قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799 مجله خودرو بی درایو

این نوع دریچه داکت اسپلیت نیز جزء درب های ساده و فلت قرار می گیرد و از خصوصیات اصلی آن ها، جدا شدن کامل درب دریچه هنگام بازدید و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت می باشد. برای ساخت درب دریچه های داکت اسپلیت وزنه ای در ابعاد کوچک، از ورق آلومینیومی 1 میلی متری و برای ساخت درب با ابعاد بزرگ تر، از ورق ها با ضخامت بیشتر استفاده می شود. پس از نصب و راه اندازی این سیستمهای تهویه مطبوع، با توجه به نیاز به بازدیدهای دوره ای برای چکاپ، تعمیر و یا در بعضی موارد تعویض دستگاه و نیز برای محفوظ نگهداشتن آن از دید عمومی، به یک درب به عنوان دریچه بازدید داکت اسپلیت نیاز خواهد بود. طول هریک از این شیارهای موازی به بزرگ یا کوچک بودنِ مقیاس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ارتباط دارد.بدیهی و واضح می‌باشد در صورت بزرگ بودنِ سایز درب، این مقدار ۱۸ سانتیمتر و در صورت کوچک بودن مقیاس دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت این میزان به ۹ سانتیمتر کاهش پیدا می‌کند. این عمل یعنی ایجاد شیارهای ۹ یا ۱۸ سانتی را بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، فرآیند پانچ کاری نیز می‌خوانند. به همین دلیل نام دیگرِ این مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت را دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی نیز می‌گویند.

قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799 مجله خودرو بی درایو

پمپ های حرارتی به جای تولید گرما، گرما را حرکت می دهند و بازده انرژی قوی تری را ممکن می سازند. پمپ های حرارتی دارای انرژی الکتریکی هستند، بنابراین مصرف سوخت کمتری نسبت به سیستم های اسپلیت سنتی دارند. سیستم‌های اسپلیت امکان دستکاری اتاق جداگانه و تنظیم مداوم با کنترل خودکار گرما و سرما را فراهم می‌کنند. استفاده از متریال پلاستیک، استیل و آلومینیوم به نسبت سایر آلیاژهای مصرف از مقاومت بهتری در برابر رطوبت مناطق شمالی و جنوبی کشور ایران دارد.

  • جنس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از ورق آلومینیومی عموما با ضخامت یک میل می باشد.در این مدل از دریچه بازدید داکت اسپلیت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بصورت کاملا صاف،بدون شیار و منافذ هوا طراحی و ساخته می شود.
  • رنگ کوره‌ای بر سطح دریچه بازدید داکت اسپلیت پرّه zاین امکان را می‌دهد که دریچه هم نمای شکیل پیدا کند و هم تنوع نمایش برای کرد انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت در رنگ های مختلف از قبیل سفید، کرم و…ایجاد شود.
  • قطر سوراخ ها یا چشمه های پانچ، بنا به مقدار هوای لازم جهت دستگاه از ۶ میل به بالا می‌باشد.
  • همچنین از دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی در استخرها، سرویس‌های بهداشتی و سونا بسیار استفاده می‌گردد.
  • با توجه به امکان جااندازیِ نقطه های جوش و امکان کثیف کاریِ نمای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از هرگونه اتصال جوشی باید پرهیز گردد تا نمای کار به تمیزترین حالت قابل رویت شود.

تعداد این پره ها به میزان فشار مکش دستگاه داکت اسپلیت بستگی دارد؛ هر چقدر میزان فشار مکش دستگاه بیشتر باشد، تعداد پره های بیشتری تعبیه می شود. این دریچه ها نیز از آلومینیوم و پوششی از رنگ کوره ای الکتروستاتیک تولید می شوند و از عمر بالایی برخوردار هستند. به منظور زیبا سازی محیط، می توان شیار های Z مانند را در دو سمت دریچه طراحی نمود. این دریچه ها نیز در دو نوع درب لولایی و وزنه ای تولید می شوند و در درب های لولایی، ابعاد دریچه در تعیین تعداد قفل های تعبیه شده روی آن نقش دارد.

خرید اینترنتی دریچه هوا از داکتینو

این نوع دریچه دارای فریم و دربشان از جنس آلومینیوم است و به تبع از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت برخوردار شده است و جز مهم ترین مزیت‌ های آن حساب می‌ شود. از دیگر مزیت های دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی این است که در انواع طرح‌ ها و ابعاد مختلفی تولید می‌ شود. دارای درب فِلت و ساده می باشد که ارزانترین نوع از انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت می باشد.

با اتصال درب به فریم دریچه داکت اسپلیت و دیگر امور اولیه ی ساخت،نوبت به عملیات رنگ می رسد.نوع پوشش دریچه داکت اسپلیت گل سقفی لولایی از رنگ پودری استاتیکِ کوره ای در کد رنگ های متنوع می باشد.از ویژگی های رنگ کوره ای هم میتوان به نقش زیباییِ ساختار دریچه داکت اسپلیت اشاره نمود و هم به نقش حفاظتی رنگ تاکید نمود که باعث محافظت ساختار بیرونی و درونیِ دریچه داکت اسپلیت در برابر ضربه و خراش می باشد. پس از بیرون آوردن دریچه داکت اسپلیت گل سقفی لولایی از کوره رنگ، برای جلوگیری از هرگونه آسیب و صدمه به ساختار دریچه داکت اسپلیت در زمان حمل دریچه داکت اسپلیت به محل پروژه از پوشش مشمایی ضخیم استفاده می گردد. درب دریچه داکت اسپلیت ( دریچه دسترسی فن کویل )نیز از ورق آلومینیوم بصورت شیاردار در ضخامت های گوناگون ساخته می شود که با لولا به فریمِ دریچه داکت اسپلیت متصل می شود. با توجه به شیارهای گریلی که روی درب این دریچه در طول های ۹ و ۱۸ سانتی ایجاد می شود،پسوندِ شیاردار بر نامِ این دریچه داکت اسپلیت اضافه شده است. برای ساخت دریچه داکت اسپلیت شیاردار آلومینیومی لولادار، ابتدا باید به ساخت فریم اقدام گردد.به همین منظور داشتنِ ابعاد کلافِ فلزی،چوبی یا سازه ی زیرکناف، بسیار ضروری می باشد.به همین منظور برداشت ابعاد داخلیِ کلاف ِزیرکار بصورت صفرتاصفر از داخل کلاف صورت می گیرد. در زمان برشِ ابعاد فریم باید از هربُعد از اضلاع به میزان نیم سانت جهت بادخور کم کنیم تا دریچه داکت اسپلیت پس از ساخته شدن به راحتی در جای دریچه داکت اسپلیت خود جانمایی گردد.

قیمت دریچه بازدید چوبی

سطح دریچه بازدید داکت اسپلیت با رنگ کوره ای در رنگهای متنوع از قبیل سفید،کرم،مشکی،طوسی و… برخی از دستگاه‌های داکت اسپلیت نیازمند هوای بازگشتی بیشتر جهت حفظ راندمان کاری خود هستند و در این زمان از دریچه بازدید مشبک استفاده خواهد شد. ساختار مربع مربع موجود در این نوع دریچه به بهبود جریان هوا کمک نموده و به وسیله لولا به بدنه اصلی متصل شده است. هر کدام از انواع دریچه داکت اسپلیت امکان ساخت در ابعاد، اندازه و متریال خاص را در مدل‌های مختلف دارد. در ادامه برخی از این مدل‌ها را مورد بررسی قرار داده و جهت آشنایی بیشتر با آن‌ها همراه شرکت تهویه سان باشید.

پوشش و رنگ دریچه‌های داکت اسپلیت