لیست قیمت چسب بتن، ۱ خرداد ترب

دمای مورد نظر برای نگهداری بهینه‌ی این مواد ۵ تا 25 درجه سانتی گراد است. در صورت باز شدن بسته‌بندی می‌بایست کاملا مصرف شود یا به صورت کامل و بدون این که هوایی رد و بدل شود، درب آن به خوبی بسته شود. هنگام استفاده از چسب بتن استفاده از لباس، عینک و دستکش مناسب توصیه می‌شود. اگر پوست شما در تماس مستقیم با چسب قرار گرفت، پیش از اینکه چسب روی پوست شما خشک شود، پوست خود را به سرعت شسته و سطح آن را از این چسب پاک کنید. در صورتی که به هر دلیلی چسب وارد چشم یا دهان کسی شود، باید چشم یا دهان را با آب فراوان شسته و سپس به پزشک مراجعه نمود. چسب بتن ساروج مصارف گوناگونی دارد و برای انجام هر یک آماده‌سازی‌های مختلفی لازم است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

در این مرحله باید ماده حاصل شده را بر روی سطح ترک خورده جهت ترمیم بمالید. این نوع چسب بر پایه پلیمر های اصلاح شده ساخته می شود و می توان به عنوان ملات برای تعمیرات سطوح بتنی و سیمانی استفاده کرد. این نوع چسب در مکان هایی که میزان نفوذ آب و مواد شیمیایی مانند استخر، کارخانجات لبنیات و… کاربرد دارد.

کاربردهای چسب بتن

لیست قیمت چسب بتن، ۱ خرداد ترب چسب بتن آرتاسیل بعنوان یک ماده در صنعت ساختمان برای آب بندی نمودن بتن، افزایش چسبندگی، ترمیم و تعمیر آسیب دیدگی‌های سطحی و عمقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع استفاده از پلیمر در ساختار این چسب سبب چسبندگی قوی می‌شود. در صورتی که این چسب با سیمان و ماسه ترکیب شود، سبب ایجاد یک ترکیب مقاوم در آب و مواد شیمیایی می‌شود.

  • چسب های بتن دارای خواص آب بندی برای استخر های بتنی یا استخر های کشاورزی ، حوض ها ، مخازن ، کانال ها و ….
  • این محصول پیش از خشک شدن قابلیت انحلال در آب را دارد و پس از خشک شدن به هیچ عنوان در آب حل نخواهد شد.
  • حلال بتن به صورت ترکیبی و اسیدی بوده که اگر از این ماده روی بتن استفاده شود باعث خوردگی سطح از طریق سند زیر کلیک کنید آن خواهد شد.
  • در صورت عدم رضایت از محصولات شرکت آبادگران یا عدم کفایت فنی محصولات در پروژه و یا کار خود ، لطفا شکایت خود را با جزییات ثبت نمایید.
  • در ادامه پس از آن که چسب با آب رقیق شد، سیمان و شن و ماسه را به آن اضافه کرده و به طور کامل مخلوط کنید.
  • بهترین روش های آب بندی ، عایق بندی استخر ها ، ترمیم ترک های استخر ، ترمیم نشتی استخر ها ، استفاده از چسب های بتن مخصوص آب بندی می باشد ، از این چسب ها به عنوان چسب ترک استخر نیز نام برده میشود .

این چسب مایع غلیظ امولسیونی بر پایه پلیمرهای اصلاح شده است که جهت تهیه ملات آب بند و ساخت ملات‌های چسبنده بر روی بتن و ملات‌های قدیمی، جهت ترمیم سطوح بتنی و سیمانی کاربرد دارد. ایران ایمارت علاوه بر ایران در کشور های عراق ، افغانستان و آذربایجان نیز دارای خریداران ثابت می باشد . در شرایطی که بین خرید محصولی مردد هستید ، تماس یا پیغام روی خط واتس اپ شرکت ، شما را به کارشناس مربوطه حتی در ایام تعطیل متصل نموده و با خیال راحت به محصول و یا خدمات لازم شما را راهنمایی می نمایند. برای جلوگیری از چنین پیش آمدی نوعی چسب بتن پودری تولید و ساخته شده که حاوی چند افزودنی و چسب‌های ویژه که جهت تقویت و افزایش مقاومت کششی و خمشی ملات بتن، گچ در برابر سیکل‌های گرمایی و سرمایی محیط است.

با استفاده از این چسب بتن علاوه بر آن که انعطاف پذیری بتن افزایش میابد دوام آن نیز بهبود میابد. چسب آژن شیمی قابلیت اجرای آسان به بتن میدهد و این امکان اجرای لایه های نازک بتن را ایجاد میکند. از چسب کاشت آرماتور و بولت هیلتی می‌توان برای کاشت آرماتور در سطوح عمودی و افقی و کاشت بولت استفاده نمود. با اضافه نمودن این چسب در ملات و یا دوغاب در هنگام نصب کاشی، سنگ نما، مقاومت خمشی و کششی ملات را افزایش داده و دیگر نیازی به تمهیداتی مانند نصب لقمه و اسکوپ و یا رول پلاک نموده سنگ نما نمی‌باشد. آرتاسیل بر پایه رزین‌های خاص که کاملا ضد آب می‌باشد ساخته شده و به آسانی با آب مصرفی در بتن مخلوط شده و با سیمان کاملا هماهنگ بوده است.

– چسب کاشت میلگرد پلی استر