کلاهک دودکش موسسه فنی مهندسی مشایخی

از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا استفاده می گردد. از نکات بارز در نصب این کلاهک این است که این کلاهک را حداقل ۶۰ سانتیمتر بالاتر از سطح بام نصب و تعبیه نمود. این کلاهک به لحاظ ساختار نیز به دو صورت گرد و چهارگوش بنا به سفارش کارفرما تولید و عرضه می گردد.

کلاهک دودکش عضو مهمی در افزایش ایمنی ساختمان بوده و سالیانه تعدادی زیادی از افراد به‌دلیل سهل-انگاری در استفاده از دودکش و کلاهک مناسب جان خود را از دست خواهند داد. هرچند با مراجعه به سایت تهویه نظری امکان خرید ارزان‌تر از قیمت بازار را خواهید داشت. این نوع از دودکش‌ها از نوع لوله‌های خرطومی PVC بوده و دارای مقاومت مناسبی در برابر سایش و خوردگی هستند.

کلاهک کلبه ای یا کلاهک ژاپنی

از این رو از این نوع دودکش جهت جابجایی هوای نه‌چندان گرم که موجب آسیب به بافت اصلی لوله خرطومی نخواهد شد؛ استفاده کنید. هر کدام از تجهیزات گرمایشی نام برده برای تداوم کارکرد خود نیازمند اکسیژن تازه و خروج دی اکسید کربن تولید شده از فضای داخلی دستگاه هستند. از این رو نقش دودکش و کلاهک آن در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است. در صورتی که علاقه‌مند به آشنایی با انواع دودکش و کلاهک‌های متنوع دودکشی هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه شرکت صنعتی نظری باشید. این دسته از کلاهک ها صرفا در صنعت کاربرد دارند و در سقف کارخانه های غذایی و مخصوصا کارخانه هایی که به تولید آرد گندم مشغول هستند دیده کلاهک دودکش می شود. دلیل استفاده از این نوع کلاهک ها در صنایع به این خاطر است که کلاهک آلمانی می تواند از ورود ذرات گرد و غبار به داخل تاسیسات جلوگیری کند.

لیست قیمت لوازم جانبی لوازم خانگی

دودکش یکی از مهمترین اجزای یک خانه است چرا که دود تولید شده در خانه را به بیرون هدایت می کند و این کار سبب کاهش مواد مضر در داخل خانه می شود. کلاهک دودکش نیز وسیله ای می باشد که بر سر دودکش متصل شده و از ورود آشغال، برف و باران و گرد و خاک به داخل خونه جلوگیری می کند. کلاهک ها انواع مختلفی دارند که بسته به کاربرد، انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این کلاهک معمولا با ورق های گالوانیزه ساخته می شود، اما می توان آن را به کمک دیگر مواد اولیه نیز ساخت و ممنوعیتی در استفاده از استیل یا ورق روغنی وجود ندارد.

کلاهک دودکش موسسه فنی مهندسی مشایخی

قیمت لوله سیمانی ازبست ، قیمت دودکش از طریق تماس با ما دریافت کنید . از جمله نکاتی که باید در ساخت کلاهک اچ مورد دقت قرار گیرد این است که ساختار و زوایای باله های کلاهک اچ باید طوری طراحی و ساخته شود که از امکان نفوذ آب باران و برف به سیستم رایزر دودکش جلوگیری شود. این محصول از یک پایه استوانه ای و تعدادی پره ی گریلی گرد در بالای پایه و یک کلاه مخروطی بعنوان تاج تشکیل شده است.

  • کلاهک دود کش اچ چهار گوش به دو شکل هم پوشانی و فلنچ کردن روی کانال اصلی جای داده می شود.
  • جنس این محصول از ورق های گالوانیزه، ورق های روغنی، سیاه، روغنی و ورق های استیل می باشد.
  • این کلاهک به لحاظ ساختار نیز به دو صورت گِرد و چهارگوش بنا به سفارش کارفرما تولید و عرضه می‌گردد.
  • در صورتی که اطلاعات لازم در این زمینه را ندارید، امکان استفاده از مشاوره تلفنی مجموعه صنعتی نظری را خواهید داشت.
  • با این حال، اگر می خواهید دودکش خود را برای همیشه ببندید، بهترین روش بریدن یک شمع عایق فوم و قرار دادن آن در پایین دودکش و درزبندی در اطراف آن است.

در این رابطه از دو نوع ورق استیل باعیار ۳۰۴ و ۳۱۶ برای ساخت آن استفاده می گردد. در صورتیکه کلاهک دودکش اچ چهارگوش با ورق نیمه ضخیم و کم ضخامت ساخته شود، روند ساخت آن به شکل اتصالات کانال چهارگوش هوا می باشد. اما اگر برای ساخت آن بخواهیم از ورق ضخیم استفاده کنیم سیستم اتصال قطعات به شکل تمام جوش خواهد بود. این مدل کلاهک به مانند کلاهک دودکش اچ گرد است ولی با این تفاوت که اجزای و لوله‌های آن چهارگوش هستند. در این مدل کلاهک دودکش نیز ابعاد پایه و خروجی‌های کلاهک دودکش باید با ابعاد کانال‌های اصلی دودکش همسان باشد تا در جریان مکش دود، اختلالی ایجاد نشود. کلاهک دودکش اچ گرد، از انواع ورق گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و استیل نیز تولید می‌شود.

معرفی انواع کلاهک دودکش پشت بام