار کوره ها دارای دمای بالا. لوله خرطومی فلکسیبل فلزی مستحکم از جنس فلز فشرده ساخته شده و در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا بودن خرطومی می باشد استفاده می شود.

همچنین با استفاده از پیام‌رسان واتس آپ نیز امکان ارسال پیام کاری و دریافت اطلاعات لازم خواهید بود. امروزه این کانال های فلکسیبل خرطومی انتقال هوا و یا کانالهای خرطومی فلکسی بل هوا یا کانال های فنری هوا بهترین گزینه برای کانال کشی دستگاه های داکت اسپیلت به شمار رفته و به دلیل سرعت بالا در نصب و اجرا، قیمت تمام شده مناسب تر نسبت به کانال های سنتی گالوانیزه، انعطاف پذیری بالا و … در بسیاری از پروژه هایی که سیستم تهویه مطبوع آن ها دستگاه داکت اسپیلت می باشد مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت کانال فلکسیبلیا کانال های فلکسیبل در مقایسه با دیگر کانال های گالوانیزه مناسب تر می باشد.

سایز بندی لوله فلکسی

دستگاه های تولید لوله فلکسی با نوع کارائی که دارند از قیمت مناسبی برخور دارند. احتیاج زیادی به تعمیر و نگهداری ندارند و با کیفیت بالایی که دارند طول عمر زیادی داشته و معمولاً از نظر فنی صدمه ای نمی بینند. لوله فلکسی بدون روکش؛ این محصول همانطور که از نامش پیدا است بدون روکش پلاستیکی بوده و دارای بدنه ای فلزی است و به همین دلیل مقاومت و استحکام آنها در مقایسه با لوله های روکش دار کمتر است که از آن برای محیط های داخلی استفاده میکنند. ۴- امکانِ فشرده کردنِ لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیومی و بسته بندیِ آسانِ آن. ۲- انعطاف پذیریِ بالا برای استفاده در مسیرهای مختلف نیز دومین مزیتِ لوله فلکسیبل صداگیر ی آلومینیوم می باشد.

محصولات مرتبط