۱۰ مدل از بهترین پرینتر خانگی لیزری و جوهر افشان با قیمت و کیفیت عالی درجه

چاپگرها در دو نوع لیزری و جوهر افشان تولید و به بازار عرضه کفپوش صندوق عقب می‌شوند. گفتنی است چاپگرهای لیزری قیمت بالاتری نسبت به نوع جوهر افشان دارند. پیش از تهیه یک پرینتر، باید به سرعت چاپ، کیفیت رنگ و وضوح چاپ توجه کنید.

  • پیش از این شما را با مدل‌های مختلف بهترین پرینتر HP و ۱۰ مدل پرینتر چاپ عکس آشنا کردیم.
  • در واقع شما می توانید با حداقل قیمت بهترین پرینترهای جوهرافشان را تهیه نمایید.
  • به‌طور کلی این مدل از اچ پی را می‌توان در گروه بهترین پرینتر خانگی بازار به شمار آورد.
  • پرینترهای جوهر افشان دارای دو نوع تک کاره و چند کاره هستند که مدل تک کاره فقط چاپ می‌کند؛ مدل چندکاره نیز دارای امکاناتی مانند فکس، اسکن، کپی و چاپ دوطرفه است.
  • زیرا نوع استفاده شما، نوع شارژ و کارتریجی که بعدها خریداری می کنید نیز در این امر تاثیرگذار است.
۱۰ مدل از بهترین پرینتر خانگی لیزری و جوهر افشان با قیمت و کیفیت عالی درجه

به‌گفته‌ی شرکت سازنده، کیفیت چاپ عکس در این دستگاه بسیار خوب بوده و با عکس‌های چاپخانه‌ای رقابت می‌کند و سرعت بالایی دارد. سینی‌های کاغذ دستگاه به‌صورت کامل درون پرینتر جمع شده و برای کسانی که در فضای کاری خود محدودیت دارند، بسیار مناسب است. اتصال WiFi و نرم‌افزار Canon PRINT انجام چاپ را از طریق تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت بسیار آسان می‌کند. پرینت هد به‌کاررفته در این محصول با وضوح ۹۶۰۰ dpi جزئیاتی دقیق و سرعت بالایی را به ارمغان آورده است و تا ۱۰ صفحه در دقیقه به‌صورت رنگی توانایی چاپ دارد. قابلیت هوشمند خاموش و روشن شدن اتوماتیک «Auto on/off» در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند. در آینده نیز بهترین پرینترهای لیزری را نیز برای شما مشتریان و کاربران گرامی معرفی و آماده خواهیم کرد.

این پرینتر جوهرافشان همچنین از چاپ دو طرفه پشتیبانی می‌کند و کارتریج‌های جوهر دارای عملکرد بالایی هستند. اگرچه MB5420 یک چاپگر عکس نیست، اما می‌تواند روی کاغذهای مخصوص عکس کار چاپ را به خوبی انجام دهد. MB5420 را فقط به عنوان یک پرینتر اداری نگاه نکنید، اگر در خانه کار چاپ کم تا متوسطی دارید MB5420 برای شما مناسب است.

اگر به دنبال چاپگر ارزان قیمت هستید این نوع از چاپگر بسیار مناسب است. اگر به دنبال پرینتر خانگی هستید، توصیه می‌کنم پرینترهای سیاه‌وسفید شرکت اچ پی را بررسی کنید. با توجه به قیمتی که دارند، کیفیت خوبی را نیز به شما ارائه می‌کنند.

به طور مثال پرینتر جوهر افشان قیمت بهتری دارد؛ اما هزینه تعویض کارتریج آن بسیار بالاست و فرد ترجیح می‌دهد، یک چاپگر دیگر بخرد. بنابراین زمانیکه قصد دارید، بهترین چاپگر خانگی را خریداری کنید، به هزینه‌های مصرفی‌اش توجه کنید. کیفیت بالای چاپ و همچنین هزینه مقرون به صرفه نسبت به سایر تکنولوژی های معمول مانند لیزری، این نوع پرینتر را در بین آتلیه های عکاسی، طراحان و افرادی که نیاز به چاپ باکیفیت دارند بسیار محبوب کرده است.

سرعت خوب حداقل 10 صفحه در دقیقه در رنگ مشکی باید برای استفاده خانگی مناسب باشد. برای استفاده اداری، ممکن است به سرعت بهبود یافته نیاز داشته باشید. شرکت کانن این دستگاه را به اتصالات بی‌سیم، اترنت و USB مجهز کرده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه پشتیبانی از PictBridge است؛ این قابلیت در حقیقت برای عکاسان کاربرد دارد و به آن‌ها امکان چاپ عکس به‌صورت مستقیم از دوربین دیجیتال را می‌دهد.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser Mfp 137fnw

البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که، پرینتر برادر به نسبت دیگر چاپگر‌های رنگی، از سرعت چاپ بالایی برخوردار نیست. بنابراین اگر برای شما، سرعت اهمیت دارد شاید بهتر باشد باهم گزینه‌های دیگری را بررسی کنیم. این پرینتر یک دستگاه برای مصارف خانگی است و برای چاپ عکس بسیار مناسب است و تک کاره است. سرعت چاپ آن حدود ۵ برگ در دقیقه است و کیفیت و رزولوشن آن ۱۴۴۰dpi ۵۷۶۰× است. هدف کارشناسان فروشگاه اداری آرا از تولید این مقاله، آشنایی شما مشتریان گرامی با بهترین پرینترهای جوهر افشان در بازار است. پرینتری جوهرافشان که قابلیت‌های دیگری نظیر اسکن و کپی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

پرینتر رنگی ۳ کاره جوهر افشان Epson L382 + گارانتی

برخی از چاپگرها کارایی مناسبی را دارند، در نتیجه انتخاب بهترین پرینترهای جوهر افشان می‌تواند باعث چاپ بهتر اسناد خواهد شد. پرینتر جوهر افشان از کارتریج، برد، منبع تغذیه و مجموعه کاغذ کشی پرینتر به وجود آمده است. از اصلی ترین قطعات پرینتر برای چاپ اطلاعات می توان به کارتریج و هد اشاره کرد. رشته هایی از لوله ها در هد وجود دارند که وظیفه اسپری کردن قطره های جوهر است. توجه داشته باشید که در پرینترهای جوهر افشان کانن، مخزن جوهر کارتریج است. کارتریج مشکی در پرینترهای سیاه و سفید و در پرینترهای رنگی هم از کارتریج آبی، زرد، قرمز و مشکی استفاده می شود.

با وجود قابلیت WiFi، می‌توانید با هر دستگاهی، فایل‌های چاپی خود را ارسال کنید و همچنین با داشتن پورت USB، آن را به کامپیوتر متصل می‌کنید. ابعاد این پرینتر، نسبتا بزرگ است و میز کارتان برای نگهداری آن، گزینه مناسبی نیست. پرینتر لیزری یکی از انواع چاپگرهاست که سرعت و کیفیت بسیار بالایی دارد و بریا چاپ متون روی کاغذ استفاده می‌شود. نکته قابل توجه در این شیوه، توانایی چاپ اطلاعات متغییر به صورت سریع و مقرون به صرفه است که به عنوان امتیازی اساسی تلقی میگردد. قابلیت چاپ دو طرفه ندارد ولی دارای پورت اترنت، وای فای و AirPrint است.

پرینتر کانن مدل Selphy Es30 به همراه یک بسته کاغذ عکس A Hundred عددی