معرفی بهترین بازی های اتاق فرار escaperoom برای موبایل اتاق فرار وست روم | allescape

گرافیک بازی فوق العاده بوده و داستان تعاملی آن بیش از هر اپلیکیشن دیگری جذاب است. شما با درک اینکه چه اتفاقی برای شخصیت اصلی افتاده است، وارد یک بازی مبتنی بر تعلیق می‌شوید که ذهنتان را درگیر می‌کند. «The Lost City» ترکیبی از بازی‌های ماجراجویانه فرار و کلاسیک نقطه و کلیک است. داستان بازی حول محور دختر بچه‌ای است که به شهری گمشده می‌رود که مادربزرگش در مورد آن صحبت کرده بود.

مجموعه اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری

تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیر گذار باشد. با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید! تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید.

آشنایی با بازی سبک بقا و بررسی ۵ مورد از بهترین نمونه های آن

این بازی ممکن است در ابتدا بسیار آسان به نظر برسد اما با پیشرفت شما، حل معماها سخت‌تر می‌شود. شما در بازی «You Must Escape» در یک اتاق گیر کرده‌اید و باید سرنخ‌هایی را برای باز کردن دری که به اتاق دیگری منتهی می‌شود پیدا کنید. با داشتن تم جالب هر اتاق، این بازی برای شما بسیار اعتیادآوری خواهد بود. حتی در یکی از اتاق‌ها یک مومیایی وجود دارد که باید با آن روبرو شوید.

می‌توانید با استفاده از این لینک، این بازی را برای گوشی خود دانلود نمایید. در فضای اتاق فرار، شما میبایست مماهای مختلف را حل کنید و فضاها را یکی پس از دیگری طی کنید تا در نهایت بتوانید از فضای بازی با موفقیت خارج شوید. اتاق فرار میراث پارس با تم معمایی، تاریخی، ماجراجویانه، ۷۰ درصد سختی دارد. در اتاق فرار راز، شما به‌عنوان نقش اول یک فیلم رازآلود و ترسناک بازی خواهید کرد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد خواهید داشت. تمام بازی‌های مجموعه انیگما برای سن ۱۵ سال به بالا طراحی شده‌اند؛ البته در بازی‌های معمایی بچه‌های ۱۰ سال به بالا به شرط تهیه بلیط می‌توانند همراه شما در اتاق‌ها حضور داشته باشند. اتاق فرار یکی از تفریحات نسبتا جدید با عمر حدود پنج سال در کشور ما است؛ البته مفهوم اتاق فرار، موضوع جدیدی نیست و این بازی هیجان‌انگیز بیش از یک دهه است که در برخی کشورهای آسیای شرقی وجود دارد.

معرفی داوران جشنوراه رازگشا ۱۴۰۰

اگر به چالش، معما و هیجان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم همراه خانواده، دوستان و عزیزان به صورت گروهی این بازی All Escape را تجربه کنید. بازی «The Room Trilogy» سزاوار رتبه برتر در میان همه بازی‌های اسکیپ روم برای موبایل است. این اپلیکیشن اتاق فرار دارای سه بازی از جمله «The Room»، «The Room Two» و «The Room Three» است.

  • این اتاق فرار با مساحت حدود ۹۵ متر مربع، بازی با تعداد بالای نفرات را امکان‌پذیر می‌کند و مناسب گروه‌های پرجمعیت نیز است.
  • در این بازی، تیم‌ها در قالب گروه‌های چند نفره تشکیل و وارد اتاق فرار می‌شوند.
  • این بازی مناسب خانواده ها، همکاران، دانشجویان و دوستانی می باشد که می خواهند به صورت گروهی یک تفریح را تجربه کنند.
  • اما بعد از شروع بازی و با گذشت زمان متوجه می‌شوند که با اتاقی اسرار آمیز و با وسایلی عجیب سروکار دارند.
معرفی بهترین بازی های اتاق فرار escaperoom برای موبایل اتاق فرار وست روم | allescape