پلنيوم باكس دریچه اسلوت شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک

تجهیزات متفاوتی به‌منظور توزیع جریان هوا داخل ساختمان‌ها تولید و به بازار عرضه شده است مثل دریچه بازدید. این وسیله از جدیدترین تجهیزاتی است که به صورت یکنواخت جریان هوا توزیع می‌کند. از این رو می‌توان از آن در ساختمان‌های مختلفی چون پاساژها، فضاهای اداری، شرکت‌ها و … استفاده کرد و دریچه‌هایی را به‌صورت خطی و اسلوت دارد. دریچه هایی هم که در برروی این محصول نصب می شوند، از داخل به وسیله تعدادی بست خرچنگی به پلنیوم فیکس شده و دیگر برروی ظاهر آن اثری از سوراخ کاری مشاهده نمی شود. از کانل های خرطومی برای متصل کردن خط اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس استفاده می شود که به وسیله چسب و بست هوابندی از هردوطرف هوابندی می شود. به منظور اختلاط بهتر هوای پشت دریچه های خطی ، اسلوت و قوسی لازم است تا پلنوم باکس در پشت هر دریچه نصب شود.

شرکت تولیدی تهویه سان با استفاده از متریال با کیفیت، تجهیزات به‌روز و پرسنلی کارآزموده آماده تولید تمامی سفارشات معماران ساختمانی است. حذف واسطه‌ها نیز به کاهش هزینه‌های تمام شده خرید شما کمک شایانی خواهد نمود. کانال فلکسیبل کومبی یکی از پرکاربردترین انواع کانال فلکسیبل هوا، قابل استفاده در سیستم های تهویه مطبوع مکانهای مسکونی،تجاری،صنعتی و اداری می باشد. در ساخت این محصول از عایق الاستومری استفاده شده که از نشت هوا و پخش صدای هوا در مکان نصب جلوگیری می کند. همچنین برای محاسبه جعبه تهویه هوا می بایست ضخامت و ابعاد طولی و عرضی محصول در نظر گرفته شود تا یک محصول با نهایت کیفیت در کارایی به پلنیوم باکس مشتری ارائه گردد.

پلنيوم باكس دریچه اسلوت شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک

جعبه تنظیم هوا تنها در صورتی که دارای دریچه هوای متصل باشد برای افراد قابل رویت بوده و در صورت نیاز قابلیت رنگ‌آمیزی بر اساس سلیقه مشتری را نیز دارد. جهت بهبود کارایی سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش در کنار جلوگیری از ورود آلودگی صدا و گردوغبار باید از جعبه تنظیم هوا استفاده نمود. لازم به ذکر است تعداد اسلوتهای دریچه اسلوت، تا ده اسلوت نیز قابل افزایش و تولید میباشد. پلنیوم باکس یا جعبه پخش هوا، یکی از محصولات نوظهوری است که به سبب کاربرد جذاب خود، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

استفاده کرد و دریچه‌هایی را به‌صورت خطی و اسلوت دارد.

جهت افزایش زیبایی محیط داخلی ساختمان‌های چند طبقه باید از سیستم هوارسانی استفده شود. همان‌طور که نقشه معماری ساختمان‌ها یکدیگر متفاوت است؛ اجرای سیستم هوارسانی نیز تفاوت‌های اساسی با یکدیگر خواهند داشت. استفاده از لوله‌های خرطومی یا فلکسی در ابعاد خاص جهت انتقال جریان هوا به پلنیوم باکس و پخش مطبوع و یکدست جریان هوا در بخش‌های مختلف واحد ساختمانی نیازمند طراحی خاص خواهد بود. پلنیوم باکس با ساختار خاص خود موجب گردش جریان هوا به‌صورت مطبوع شده و در صورت خوش-سلیقگی معمار امکان افزایش هارمونی و زیبایی به ساختمان را خواهد داشت. طی این مقاله به‌دنبال معرفی پلنیوم باکس و کاربردهای آن در سیستم هوارسانی خواهیم بود. در صورت علاقه‌مندی به دریافت اطلاعات تکمیلی و آشنایی با جعبه توزیع هوا هستید، تا انتهای این مطلب همراه سایت تهویه نظری باشید.

  • جهت هوا رسانی در سقف فضاهایی مثل لابی های و غیره از پلنیوم باکس استفاده می شود.
  • از طرفی این نوع از پلونیم‌ها را به‌ راحتی می‌توان به عایق‌های صوتی و حرارتی مجهز کرد، در واقع این مدل از باکس‌ها برای انتقال هوا مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • این مجموعه سابقه‌ای درخشان و طولانی در زمینه عرضه انواع سیستم‌ها و دریچه‌ های تهویه مطبوع فعالیت دارد.
  • برای نصب بی عیب و نقص دریچه های خطی با طول زیاد بر روی پلنیوم باکس ها، به طور معمول از بست های خرچنگی استفاده می گردد.
  • قیمت ارزان‌تر به نسبت دیگر مدل‌های دریچه کولر سبب استفاده بالا از آن در ساختمان‌سازی انبوه شده و هر چقدر ضخامت ورق روغنی کمتر باشد، احتمال ایجاد صدای مزاحم بیشتر است.

دریچه های اسلوت در اغلب موارد به همراه یکپلنیوم باکس در پانل های سقف کاذب نصب می شوند، نحوه نصب آنها به گونه ای است که در آن هیچ پیچی قابل دیدن نیست. پلنیوم باکس چیست؟ برای انتقال هوا به دریچه هایی با طول بلند از پلنیوم باکس استفاده می شود، پلنیوم باکس نوعی باکس اختلاط هوا بوده که در آن می توان با توجه نوع طراحی آن هوا را به صورت کاملا لایه ای و آرام توزیع نمود. قسمت بیرونی دریچه ها در باکس های پلنیوم به صورت خطی ساخته می شوند شما می توانید در این ناحیه تعداد دریچه ها را تغییر دهید که معمولا تا ۱۰ اسلات قابل تغییر هستند. به عنوان مثال اگر از یک تیغه تقسیم کننده استفاده کنید تعداد دریچه های اسلات دو عدد می شود و اگر از ۲ تیغه استفاده کنید تعداد دریچه های خروجی سه عدد می شود.

دریچه پانچ اتاق عمل

میتوان آن ها را در ابعاد مختلف، با توجه به نوع عملکردشان سفارش داد و ساخت. فیلترآلمینیومی قابل شست و شو فیلترهای فلزی یا همان فیلترها ی قابل شستشو معمولا در اولین مرحله فیلتراسیون هوا قرار می گیرند و با … الوفلاشینگ با نزدیک به 3 دهه فعالیت در حوزه ی آهن آلات من جمله خرید و فروش ورق رنگی به دنبال رضایت مندی و جلب اعتماد شما مصرف کنندگان می باشد.

آپادانا کالا انواع دریچه تهویه و سیستم های تهویه مطبوع از برترین برندها را به همراه گارانتی و با قیمتی مناسب عرضه می‌کند. از این رو برای خرید این محصول کافی است که به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. تا بتوانید به سادگی خریدی راحت و لذت بخش را تجربه کنید و چند روز بعد کالا را درب منزل خود تحویل بگیرید. در واقع این وسیله با ویژگی‌های مناسب و کارایی که دارد در بسیاری از ساختمان‌ها و در مناطق مختلف جغرافیایی بکار برده می‌شود. قیمت پلنیوم باکس های پیش عایق شده ارزان تر از مدل های دیگر است و همچنین ساخت آنها سریعتر انجام میشود. میتوان در محیط های خیلی بزرگ با توجه به طول پلنیوم باکس چند دریچه ورودی هوا بر روی آن تعبیه کرد.

تبدیل طوقه ای (پشت دریچه ای)