کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ آموزش نصب و استفاده از کیف پول ارز دیجیتال ارزدیجیتال | حسینی فایننس

البته با توجه به نحوه کار بلاک چین می‌توان آن‌ها را به صورت دستی نیز ایجاد کرد؛ اما به مرور زمان، مخصوصا در صورت خرید و فروش ارزهای دیجیتال متعدد، کار دشوار می‌شود. یک کیف پول ارز دیجیتال ضمن ساخت سریع کلید خصوصی (و سپس کلید عمومی از روی آن)، ذخیره‌سازی آن‌ها را نیز به سادگی میسر می‌کند. کیف پول سخت افزاری یا Hardwar wallet امن‌ترین کیف پول ارز دیجیتال است. زیرا این دسته از کیف پول‌ها به صورت مستقیم به اینترنت وصل نیستند. معمولاً کیف پول سخت افزاری شبیه به یک فلش کوچک است که با جدا کردن آن از لپ تاپ یا کامپیوتر عملاً امکان هک آن وجود نخواهد داشت.

از طرفی همه این دارایی‌های دیجیتال با کلمات عبور یکسان قابل دسترسی و نگهداری هستند. این موضوع برای تریدرهای حرفه‌ای که پورتفولیو متنوعی دارند یک مزیت مهم محسوب می‌شود. شما می‌توانید همه دارایی‌های خود را در یک کیف پول سخت افزاری قرار دهید و هر زمان که نیاز داشتید یکی از آن‌ها را برای خرید و فروش انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند که از ترزور یا لجر استفاده کنید در نهایت روش کار شامل همین سه قدم بالا کیف پول ارز دیجیتال وبلاگ محمد حسینی می‌شود.

دانلود و نصب کیف پول تراست والت

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ آموزش نصب و استفاده از کیف پول ارز دیجیتال ارزدیجیتال | حسینی فایننس دوره آموزشی کار با کیف پول های ارزهای دیجیتال دو میلیون تومان قیمت دارد. در این مرحله نصب ساخت کیف پول دیجیتال اتمیک به پایان میرسه و شما می­تونین از آن استفاده کنید. اگه هر کیف پولی استفاده کنید که عبارت بازیابی یا کلید خصوصی رو بتونید بردارید دیگه نگرانی از بابت تحریم ندارید. چون میتونید با این اطلاعات، موجودی کیف پول رو روی یه کیف پول دیگه بازیابی کنید.

آموزش صرافی ارز دیجیتال

از دیگر معایب استفاده از کیف‌پول صرافی، امکان هک شدن آن صرافی و از دست دادن کل سرمایه شما در آن است. یکی دیگر از کیف پول‌هایی که می‌توان برای نگهداری ارزهای دیجیتال استفاده کرد، کیف‌پول چند‌امضایی است. با استفاده از کیف‌پول چند‌امضایی، کاربران می‌توانند از مشکلاتی مثل از دست دادن یا دزدیده شدن کلید خصوصی خود جلوگیری کنند. اگر دسترسی به کلیدهای خصوصی خود را از دست دهید، احتمال اینکه دسترسی به کیف پول ارز دیجیتال خود را نیز از دست دهید بسیار زیاد است. این کلیدها از طریق یک الگوریتم بسیار پیچیده بدست می‌آیند که تقریبا هک شدن آنها را غیر ممکن می‌سازد. میلیون‌ها نفر از کیف پول‌های کریپتوکارنسی استفاده می‌کنند، اما شاید تعداد کمی از آنها در مورد نحوه کار آن اطلاعی داشته باشند.

کیف پولی را انتخاب کنید که علاوه‌بر عبارت بازیابی، لایه‌های امنیتی مختلفی از‌جمله احراز هویت دوعاملی و پین‌کُد داشته باشد. همچنین، درباره اعتبار کیف پول و سابقه تیم توسعه‌دهنده تحقیق کنید. نحوه ساخت کیف پول تتر تقریبا در اکثر پلتفرم ها یکسان است و پیچیدگی خاصی ندارد اما در زمان تایید تراکنش باید به شبکه انتقال دقت کرد. معمولا کاربران ایرانی برای فرار از کارمزد های گران بلاکچین اتریوم، از شبکه TRC-20 استفاده می کنند.

اینستا ولت چیست؟ برای این ولت کافی است تا اپلیکیشن آن را بسته به سیستم‌عامل کوشی خود با استفاده از Google Play و یا App Store دانلود کنید. سپس در صورتی که از پیش حسابی در انجین دارید می‌توانید با استفاده از کلمات ۱۲ تایی بازیابی به آن دسترسی پیدا کنید. در غیر این صورت، “Create New” را جهت ساخت کیف پول ارز دیجیتال جدید انتخاب و ادامه دهید. همان طور که می دانید ارز دیجیتال Tether در شبکه های مختلفی عرضه می شود. اتریوم (ERC-20) و ترون (TRC-20) دو شبکه اصلی و محبوب برای خرید و فروش تتر هستند. ساخت کیف پول در شبکه اتریوم امنیت بیشتری خواهد داشت اما در طول دو سال گذشته کارمزد های این شبکه به شدت افزایش پیدا کرده است.

پس باید سعی کنید بهترین گزینه را از میان کیف پول‌های الکترونیکی موجود در بازار انتخاب نمایید. Enjin کیف‌پول موبایلی است که برای بیت‌کوین، لایت‌کوین، انجین کوین و توکن‌های توکن‌های مبتنی بر اتریوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلیه پلتفرم‌هایی که در تلفن‌های همراه و یا تحت وب در اختیار عموم قرار می‌گیرند، جزء ولت‌های گرم محسوب می‌شوند؛ به این معنا که با اتصال به اینترنت اجرا می‌شوند. انجین با به کارگیری از سیاست‌های رمزنگاری‌شده تلاش می‌کند تا امنیت گوشی‌ها را بالا ببرد.

  • کیف‌های پولی سخت افزاری وسیله‌ای برای ذخیره سازی کلیدهای شخصی شما بر روی یک وسیله سخت افزاری به حساب می‌آیند.
  • پس از دانلود و نصب اپلیکیشن بایستی پسورد و یا همان رمز عبور را وارد نماییدتا اولین قدم برای بالا بردن امنیت را ایجاد کرده باشید.
  • انتخاب نوع این کیف پول به هدف شما در دنیای ارز دیجیتال بستگی دارد.
  • گزینه «Import Wallet» زمانی به کارتان می‌آید که حساب کاربری را قبلاً ایجاد کرده‌اید و قصد دارید آن را در دستگاه یا مرورگری جدید بازیابی کنید.
  • کیف پول سخت افزاری در اغلب موارد یک وسیله کوچک به اندازه یک فلش است که به راحتی می‌توانید با خود حمل کنید و در هر زمانی از آن استفاده نمایید.