جدول شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو تیر 96 | kamapress

جدول شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو تیر 96 | kamapress

قیمت‌های اعلام شده در این لیست، قیمت نهایی فروش خودرو یا همان قیمت مصرف‌کننده بوده که با درنظرگرفتن مالیات، عوارض شماره‌گذاری، بیمه و سایر هزینه‌های جانبی محاسبه شده است. همچنین باتوجه به تغییر امکانات و ویژگی‌های برخی از محصولات ایران خودرو، حتما به کد کلاس خودروها نیز دقت داشته باشید. شرکت ایران خودرو، پیرو بخشنامه‌های 4581 و 4583 ، شرایط پیش فروش برخی از محصولاتش را ویژه متقاضیان عادی (باقیمانده اولویت‌های تابستان 1402) اعلام نمود.

چرا خودروی قسطی بخریم؟

در واقع این افراد می خواهند بدانند که آیا قیمت خودرو در طرح فروش اقساطی ایران خودرو 1403 همان نرخ فروش کارخانه محاسبه می شود یا باید مبالغ بیش تری را جهت خرید این اتومبیل ها نسبت به خری نقدی بپردازند. در این رابطه باید بگوییم که فروش قسطی محصولات ایران خودرو را می توان در دو دسته کلی قرار داد. این موارد شامل فروش این خودروها توسط شرکت ایران خودرو و سایر شرکت های فعال در این حوزه می شوند.

در این مرحله، متقاضیان واجد شرایط، هم می‌توانند طرح پیش فروش ایران خودرو و هم می‌توانند طرح فروش فوق العاده ایران خودرو را مطابق جدول فوق، انتخاب نمایند. شرایط تبدیل خودرو پژو پارس به سایر محصولات ایران خودرو، ویژه متقاضیانی که اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه نام‌نویسی کرده و موعد تحویل آنها برای بخش آخر اولویت‌های زمستان 1402 تعیین شده است، مطابق جداول زیر اعلام شده است. متقاضی ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ جهت واریز مبلغ پیش پرداخت اولیه خودروی انتخابی، به درگاه پرداخت اینترنتی، هدایت شده و اقدام به واریز وجه ودیعه اولیه می‌کند. اگر چه با شروع فروش اقساطی به صورت مستقیم از طرف شرکت، قیمت فروش این شرکت های غیر رسمی هم می شکند، اما باز هم با خود شرکت ایران خودرو قابل مقایسه نیست. تصویر زیر لیست قیمت محصولات ایران خودرو اقساطی توسط یکی از این شرکت های غیر رسمی در اردیبهشت ۱۴۰۳ را نمایش می دهد که تفاوت قابل توجهی به قیمت کارخانه دارد.

کارت یارانه بگیران فردا شارژ می‌شود + جزییات

دیری نپایید که 206 در ورژنی دیگر روانه بازار شد و این بار عاشقان پژو کمر همت بستند تا آمار شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5 را نیز ارتقا دهند. از آنجا که قیمت خودرو در کشورمان افزایش بسیار زیادی داشته است، افراد زیادی سعی در خرید خودروهای ایرانی و خارجی به صورت اقساطی نموده اند. خرید اقساطی ماشین های ایرانخودرو یکی از خدماتی است که مجموعه اتوخسروانی برای مشتریان خوددر نظرگرفته تا به سادگی بتوانند خودروی مورد نظر خود را خریداری نموده و از آن استفاده نمایند. با توجه به این که کمپانی های سایپا و ایرانخودرو بسیار کم شرایط و تسهیلات خرید خودرو در اختیار خریداران قرار می دهند این کار به فروشندگان خودرو واگذار شده تا با ارائه شرایط مناسب ابن امکان را فراهم نمایند. خرید خودرو اقساطی از هر شرکت و یا کمپانی، شرایط خاص و متفاوتی وابسته به سیاست های آن شرکت دارد. به همین جهت در زمان انعقاد قرارداد مبنی بر خرید خودرو اقساطی ایرانخودرو لازم است کمی تحقیقات حقوقی داشته باشید.

معایب تحویل خودرو به‌صورت قرعه کشی چیست؟

با توجه به فرصت جذاب خرید قسطی اتومبیل از شرکت ایران خودرو، در این مقاله شرایط مورد نیاز و نحوه ثبت نام در طرح فروش اقساطی را به صورت کامل برای تان توضیح می دهیم. به این ترتیب، متقاضیان پس از بررسی شرایط فروش اقساطی ایران خودرو 1403 ، به سادگی می توانند سفارش خرید خود را ثبت کنند. برای پیدا کردن مراکز معتبر خرید اقساطی ایران خودرو، شما می‌توانید از روش‌های مختلف استفاده کنید. ابتدا می‌توانید به صورت آنلاین عباراتی مانند بهترین شرایط خرید اقساطی دنا، تارا، 206 و … را جستجو کنید و وبسایت‌ها و پورتال‌های خرید را بررسی کنید. در این سایت‌ها، اغلب جزئیات فعالیت مجموعه‌های فروش اقساطی ایران خودرو و شرایط خرید ذکر شده است.

  • طبق زمان تعیین شده تشریف میارید قرارداد را با شرایطگذار میبندید ، سپس خودروی خود را فروش اقساطی ایران خودرو 1421 تحویل میگیرید.
  • دنا پس از آغاز خط تولید به مرور جایگزین خودرو سمند در داخل و خارج گردید.
  • هنگام معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو، بایستی از اعتبار خدماتی که آن مجموعه ارائه می دهد، اطمینان حاصل نمائید.
  • انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.
  • فردی که قصد خرید خودرو دارد به بودجه خود برای خرید خودرو توجه بسیار زیادی دارد که از این رو شرکت ها باید شرایطی را اتخاذ کنند تا مشتری بتواند بر اساس بودجه و دارایی خود در تعداد اقساطی مشخص خودروی خود را خریداری کند.