پنل شستی آسانسور همه چیز درباره شاسی احضار آسانسور و کاربردهای آن

پنل شستی آسانسور همه چیز درباره شاسی احضار آسانسور و کاربردهای آن

از جمله دیگر ویژگی های این محصول می توان به تنوع رنگی آن اشاره کرد. که در این مورد رنگ مشکی به دلیل افزایش جذابیت و نمایش لوکس بودن، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مدل های خاصی که در بسیاری از آسانسورهای لوکس و یا در ساختمان های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع پنل می باشد. از این پنل جهت کنترل دقیق افراد و یا اجازه رفت و آمد به افراد خاص داده می شود. چرا که جهت سوار شدن در آسانسور باید دارای رمز مورد نظر، و یا کارتی مخصوصی باشید. در غیر این صورت آسانسور با فشردن دکمه حرکت نخواهد کرد.

فروش قطعات آسانسور فروش موتور و درب آسانسور

کلیه تولیدات شستی و پنل آسانسور صنایع تولیدی اطلس کارنو با پیشرفته ترین دستگاهها و به روز ترین طرح ها ، طراحی وو تولید میگردد .کیفیت کلیه تولیدات به وسیله گروه کنترل کیفی شرکت سنجیده شده و دارای بالاترین سطح استاندارد میباشد . مبنای طراحی پایه برای این پنل کلیدT100 بوده و قابلیت ارائه با کلید کلیدهای موجود ( بدون چیکلت ) را دارد. مبنای طراحی پایه برای این پنل کلیدT100 بوده و قابلیت ارائه با کلید کلیدهای موجود ( بدون چیکلت ) را دارد .

قیمت تابلو فرمان آسانسور آرمان فراز پیمان Afp – جی لیفت

در صورت تمایل مشتریان گرامی به نصب و راه اندازی شست و پنل آسانسور ، کارشناسان اطلس کارنو در سریعترین زمان ممکن نسبت به نصب و راه اندازی و تحویل به مشتریان گرامی اقدام خواهند نمود .لازم به ذکر است کلیه محصولات دارای خدمات پس از فروش در سراسر کشور میباشند . بازرگانی آسانسور جام لیفت با پشتوانه یک دهه حضور مداوم در عرصه های فروش ، تامین قطعات آسانسور سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است تنها هدف ما ارائه آسانسورهای با کیفیت با قیمت مناسب است. ما با تجربه بیش از 10 ساله، این شرکت را به ارتفاعات جدیدتری رسانده ایم و بطور مداوم در تلاش هستیم تا آن را در آینده نزدیک به تولید کننده و ارائه دهنده خدمات آسانسور در تمام منطقه خاورمیانه تبدیل کنیم. همواره هدف ما جلب رضایت شما مشتری گرامی بوده و انشاءالله خواهد بود. تنوع محصولات تولیدی و امکان سفارشی سازی محصول بر اساس سلیقه مشتریان نیز از مزایای رقابتی و قابلیت‌های متمایز مجموعه پنتا به شمار می‌آید.

تا ارتباط بهتر و موثر تری بین مسافران و استفاده از این دکمه های شاسی شکل بگیرد. نوین کیا تک با جمع آوری فناوری های نو در این عرصه محصولاتی در اشل جهانی تولید می نمایید که چندین گام از سایر رقبا در این مسیر جلوتر خواهد بود.. شما می توانید با استفاده از آیتم «محصولات» منوی بالا با طیف گسترده محصولات شرکت نوین کیا تک آشنا شوید.

که می توان انواع آن را نیز در بازار در طرح و رنگ های مختلف به وفور پیدا کرد. این ویژگی جزو اولین و مهم ترین تفاوت در انواع این محصول به حساب می آید. که به همین خاطر در ادامه به معرفی ویژگی های هر یک از آن ها می پردازیم. در داخل کابین نیز یک سری از این دکمه ها و شاسی ها وجود دارند، که آن ها نیز دارای بخش های مختلفی می شوند. تعداد زیادی دکمه جهت ارسال فرمان، نمراتور، زنگ، توقف اضطراری کابین و یا باز شدن درب از جمله بخش های مختلف آن هستند.

چرا که با فشردن این دکمه می توان دستوری را به تابلو فرمان صادر کرد. این بخش علاوه بر تاثیر زیادی که در زیبایی فضای داخلی آسانسورها دارد، باید از کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشد. چرا که میزان استفاده افراد از این شاسی احضار زیاد بوده و باید عملکرد مناسبی از خود به جای کلیک کنید بگذارد.

  • بدين صورت که هر خط نمايشگر بايد ضمن اتصال به برد به نمايشگر پنل بصورت يک انشعاب، مسير خود را به نمايشگر طبقه بعدي ادامه دهد.
  • همانطور که میدانید کابین هر آسانسور با توجه به محیطی که در آن نصب شده و کاربری آن آسانسور متفاوت است.
  • مبنای طراحی پایه برای این پنل نمایشگر سگمنت قرمز و آبی می باشد و قابلیت ارائه با نمایشگر R100 افقی را دارد.
  • درکشور ما بعلت نو بودن کاربرد اين تکنولوژي درآسانسور وهزينه بالاي آن، بندرت از اين روش استفاده مي شود.
  • مبنای طراحی پایه برای این پنل براساس استیل میرور ، خش دار و گندمی ریز ( خاویاری) ، دودی ، طلایی و برنز می باشد.