بایگانی‌ها دوازدهم ریاضی کتاب درسی فروشگاه اینترنتی مرسی کتاب | ketabko

با توجه به این که تعداد زیادی از دانش آموزان رشته ریاضی را برای تحصیل در دوره متوسطه انتخاب می‌کنند، کنکور این شاخه تحصیلی تعداد داوطلبان بالایی دارد. به همین منظور ناشران بسیاری به چاپ کتاب‌های کنکور ریاضی روی آورده‌اند. کتاب های کمک درسی دوازدهم ریاضی گاج تحت عنوان میکرو‌طلایی و سری کتاب‌های سیر تا پیاز از همین ناشر بهترین مجموعه کتاب‌های کمک آموزشی هستند که تهیه آن‌ها در کنار خرید کتاب درسی متوسطه دوم توصیه می‌شود. وجود دروسی چون فیزیک، هندسه، حسابان و ریاضیات گسسته در رشته ریاضی فیزیک، این رشته را به سخت‌ترین گرایش شاخه نظری تبدیل کرده‌ است. به این مجموعه کتاب‌ درسی، دین و زندگی، عربی، ادبیات و زبان انگلیسی نیز اضافه می‌شود تا دانش آموزان کار سختی برای افزایش آمادگی خود جهت شرکت در کنکور سراسری داشته‌باشند.

بهترین کتاب های زبان انگلیسی دوازدهم و جامع بر اساس نظرسنجی مهرماه 99

از سوی دیگر کتاب‌های دین و زندگی میکرو طلایی گاج، دین زندگی IQ+ گاج و دین و زندگی پایه دهم و یازدهم سفیر خرد از دیگر کتاب‌های کمک آموزشی حرفه‌ای برای موفقیت در درس دین خرید کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی و زندگی است. برای موفقیت در این درس و کسب نمرات قابل قبول پیشنهاد می‌شود تا از کتاب‌های دین و زندگی جامع خیلی سبز، دین و زندگی دوازدهم سفیر خرد و یا دین و زندگی جامع میکرو گاج استفاده کنید. برای دانش آموزان با سطح متوسط و یاحتی ضعیف، کتاب ریاضی خیلی سبز را پیشنهاد می کنیم.

  • این کتاب درسنامه قوی و تیپ بندی شده دارد که باعث یادگیری راحت شما می شود.
  • حسابان یکی از دروس بسیار مهم برای دانش آموزان رشته ریاضی پایه دوازدهم است.
  • خیلی سبزتقسیم بندی تست‌ها در چهار بخش است که عبارتند از بخش سوال‌های چهارگزینه‌ای، آزمونک، سوالات سری Z، آزمون‌های جامع.
  • اگر در این درس سطح رو به بالایی دارید، پیشنهاد مابه شما کتاب نشرالگو است که از بهترین منابع گسسته کنکور و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی در این درس است.

پیشنهاد ما به داوطلبانی که در این درس سطح متوسطی دارند، کتاب مشاوران است. این کتاب درسنامه قوی و تیپ بندی شده دارد که باعث یادگیری راحت شما می شود. شامل سوالات با سطح های متفاوتی هستند که با شکل های ویژه ای مشخص شده اند. این قسمت حاوی نکات مهمی است که خود به تنهایی یک درسنامه کوچک به شمار می آید.

شما دانش آموزان، معلمان و کاربران گرامی در زمینه ی خرید کتاب کنکور، کتاب کمک درسی، دی وی دی آموزشی و لوازم التحریر به راحتی و با یک جستجوی ساده بهترین محصول را میتوانید انتخاب و از سایت پایتخت کتاب خریداری کنید. رشته ریاضی و دروس اختصاصی این رشته به‌عنوان سخت‌ترین مراحل تحصیلی در دوره متوسطه شناخته می‌شوند. یادگیری مطالب درسی رشته ریاضی نیازمند تمرین و تکرار مداوم است و به همین دلیل مطالعه کتاب های کمک درسی ریاضی اهمیت بسیاری دارد.

کتاب های کتاب کار دوازدهم ریاضی

در همین راستا پیشنهاد ما این است که برای این دروس به سراغ کتاب‌های گسسته و آمار و احتمال خیلی سبز، گسسته و آمار و احتمال میکرو گاج و یا گسسته تست الگو بروید. از آن جایی که کتاب‌های درسی به تنهایی نمی‌توانند دانش آموزان را برای کنکور آماده کنند، نیاز است تا حتما از بهترین کتاب‌های آموزشی استفاده کرده و از این طریق مهارت خود در پاسخ دادن به سوالات کنکور را افزایش دهید. پیش از آن که بخواهیم شما را با بهترین کتاب‌های کمک آموزشی در پایه دوازدهم آشنا کنیم، لازم است تا نگاهی به اهمیت خرید این دسته از کتاب‌ها انداخته و در مورد آن صحبت کنیم. دانش آموزانی که در پایه دوازدهم هستند، همواره با چالش انتخاب کتاب کمکی درسی مواجه هستند. در چنین دوره‌ای دانش آموزان هم در آزمون‌های آمادگی کنکور شرکت می‌کنند و هم باید در مدرسه و آزمون‌های آن موفق شوند. رسش های چهار گزینه ای فیزیک سال دوازدهم ریاضی شامل دوتا جلد هستش (جلد یک و جلد دو).

بایگانی‌ها دوازدهم ریاضی کتاب درسی فروشگاه اینترنتی مرسی کتاب | ketabko