اندازه مهم نیست، اما حس استایل مهم است

از جهت دیگر، تمام طرح ها پیش از آنکه به شما ارائه شود، حتماً توسط کارشناسان اجرایی متخصص ما بطور کامل بررسی می شود. و ما شاهد موجی از ایده های نوآورانه، متفکرانه و پایدار برای طراحی داخلی اداری از طراحان برتر دفتر هستیم. این پارتیشنها برای منازل هم بسیار محبوب هستند و برای پنهان کردن ورودی سرویسهای بهداشتی، آشپزخانه و سایر قسمتها بهکار میروند. تیم 1000 دکور طراحی این فضا بگونه ای انجام میدهد که، برای القای حس ریاست و مدیریت نسبت به فضاهای موجود شکیل تر و محلی مناسب برای پذیرایی از میهمانان مدیر ارائه دهد. به عنوان مثال ، اگر به سمت ظاهری مینیمال و ساده تر می روید، ممکن است استفاده از چند گلدان ساده و کمی تغییر در وسایل روی میز، این سبک را به ادارهی خود بیاورید. از این رو با وجود تفاوت در نوع طراحی همگی سیستم های پارتیشن بندی دارای مزایای مشترکی هستند که با نصب آن ها به دست می آیند.

از آن جایی که که تکنولوژی روز به روز در حال تغییر و تحول است، امور دفتری نیز در حال تغییر می باشد.به همین دلیل در طراحی اداری شناخت از عملکردهای سیستم اداری ، یک محرک پر قدرت در سامان دهی ساختمان ها و مراکز اداری می باشد. برای انجام این کار،کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و میدانند با توجه به خواستههای شما چگونه خانهتان را به جایی تبدیل کنند که همواره آرزویش را دارید. این فضا باید به گونه ای انتخاب شود که بتواند کارکنان را برای ساعتی از محیط کار آنها را دور کند تا ذهن آنها آزاد شده و بتوانند ریلکس کنند. امروزه کارآفرینان و مدیران، تمرکز زیادی روی طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر کار دارند و محیط کاری را متناسب با اهداف و فعالیت های خود، برای کارکنان فراهم میآورند.

المان های مختلفی که در نصب پارتیشن اداری در دسترس شما قرار می گیرند به خوبی می توانند یک محیط جذاب، جادار و زیبا در دفتر کار شما ایجاد نمایند. به همین خاطر علاوه بر کابینت هایی که در فضای آشپزخانه نصب میشود باید فضایی را جهت قرار دادن یخچال در نظر گرفت. همچنین باید به این مورد توجه شود که اتاق کنفرانس حتماً باید بر اساس استانداردهایی که برای آن در نظر گرفته شده طراحی شود. حتی اگر قصد دارید از پارتیشن های شیشه ای استفاد ه کنید می توانید از نوع مات آن استفاده کنید تا این حریم خصوصی را برای کارمندتان ایجاد کنید. ساختمان های اداری مکان هایی برای کسب و کار می باشند.به همین دلیل باید نمای آن ها به گونه ای طراحی شود که نشان دهنده ی ارزش و شان آن باشد. مسلماً سرورهای یک شرکت باید در یک مکان امن باشند.

دکوراسیون داخلی قسمت اداری سبک کلاسیک یا مدرن فضای راحت و یا رسمی و هم چنین بودجه ای را که برای خرید مبلمان اختصاص داده اید، می تواند روی انتخاب مبلمان اداری تاثیر گذار باشد. طراحی داخلی اداری کلاسیک را بیشتر برای ادارات بزرگ و فضاهای باز تر به کار گرفته می شود با انتخاب این سبک می توانید طراحی دکوراسیون اداری خود را تا حد زیادی متفاوت از دیگران کنید. در واحدهای کوچکتر اتاق مدیرعامل باید به اندازه انتخاب گردد که بتوان حداقل چهار صندلی کوچک و یک میز کنفرانس را در آن جایی داد.

تهویه مناسب این فضاها برای جلوگیری از باقی مانده بوی غذا در داخل ساختمان و محیط اطراف بسیار ضروری است. این نوع پارتیشن ها حول محور سقفی یا کفی جابجا می شوند.. آیا مدیری که داخل پارتیشن اداری می نشیند می خواهد به تمام کارمندان نظارت داشته باشد یا شخصی است که کارهای محرمانه و جلسات متعدد دارد؟ تمام آیتمهای مورد نیاز شما نیز در طرح درنظر گرفته شده باشد. به این ترتیب اگر هم بخشی از طرح های آماده شده، از لحاظ اجرایی مشکلی داشته باشد، پیش از ارائه به شما این مشکلات در طرح برطرف می شود.

شرکت های طراحی داخلی اداری بنابراین اتاق مدیریت می بایست دارای طراحی داخلی زیبا و منحصر به فردی باشد همچنین چیدمان وسایل اتاق مدیر روی رفتار مشتریان و مخاطبین شرکت تاثیر کاملا مستقیمی خواهد داشت. اتاق ضبط صدا و ویدئو باید دارای نور مناسب و عایق صدا باشد همچنین در صورت لزوم بهتر است در اتاق تمامی تجهیزات مربوطه وجود داشته باشد. برای اینکه بیشتر با این کار آشنا شوید در ادامه درباره طراحی دکوراسیون مدرن، استفاده از رنگ ها و نور طبیعی در یک ساختمان اداری صحبت می کنیم. برای رهایی از این مشکل، پیشنهاد میشود که فقط چیزهایی را حفظ کنید که «شادی را به ارمغان میآورند». اما برای محیط های اداری که کوچک هستند نیز می توانید از دکوراسیون خاصی استفاده کنید که در ادامه به فاکتورهایی در طراحی فضای اداری کوچک آن اشاره می شود.

در دکوراسیون اداری مدرن بهتر است حتماً فضایی به این کاربری اختصاص داده شود چرا که باعث بهره وری بیشتر کارکنان خواهد بود. می توانید از چراغ های شیک و نورپردازی های جذاب مناسب محیط های کاری استفاده کنید تا بهره وری کارمندان را افزایش دهید. یکی از مهمترین مواردی که به افراد کمک می کند طراحی داخلی خاصی را برای محیط اداره خود در نظر بگیرند و انتخاب مناسب تری داشته باشند مربوط به فعالیت اداره می باشد، اینکه اداره مورد نظر در چه زمینه ای فعالیت می کند اهمیت زیادی دارد تا طراحی داخلی با توجه به این موارد انجام شود. انتخاب صندلی و میز های متفاوت و راحت تر از آن میز و صندلی هایی که با آنها کار میکنند از نکات بسیار مهم در طراحی داخلی اداری می باشد، که در صورتی که فضای داخلی مبل شود باید حتماً به این موضوع توجه گردد.

بر اساس اینکه یک ساختمان اداری تا چه میزان بزرگ و گسترده است باید برای آن فضایی را جهت کارکینگ انتخاب کرد، تا بتوان ماشین های متعددی را در آن قرار داد به همین خاطر این موضوع بسیار حائز اهمیت است که در زمان طراحی ساختمان اداری میزان تعداد افرادی که در روز در آنجا رفت و آمد میکنند، حتما توجه شود و بر اساس این تعداد یک فضای استاندارد به پارکینگ اختصاص داده شود. انتخاب یک میز اداری مدرن نیم ست اداری جهت برگزاری جلسات مختلف در اتاق مدیریت از موارد کاملا الزامی و ضروری در اتاق است. میز و صندلی کارکنان باید کاملا راحت و طبی باشد.

مجموعه طرح پرداز پایا با 20 سال سابقه در طراحی و اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی، فعالیت طولانی مدت در زمینه طراحی و اجرای انواع پارتیشن بندی با متریال ها و طرح های متنوع را دکوراسیون داخلی دفتر اداری دارد. مثلا در مواقعی که برق شهر به دفعات زیاد و یا به مدت طولانی قطع می شود یا در مناطقی که برق شهر در دسترس نیست و باید به طور پیوسته از ژنراتور استفاده گردد مانند اکتشاف معادن و کمپ ها. هر چقدر بیشتر تمایل به کاهش صداهای محیطی داشته باشید میتوانید از پارتیشنهایی که عایق بهتری برای صدا هستند و یا انواع دیگر با کمترین میزان فاصله از کف و سقف بهره ببرید. به همین خاطر هر چقدر فضای اختصاص یافته برای یک واحد اداری کوچکتر باشد باید به گونه ای طراحی شود فضای مورد نیاز جهت قرار گرفتن یک میز کار و یک صندلی وجود داشته باشد. اصول معماری ساختمان اداری کوچک با یک ساختمان بزرگ اداری تفاوت چندانی ندارد، تنها تفاوتی که میان این دو وجود دارد این است که فضاهای اختصاص داده شده در یک واحد کوچک اداری همین محدودتر از یک ساختمان اداره و بسیار بزرگ می باشد.

طراحی فضای داخلی تجاری و اداری این متحرک بودن این قابلیت را دارد که فضا را هر چه بهتر و بیشتر مدیریت نماید. نوع فریمدار آن معمولا به صورت بلوکهایی با فریم فلزی معمولا از جنس آلومینیوم هستند، که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر یک دیواره کامل برا تقسیم فضا ایجاد میکند. اغلب کارفرماها دکوراسیون اداری مدرن را انتخاب می­ کنند؛ زیرا علاوه بر زیبایی و سادگی، هزینه نسبتا کمتری نسبت به سبک­ های دیگر نئوکلاسیک و یا کلاسیک دارد ولی این موضوع بستگی به نوع طراحی و یا جنس و کیفیت متریال و مبلمان به کار رفته در آن دارد. شما باید مبلمانی را انتخاب کنید که کارکنان و ارباب رجویان روی آن احساس راحتی کنند. تا بتوان در صورت نیاز جلسه های رسمی و کاری را در آن برگزار کرد به طور معمول اتاق مدیر عامل را چگونه انتخاب می کنند که دارای چشم اندازی مقابل فضای بیرون باشد تا با این کار اتاق دارای فضای رسمی تری شود.

پارتیشن اداری ابزاری است که در محیط کار و ادارات برای استفاده ی بهینه از فضا و ایجاد حریم خصوصی افراد از آن استفاده می شود. ولی به خوبی فضا را تفکیک میکنند. در جریان هر پروژه ای با پیمانکاران خوبی آشنا می شویم و در روند کار ایرادها را بازبینی و رفع میکنیم. شما باید جهت بهره مندی از خدمات طراحی داخلی در ابتدا به شرکت های معتبر مراجعه کنید، سپس رزومه و نمونه کارهای آن را به خوبی مشاهده کرده و در خصوص رضایت مشتریان حتماً تحقیق کنید. هرگونه تصمیمی که در خصوص چیدمانمبل بگیرید باید حتماً راحتی افرادی که در جلسه هستند را در اولویت بگذارید. علاوه بر اینها استفاده از دیوارپوش هایی با طرح های متفاوت در بخش های مجزای فضای اداری می تواند به تفکیک نمودن فضا کمک بسزایی کند و کار شما را بسیار راحت تر نمایید. یکی دیگر از مزایای استفاده از این دیوارک ها بزرگ تر نشان دادن فضا های کوچک است.

حتی برای جداسازی فضا میشه از یک دیوار رنگی و یا شیشه ای هم استفاده کرد. اول باید ابعاد فضا را بررسی کرد مثلا طراحی داخلی اداری کلاسیک مناسب ابعاد کوچک نیست اگر کار شما نیاز مند کارتیمی و تعامل بیشتر است بهتر است از سبک مدرن استفاده کنید.نور پردازی و رنگ اتاق مدیریت هم یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کنید. سبک کلاسیک در محیط اداری با فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که میدانید تاثیر چیدمان و دکوراسیون اداری در پیشرفت بیزینس و کار غیر قابل انکار است،یک محیط شیک، پر از رنگ و الهام بخش باعث می شود یک محیط کار شاد و سالم برای اعضای تیم شما پدید آورد. در طراحی اداری مدرن استفاده از رنگ های ملایم و تا حدی برای ایجاد یک محیط زیبا بکار گرفته می شود.

با دکوراسیون اتاق کار مناسب شما می توانید فضای بهتری برای کار و فعالیت داشته باشید و از لحظات خود نیز لذت ببرید. در طراحی نمای ساختمان ،برخی از معماران بر این باورند که نما مهمترین بخش بهشمار میرود ، زیرا نما چارچوب کار برای بقیه اجزای ساختمان را مشخص میکند. ما در این مقاله سعی کردیم تمامی مواردی که لازم است در خصوص طراحی داخلی اداری بدانید برای شما توضیح دهید امیدواریم از این مقاله اطلاعات مفیدی را به دست آورده باشید. طراحان ما در شرکت مدرن ویلا، برای تمامیکارفرمایانی که درخواست طراحی دکوراسیون اداری برای اتاق مدیریت را دارند اهمیت این موضوع را اینگونه شرح میدهند; که در نتیجه یک طراحی درست و اصولی بخصوص در اتاقهای کوچک و محدود موجب استفاده درست و حداکثر از تمامیفضای در اختیار شده و نیازهای افراد را در تمام ابعاد پوشش میدهد.

در نتیجه کار نیز بازدهی بهتری دارد لازم به ذکر است که در هنگام انتخاب مبلمان دوام و زیبایی مبل را نیز در نظر بگیرید. انواع صندلی های اداری از صندلی های مدیریتی شیک و مجلل گرفته تا صندلی کارمندی ساده و راحت می توانند با ظرافت انتخاب شوند و سهم زیادی در زیبایی محل کار داشته باشند. توصیه می شود که از رنگ هایی استفاده کنید که با فعالیت های یک موسسه و یا سازمان مطابقت داشته و بتواند احساس اداری و رسمی بودن را در فضا نمایان کند. در دفاتر اداری لاکچری و شیک معمولاً گواهینامه ها، مدارک و افتخارات شرکت یا مدیر شرکت در قابهای چوبی ساده روی دیوارها استفاده میشوند. بیشتر رنگ در زمینه و دیوارها روشن و تمیز بوده و می توان از خنثی بودن محیط لذت بیشتری برد.

طراحی نمای داخلی اداری

توصیه می شود که چیدمان و طراحی دکوراسیون اتاق مدیر، از دیگر قسمت های یک اداره و یا سازمان شیک تر و زیباتر باشد. تیم طراحی که تجربه و دانش اجرایی کافی نداشته باشد، نمی تواند تشخیص دهد که طرح مورد نظرش قابل اجرا است یا خیر. همچنین اتاق نیز باید با سرورها و دیگر تجهیزات کافی را داشته باشد به همین خاطر انتخاب و فضایی برای اتاق آی تی باید با حساسیت و دقت بسیار بالایی انجام گیرد و از آنجایی که ممکن است عملکرد سروران سر و صدای زیادی را به همراه داشته باشد. انتخاب مبلمان اداری که شامل میزهای کار استاندارد و نیز مبل و صندلی های ویژه کارمندان و ارباب رجوع می شود در موفقیت آمیز بودن طراحی داخلی دفتر اداری تاثیر بالایی دارد.

دکوراسیون داخلی اداری دفتری