لیست قیمت انواع تایل های سقف کاذب همراه با نصب سال 1401

در گذشته مرسوم ترین روش برای این کار استفاده از گچ و رابیتس بوده که بعلت وزن بالای وارده به سقف اصلی و یا به علت ایجاد آورهای خطرناک در مناطق زلزله خیز، رفته رفته استفاده از آن در کشور های پیشرفته و همینطور در کشورهای توسعه یافته نیز در حال منسوخ شدن است. سقف کاذب پی وی سی آذران فضانما باتوجه به کاربرد های آن در انواع متنوعی ارائه می شود. شما برای خرید سقف کاذب PVC باید به قیمت، مزایا و معایب، طراحی، تولید و نصب توجه نمایید. انواع سقف کاذب pvc همانطور که اشاره شد شامل تایل و پانل میشود، که تفاوت این دو محصول در نحوه ی اجرای سقف پی وی سی است. چرا که برای نصب تایل سقف pvc نیاز به سازه های مخصوص در ابعاد 60 در 60 خواهد بود و پس از اجرای سازه گالوانیزه، تایل های پی وی سی بر روی آنها جایگذاری میشود.. اما اجرای سقف کاذب pvc با پانل طولی نیاز به زیرسازی و سپس رویه کوبی آنها به صورت نوارهای موازی خواهد داشت.

پس از انتخاب نوع سقف کاذب، یافتن یک گروه حرفه ای و متخصص در دستور کار شما قرار می‎گیرد در این مورد دقت بسیاری داشته باشید تا با یکی از شرکت های معتبر دکوراسیون داخلی در تماس باشید که هم تجهیزات عالی در اختیار دارد و هم با تعداد مترال زیاد تری کار کرده باشند ؛ کیفیت را فدای قیمت نکرده و زمان پروژه را برای شما به خوبی تخمین بزنند. سقف های کاذب کناف در مقایسه با دیگر سقف های کاذب از نظر وزنی سبک تر هستند وزمان نصب بسیار کمی دارند در زمانی که نیاز داشته باشید و برای تعمیر تاسیسات زیرین ،قابل برداشت و تعمیر می باشند و در صورت نیاز می توان نسبت به تعویض پنل ها هم اقدام کنید. ازنظر قیمت سقف کاذب کناف در رده قیمتی خوبی در مقایسه با بسیاری از سقف های لوکس را دارد که انعطاف پذیری کناف را ندارند.برای دریافت قیمت متریال و اجرای کناف به راحتی میتوانید به لیست قیمت سقف کاذب مراجعه کنید یا با تیم ما تماس بگیرید. یکی از انواع سقف کاذب که به دلیل زیبایی بسیار مورد طرفدار است,سقف کاذب آسمان مجازی است.

لیست قیمت آسمان مجازی مناسب آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق خواب، حال پذیرایی و …

استفاده از مصالح متفرقه و نامرغوب می‌تواند هزینه‌های جانبی کار را افزایش دهد و عواقب جانی و مالی به همراه داشته باشد. برای مثال، در صورت نصب غیراصولی کناف و رابیتس، ممکن است سقف بریزد. رابیتس (راویز) یکی دیگر از انواع سقف کاذب است که از ورقه‌های فولادی ساخته شده و با هدف کاهش ارتفاع سقف، زیباسازی فضای داخلی و اجرای نورپردازی مخفی (نورمخفی) در ساختمان‌ها اجرا می‌شود.

۲- سقف فلزی با تایل تمام پانچ که مزیت این نوع، جذب صوت از مزایای این نوع سقف، داشتن پایداری بیشتر نسبت به انواع دیگر است. بطورکلی این نوع از سقف‌ها جایگزین سقف سنتی قدیم مانند رابیتس‌کاری و گچی می‌باشد. کناف از جمله بزرگترین شرکت های تولید کننده سیستم سازه های خشک در جهان می باشد که بنیان گذار کناف یک شخص آلمانی می باشد ، کناف نام خانوادگی این شخص می باشد که در ایران با نام کناف ایران شناخته شده می باشد. قبل از استفاده از این نوع سقف ها باید زیر سازی مناسبی صورت گیرد معمولا از این نوع سقف ها برای فضاهای بسیار وسیع استفاده می شود زیرا جلوه آن زیباتر می شود. تایل های گچی ضد صدا یا (اکوستیک) یا عایق صوتی است که جهت جلوگیری از انتقال صدا معمولا به جهت زیرسازی حتما پشم سنگ در پشت آن نگه داری میکنند تا میزان جذب صوت را کاملا کم کند. تایل های اکوستیگ معمولا با روکش پی وی سی است که توسط تیم ما در خدمت بزرگواران اجرای سقف کاذب خواهیم بود.

یعنی کسی که قراره سقف کاذب رو اجرا کنه، یک قیمت نهایی برای کُل کار ارائه میده و تمااام. مثلا در سقف کاذب رابیتس، گچ و صفحات فولادی که در ساخت سقف بکار میرن جزء مصالح و متریال به حساب میان. اجرای کناف اتاق خواب بصورت عکس و مدل های جدید سقف کاذب اتاق خواب، در زمان انتخاب خود صرفه جویی نمایید. مهمترین نکات در هنگام استفاده از این سرویس، توافق روی متراژ کار، نوع جنس و مصالح مورد استفاده، ضخامت ورق ها، نحوه اجرای بتونه کاری و هزینه های جابجایی مصالح می باشد. همچنین برای خرید سقف استخر و سقف ورودی ساختمان می‌توانید با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید تا بتوانید با اطلاع کامل از موارد گفته شده به سفارش و خرید بهترین نوع سقف بر اساس نیاز‌های خود بپردازید.

  • سقف کاذب که به عنوان یک پوشش دهنده وجود دارد می تواند به شکل صورتهای گچی، تایلی، پانلی و حتی شیشه ای هم وجود دارد اما موضوع مهم این است که چون نوعی سقفی را شما مد نظر دارید حتی بعضی از وقتها با کمی خوش سلیقگی میتوانید نوعی از سقف را انتخاب کنید که هم مقرون به صرفه است و هم اینکه جایگزین مناسب برای سقف کاذب خواهد شد.
  • این به این معناست که نصب این پنجره به تخلیه لوازم و بهم ریختگی نیاز ندارد و بدون کمترین دردسر می توان آن را اجرا کرد.
  • نصب و اجرا سقف کاذب پی وی سی نیاز به زمان دارد و ممکن است با گذشت مدت زمان کمی ورق هایی که شما تهیه کردید تمام شوند و نیاز به خرید دوباره داشته باشید ولی شما برند و طرح خود را دیگر در بازار نتوانید پیدا کنید به همین دلیل توصیه می کنیم در حین خرید ۲ الی ۳ تایل اضافه خریداری کنید تا در صورت نیاز با مشکل مواجه نشوید.
  • اما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از هر اقدامی برای خرید با متخصصان مشورت کنید تا بهترین تصمیم و انتخاب را داشته باشید.

البته وابستهبه نوع طراحی دکوراسیون و شرایط محیط اقدام به نصب نمونه های متفاوت از آنها میکنند. نوع مصالحی که برای سقف استفاده می شود را با ذکر نکات دقیق از فروشنده درخواست کنید. برای مثال ضخامت سقف کناف در قیمت آن تفاوت ایجاد می کند پس مطمئن شوید که برای چه ضخامتی چه قیمتی پیشنهاد شده است. در این نوع سقف از ورق روغنی، ورق گالوانیزه، گالوانیزه رنگی و ورق آلومینیوم استفاده می شود و در انواع ساده، سوراخ دار ریز و سوراخ دار درشت در بازار مصالح ساختمانی عرضه می شود. دامپا این پوشش سقف سبک و عایق بوده و از سرعت نصب بالا برخوردار است.

تایل بتن دکوراتیو و مزیت های اجرایی

این عواقب در رابطه با سایر سقف‌های کاذب هم به همین منوال خواهد بود. سقف کاذب pvc که بیشتر برای سرویس‌های بهداشتی و سقف مغازه‌ها و محیط‌های اداری کاربرد دارد، در دو نوع تایلی و پنلی تولید می‌شود. این متریال نیز بوسیله پروفیل های آلومینیومی بصورت زیرسازی و سپس اجرای ورق بر روی آن انجام می شود. هر دو متریال قابلیت اجرا بصورت طرح های دکوراتیو و یا ایجاد لایت باکس را داشته که می توان به جهت زیبایی بیش تر محیط از آن استفاده نمود. از انواع دیگر این محصول که در دکوراسیون منزل استفاده می شود سقف کاذب آشپزخانه آسمان مجازی است.

در لیست زیر سقف کاذب قیمت ماربل شیت را میتوانید مشاهده فرمایید. البته طرح پی وی سی سقف بصورت تایل از تنوع بالایی برخودارد بوده که نوع دکوراتیو آن (سقف سی ان سی معرق) بصورت کامل در قسمت مربوطه توضیح داده شده است. کلیه حقوق این سایت مربوط به شرکت تولیدی و صنعتی، سقف کاذب جی اس تی می باشد.

لیست قیمت انواع تایل های سقف کاذب همراه با نصب سال 1401 (سقف کاذب آکوستیک بدلیل وجود حفره در خود درصد بالایی از صدا را جذب می کند) برای عایق بندی حفظ انرژی نیز مناسب ترین زیر سازی به کار بردن پشم شیشه گزینه ای بسیار مناسب می باشد. هر یک از سقف های کاذب کناف و یا رابیتس معایبی دارند که باعث شده تا افراد بسیاری می خواهند هر یک از سقف کاذب را انتخاب کنند، بیشتر به سمت سقف کاذب پی وی سی گرایش پیدا می کنند. بهتر است در ادامه با معایب سقف کاذب کناف و رابیتس بیشتر آشنا شوید. بر روی تمامی محصولات جهت فروش سقف کاذب خود در نظر گرفته است، که لیست قیمت انواع سقف کاذب یاد شده هر محصول بعد از توضیخات آن مربوط به فروش ویژه ی این شرکت است. این نوع سقف از جدیدترین سقف های کاذب به شمار می رود که به دو نوع کشسان و آسمان مجازی تقسیم بندی می شوند. از ویژگی های این سقف ها می توان مقاومت آنها در محیط های مرطوب اشاره کرد.

سقف کاذب پی وی سی کد 119 هات استمپ

قیمت سقف کاذب کناف نیز بستگی به دکور و نوع سقفی که قرار است اجرا شود دارد.بعضی مواق نصاب ها و مجریان سقف کاذب قیمت کناف را به صورت کلی اعلام می نمایند که شایان ذکر است سعی کنید از شرکت های معتبر و نصاب عای آموزش دیده استفاده کنید که شرکت سقف کادب جی اس تی از نصاب های آموزش دیده و کارآزموده برای پروزهای شما استفاده می کند. شرکت در کنار قیمت اجرای سقف کاذب محصول وسقف کاذب اجرا شده شما را یک سال گارانتی می نماید. در مورد سقف همچون اسمان مجازی نیاز است که همه تصاویر در کنار هم نشان گر یک محصول ایده ال باشند، بنابراین بعد از سازه کشی باید اقدام به قرار دادن تایل انجام شود و اگر عکسها به صحیح و دقت نصب نشود رخ کار بهم می خورد به همین خاطر نصاب حرفه ای باید اقدام به نصب داشته باشد. شرکت دکو تهران با تجربه بیش از یک دهه فعالیت در این عرصه اقدام به فروش و عرصه محصولات دکوری خواهد نمود، کافی است در طول شبانه روز و نیز هفت روز هفته با ما در تماس باشید تا اجرای سقف کاذب شما را بر عهده بگیریم. اگر بخواهیم به طور کلی در مورد ویژگی و موارد استفاده از انواع سقف پوش صحبت نماییم ، میتوانیم به نصب و اجرای سریع، پوشش نواقص سقف اصلی و زیبایی بصری در دکوراسیون داخلی، نگهداری آسان و کم هزینه اشاره نماییم ؛ که در مورد تمامی سقف های ثانویه صدق میکند. مواردی همچون مقاوم در برابر رطوبت و آب، حرارت و آتش، امکان طراحی و اجرای دکوراتیو، بسته به متریال مورد استفاده جهت انتخاب، بالاخص برای محیط های خاصی همچون سقف کاذب سرویس بهداشتی، سقف کاذب حمام بسیار مهم است؛ که در ادامه به صورت مفصل تمامی آنها را با شما درمیان میگذاریم.