قیمت و خرید شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ دل بهان سیستم-شارژر لپتاپ مستر جانبی

قیمت و خرید شارژر اصلی و اورجینال لپ تاپ دل بهان سیستم-شارژر لپتاپ مستر جانبی علت داغ شدن جاروبرقی و تعمیر آن احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که هنگام کار با جاروبرقی… پین ‌ورک متعهدترین شرکت آنلاین خدمات در محل است و تمامی امور خدماتی که در طول روز ممکن است به آن احتیاج پیدا کنید را در بهترین کیفیت موجود و با قیمت­‌های مناسب ارائه می‌کند. مهم‌­ترین علت برتری پین ورک، سهولت در ثبت سفارش اولیه است که به سادگی آب خوردن است.

به‌عنوان‌مثال جنس بدنه شارژر و همچنین رنگ چاپ روی آن می‌تواند گزینه‌هایی باشد که در زمان خرید باید به آن توجه کرد. خرید شارژر اورجینال از یک فروشگاه معتبر، می تواند خیال شما را بابت شارژ لپ تاپتان تا مدت ها راحت کند. اما اگه امکان خرید حضوری ندارین و میخواین از دیجی کالا گرون نخرین می تونید یه سر به لینک زیر بزنید و قیمت و موجودی شارژر لپ تاپ های دل ، سونی ، ایسوس ، لنوو ، فوجیتسو و … حالت دوم این است که شما شارژر لپ تاپ خود را گم کرده یا بنا بر هر علتی دسترسی به آن ندارید.

منو های اصلی

نمایندگی دل در راستای ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، فضای خویش را به واحدهای تخصصی تعمیرات دل تقسیم ساخته است و در هر پارت به ارائه سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از دستگاه های دل می پردازد. در هر پارت تیمی از متخصصان و مهندسان زبدۀ هر حوزه حضور دارند و دستگاه های معیوب را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کنند. نمایندگی دل با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم ‌افزار محصولات دل و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. ■ باتری لپ تاپ رو در دمای بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی گراد نگه دارید .

خنک کننده پردازنده INTEL مدل E97379-003

از طرفی این مسئله لزوما یک ایراد به شمار نمی رود؛ اما اگر دما از حد خاصی بیشتر شود، باید مسئله را به شکل تخصصی شارژ لپ تاپ با گوشی پیگیری کرد. تعمیر لپ تاپ در زودکمک، با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و تکنسین های ما، مشکل را به بهترین شکل، عیب یابی و برطرف می کنند. همان‌طور که میدانید لپ تاپ به دلیل وجود باتری، برخلاف کامپیوترها نیازی به برق مستقیم برای فعالیت ندارد. اما باتری لپ تاپ ها چگونه شارژر می‌شوند؟ بله درست حدس زدید؛ آداپتور یا شارژر لپ تاپ همان وسیله‌ای است که با اتصال مستقیم به برق، باتری دستگاه شما را شارژ می‌کند. درواقع وظیفهٔ آداپتور لپ تاپ تبدیل جریان و ولتاژ برق شهری (در ایران ولتاژ معمولاً بین 200 – 240 ولت است) به جریان و ولتاژ مناسب برای شارژ باطری است. خب حالا باید کابل رو جدا کرده و بعد از یک دقیقه دوباره وصلش کنید که این بار لامپ بازم روشن و خاموش میشه.

  • متخصصان حاضر در این مجموعه با بهره مندی از علوم تعمیراتی می توانند انواع نواقص موجود در لپ تاپ از جمله خرابی شارژر این دستگاه را برطرف نمایند.
  • هر کاری که برای کاهش این فشار انجام دهید، تاثیر مفیدی بر طول عمر باتری شما خواهد داشت.
  • نوسان برق، آب خوردگی، ضربه خوردن و قطع شدن کابل شارژر از جمله عواملی هستند که باعث خراب شدن شارژر می شود.
  • مشکل شارژ نکردن شارژر لپ تاپ یا “Plugged in not charging” یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران در مورد شارژر لپ تاپ خود با آن مواجه می‌شوند.
  • وقتی این مرحله تمام شد روی گزینه Scan for hardware changes در تولبار کلیک کنید.

که به ترتیب گرید A بالاترین تا C که پایین ترین سطح در تمیزی را دارند . در بعضی از فروشگاه ها مسابقه ای در گذاشتن (پلاس+) شکل گرفته است که صرفا درجهت گمراه کردن مشتری است و هیچ تفاوتی در ماهیت گرید ها ندارد. همان‌طور که گفتیم، این دستگاه به‌عنوان یک هاب همه‌کاره نیز عمل می‌کند. برای شروع، یک ورودی برق 135 واتی USB-C با یک درگاه 65 واتی USB-C برای شارژ لپ‌تاپ در آن وجود دارد. همچنین دارای یک پد شارژ 15 واتی سازگار Qi برای گوشی‌های موبایل، یک پورت USB Type-C 20 واتی، دو پورت USB Type-A 3.1 و یک خروجی HDMI 2.0 برای نمایشگرهای خارجی با پشتیبانی از وضوح 4K است. تقریباً تمامی شارژرهای لپ تاپ ایسوس مشخصات فیزیکی یکسان و مشابهی با یکدیگر دارند که در قسمت پایین به بررسی و تحلیل یک نمونه از این شارژرهای لپ تاپ ایسوس خواهیم پرداخت.