مدل دکوراسیون رستوران 2022 – اصول طراحی داخلی دکوراسیون رستوران

ژوانی یکی دیگر از رستوران ها خوب ایتالیایی در تهران است و در گروه بهترین رستوران های تهران قرار دارد. اگر می خواهید نمای کلی دکوراسیون رستوران خود را تغییر دهید و حال و هوای جدیدتری به آن ببخشید، استفاده از روکش های چوبی برای دیوار یا نقاشی های دیواری بزرگ از نمای یک رستوران قدیمی ایتالیایی یا تصویری از یک کافه در فضای باز، می تواند فضای رستوران شما را کاملا دگرگون کند. در حال حاضر ترندی که در بسیاری از فست فودها دیده میشود، ترکیب تم Rustic (تم سنتی و روستایی) و صنعتی است؛ بهاینترتیب از ترکیب چوب طبیعی و متریال فلزی در طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب میز و صندلیها استفاده میشود. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی در ظروف «رویی» که به نام «روحی» شناخته میشود، سرو میشوند. همیشه قیمت غذا یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب است و این موضوع برای مسافران اهمیت بیشتری دارد.

طراحی داخلی رستوران کلاسیک

ما در فاینداتور به شما فیلتر داده ایم تا بتوانید بر اساس معیارهای خود سرچ کرده و به سرعت به تور مورد نظر برسید. در این مطلب ما شما را با اصول چیدمان حرفه ای آشنا خواهیم کرد و در آخر با نمونه های خلاقانه ی دکوراسیون رستوران فست فود آشنا خواهیم کرد. برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران مدرن، مجلل و گران قیمت می توان از بافت های قوی تری مثل آجر و اکسسورهای چوبی، سنگ های قیمتی و گران بها استفاده کرد. نکات و ایدههای بسیار کاربردی برایتان آماده کردهایم که در ادامه متن برایتان بیان خواهیم کرد. در ادامه به شرح مهم ترین هزینه های راه اندازی رستوران خواهیم پرداخت. تجهیز ، راه اندازی و طراحی آشپزخانه صنعتی نیازمند رعایت نکات بسیار زیادی است تا بتوان بیشتری بهره را از فضای مورد نظر داشت و محیطی مناسب برای کار پرسنل فراهم نمود.

همچنین کارکنان این هتل مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه هستند. همچنین کافه شما میتواند مکان مناسبی برای بازیهای گروهی، کتابخوانی، استندآپ کمدی، گردهمایی گروههای خاص مانند سفرگردها و… این رستوران چند شعبه مختلف در آبان، سام سنتر و پاسداران دارد و بهترین مکان برای گذراندن وقت با عزیزانتان است. در یک مکان عمومی مانند یک رستوران اعمال درست نور اهمیت بیشتری پیدا میکند. شهر جذاب استانبول مملو است از انواع کافه و رستوران و کمتر خیابان و کوچه ای پیدا می شود که در آن جایی برای صرف غذا پیدا نشود با این وجود برخی از رستوران های این دیار مشهورتر هستند و حتی در سطح بین المللی شهرت یافته اند در ادامه با آنها آشنا می شویم.

طراحی دکوراسیون داخلی کافه رستوران

طراحی داخلی بی نظیر رستوران نیاز به یک فهم عمیق و جدید از اینکه برای چه منظور این کار انجام میشوند دارند. نصرت گوکچه که با لقب سالت بی Salt Bae نیز شناخته می شود قصاب، آشپز و مالک رستوران های زنجیره ای Nusr-et است. رستوران البرز یا چلوکبابی البرز یکی از قدیمیترین و با کیفیتترین رستوران ها پایتخت است که فعالیت خود را در سال ۱۳۴۶ آغاز کرده و در حال حاضر در خیابان سهروردی واقع شده است. هتل فیرمونت کواسار استانبول Hotel Fairmont Quasar Istanbul که در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است با ویوی رو به تنگه بسفر یا رو به شهر می تواند یکی از گزینه های انتخابی برای مسافران عزیز باشد؛ البته نگران سر و صدا نباشید چرا که اتاق ها عایق صدا هستند. پرا پالاس هتل Pera Palace Hotel که در واقع یک هتل موزه است در سال 1892 با معماری الکساندر والوری افتتاح شد.

بسیاری از رستوران­ های بزرگی که مسافران زیادی از شهرها و کشورهای دیگر دارند از این ایده بهره می ­گیرند. در سال 2007 ساختار این ساختمان عوض شد و تغییرات بزرگی در آن به وجود آمد. آن ها بلوک های بزرگی برای مخفی کردن ملزومات روشنایی تعبیه کرده اند که همین خصیصه به ایجاد جوی گرم و دلنشین کمک کرده است. چنین ویژگی ، کمک کرده است تا بتوان پلان معماری رستوران را به دو بخش مجزا از هم تقسیم نمود. رستورانی که طراحی داخلی مناسب و نورپردازی درست و به جا داشته باشد حس امنیت و آرامش را به مشتری القا می کند و هم چنین با طراحی داخلی هدفمند رستوران می توان به فضایی جهت تشکیل خاطرات جمعی تبدیل گردد. اما با این حال اگر شما قصد انجام چنین کاری را دارید با آگاهی از اصول طراحی این سبک می توانید به ایده های خلاقانه خود پر و بال بیشتری بدهید و فضای دلنشین و جذابی را خلق کنید.

طراحی داخلی رستوران در تهران

چرا رنگ فست فودها تغییر کرده ؟ بااینحال، اغلب در طراحی داخلی فست فودها فضایی برای سرو غذا در نظر گرفته شده و از میز و صندلیهای مینیمال استفاده میشود. در ساندویچیها و فست فودها که مخلفات زیادی برای پخت یک پیتزا، یا آماده سازی یک ساندویچ به کار میرود، از چیدمان به روش خط تولید استفاده میگردد. با این کار مشتریان تان را از روشنایی طبیعی بهره مند می کنید بدون این که آن ها را با نور شدید اذیت کنید. این کار هزینه های نهایی رستوران داری را نیز به میزان بسیار زیادی کاهش می دهد. استفاده از چراغ ها و لوستر های جذاب به متفاوت تر شدن فضای رستوران کمک زیادی می کند. برای خاص تر کردن مبلمان می توانید از کوسن ها یا بالشتک های کوچک استفاده کنید تا مشتری با مبلمان ها ارتباط بیشتری برقرارکند و زمان بیشتری را در رستوران شما صرف کند. اگر می خواهید در طراحی دکور رستوران ایتالیایی نمایی مدرن تر ایجاد کنید، بطری های شیشه ای خالی را با رنگ آمیزی یا استفاده از شن های رنگی قرمز، سفید و سبز به شکل پرچم ایتالیا تزیین کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی البته برخی افراد به کم نور بودن طراحی داخلی کافه رستوران علاقه بیشتری دارند که باید این نکته را در نظر داشته باشند که حد اعتدال را رعایت کنند. در حالی که ظاهر تمیز و طعم خوب غذاست که اهمیت دارد. وجود دارد و ممکن است مشتریان شما از بخشی از سلیقه شما که مربوط به یک بخش خاص از کشور ایتالیا می باشد ، را دوست نداشته باشند. انتخاب رنگ در رستوران هایی که پر رفت و آمد هستند در کنار زیبایی محیط رستوران بایستی مطابق با سبک رستوران و سلایق مشتریان باشد. باید توجه کنید که اگر سرخ کن را جایی قرار می دهید سرخ کن نیاز به تعویض روغن دارد و لازم است تا با چیدمان درست که تعویض روغن دستگاه را پیش بینی کنید و در نزدیکی سرخ کن، دستگاه گریل نگذارید زیرا روغن اشتعال پذیر ترین ماده داخل رستوران یا فست فود است.

یا آنکه با استفاده از صندلی های چوبی، طراحی آشپزخانه های رو باز و خلق حال و هوای روستایی، روی شاداب تر بودن محیط تأکید کنید. البته باید بدانید کدام لوازم با فضای رستوران شما هماهنگ تر است. طراحی مبلمان و لوازم جانبی هماهنگ با سبک اصلی پروژه هستند و سایه روشنی از نمای قدیمی دارند. ❓ جهت طراحی نمای سنتی داخل منزل چه آجری مناسب تر است؟ در کنار این خصوصیت، فضای باز مقابل رستوران حتی با وجود نمای ساختمانها و خیابان مجاور، حس بسیار خوبی به بیننده می دهد. با توجه به وضعیت ارزش ارز ایران، بهتر است که برای گردش در این شهر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از خرید تورهای گشت شهری بپرهیزید، البته آژانسهای معتبر ایرانی که با فاینداتور همکاری دارند، اغلب یک تور شهری رایگان را روی تورهای استانبول خود به مسافران هدیه می دهند.

برای اینکه فضا بی روح و کسل کننده نباشد، استفاده از برخی موارد تاثیر به سزایی دارد. تاثیر عطر و بوی مطبوع فضا بر بهبود تجربه مشتری شگفتانگیز است. هنگامی که مشتریان از سرویس استفاده میکنند نباید با فضایی بد بو و نهوع آور روبرو شوند.این موضوع باعث میشود برای همیشه مشتریان خود را از دست بدهید.در عوض از سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی با فضایی تمیز و با بوی بسیار مطبوع و اسپرهای خوشبو کننده خود کار استفاده کنید. برای اینکه رستورانی خاص و زیبا داشته باشید که برای مشتریان خاطره ­ی خوبی ایجاد کند؛ وجود برخی از المان ­ها و ویژگی ­ها موثر است.

بهترین دکوراسیون داخلی رستوران

مفتخریم اعلام کنیم که یک رستوران ایتالیایی منحصر به فرد با نام SI Restaurant در هنگ کنگ افتتاح شده. بدیهی است زیبایی در منحصر به فرد بودن است طراحی کل مجموعه به صورت یکپارچه و واحد ایجاد محیطی چشم نواز می نماید. یکی از مهمترین ویژگیهای یک رستوران منحصر به فرد، توجه به نورپردازی است. به عنوان مثال، نورپردازی ها به روش خاصی روی میزها متمرکز شده و شدت نورهای جانبی بسیار کم است. حتی می توانید آن ها را در کنار قوطی های ادویه ایتالیایی روی شلف های دیواری به نمایش بگذارید. وجود نقاشان معروف زیاد ایتالیایی از قبیل لئوناردو دا وینچی، میکلآنژ و بوکاچو بوکاچینو یکی از نکات دوست داشتنی در مورد ایتالیاست و نقاشی های این نقاشان بزرگ در اکثر مراکز فرهنگی و هنری و …

هزینه های مربوط به دلیوری، موارد مثل هزینه بسته بندی، هزینه حمل و نقل و هزینه پیک را در بر می گیرد که باید آن ها را پیش بینی کنید. می شود. اگر می خواهید به صورت دقیق بدانید که برای سفرتان به استانبول چقدر پول مناسب است که همراه خود ببرید، می توانید به مطلب هزینه سفر استانبول مراجعه کنید که در آن همه چیز را به صورت جزئی و کلی توضیح دادم. دقت کنید اگر طراحی درستی نداشته باشید، هزینههای گزافی به شما تحمیل خواهد شد. همچنین انتخاب سایز مناسب میز و صندلی و استفاده نورپردازی اصولی به شما کمک میکند تا فضایی دلباز و آرامشبخشی برای مشتریان خود آماده کنید. شما حتی میتوانید از خود مشتریان بخواهید در این باره نظر دهند که به تدریج سعی در رفع نقایص خود داشته باشید.

رستوران سنتی شهربانو، یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب میشود که در غرب تهران و محدوده شهرک غرب واقع شده و مشتریان پر و پا قرص خود را دارد. در واقع سبک طراحی رستوران ایده و تم کلی فضای داخلی رستوران شما را مشخص میکند. امیدواریم که بتونید ازشون ایده بگیرید و بهترین دکوراسیون رو برای کافه خودتون داشته باشید. امیدواریم ضمن لذت بردن از مدل های دکوراتیو داخلی فست فود که در این مطلب به ارائه آنها پرداختیم، مناسب ترین دیزاین و طراحی را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید. گرچه بسیاری از صاحبان رستوران علاقه دارند کل رستوران دارای یک مدل واحد باشد. مدل جزیره ای در طراحی آشپزخانه صنعتی نیز کاربرد دارد و مثل یک بلوک اصلی در مرکز آشپزخانه قرار دارد.

طراحی داخلی رستوران

معمولا در طراحی رستوران ایتالیایی از کاغذ دیواریهای مرغوب، نورپردازیهای ملایم، چراغهای قدیمی، فرشهای طرحدار زیبا، دیوارهای آجری قرمز، میلههای فلزی، طاقهای ایتالیایی معماری ایتالیایی استفاده میشود. معماری بازار بازگوی تاریخ و سنت و همچنین نوع تجارت ترکیه در آن زمان است. مردم کشور ترکیه فرهنگ غذایی شبیه به ایرانیان دارند به همین خاطر اغلب هم وطنانمان در سفر به استانبول با مشکلی در رابطه با پیدا کردن غذای مورد نظر و باب طبعشان روبه رو نمی شوند. سپس به وب سایت فاینداتور و صفحه تور ترکیه مراجعه کرده و تمامی تورهای ارائه شده برای این کشور را در لیست مشاهده کنید.

اما میزان مصرف انرژی در این روش بهینه نیست. بد نیست بدانید که دستور ساخت این بازار را سلطان محمد فاتح داد و بیشتر بخشهای آن نیز در قرن شانزدهم ساخته شدند. اگر در جستجوی کالاهای برند و مارکهای بینالمللی هستید این بازار برای شما مناسب نیست اما اگر دوست دارید از کالاهای تولید داخل ترکیه بخرید و با معماری و تاریخ مردم این کشور آشنا شوید، گرند بازار مقصد خوبی برای شما خواهد بود. اما ازآنجاییکه رستورانهای فست فود، برای سرو سریع غذا در نظر گرفته میشوند؛ لازم است در طراحی نورپردازی آن از لامپهای بیشتر و پرنورتر استفاده شود. دکوراسیون داخلی با آجر نما در چه فضاهایی بیشتر تاثیرگذار است؟ در این مطلب انواع ایده های مدرن برای طراحی دکوراسیون داخلی فست فود را مشاهده کردید, طراحی داخلی هتل و رستوران شما می توانید با الگوبرداری از این دکوراسیون های موفق که به مرحله اجراء رسیده اند دکوراسیونی شیک و بی نظیری را برای مغازه خود طراحی کنید.

طراحی داخلی اشپزخانه رستوران

مهم است که شما یک سیستم در رستوران خود ایجاد کنید که تهویه مناسب را تضمین کند.تهویه مطبوع خوب برای طراحی رستوران بسیار مهم است. سرویس بهداشتی باید برای خانم ها و آقایان فضایی جدا داشته باشد و در معرض دید عموم قرار نگیرد و از تهویه مناسبی استفاده شود. طراحان هنگام بازدید از این منطقه به این مسئله پی بردند که انسانهای بدوی ساکن در این منطقه آموخته بودند که زندگی در زیر سایه چتر درگرمای عربستان بهترازماندن در ساختمانی محصور وداغ میباشد و همچنین به عقیده طراحان تهویه مکانیکی هوا ونورپردازی ساختمان موردنیاز ترمینال با توجه به اوج استفاده دریک دوره کوتاه بسیارگرانقیمت میباشد. البته لازم به نگرانی نیست، با وجود این حجم از شهرت و کیفیت غذا، قیمت منوی رستوران هانی بسیار عالی و مقرون به صرفه است. برای طراحی یک رستوران به سبک ایتالیایی باید علاوه بر رعایت استانداردهای لازم و اصول اولیه، کلیشه ها را کنار زد و به ایده های جدیدتر فکر کرد.

طراحی داخلی کافه رستوران