انکر بولت خرید انواع انکر بولت صنعتی + کاربرد انکر بولت استاندارد بولت کاران | elitarchgroup

در روش اصطکاکی انبساطی بعد از وارد کردن انکر بولت به درون سوراخ مهره آن را محکم می ‌کنند و به بیرون می‌ کشند و آن را با فشار باز می ‌کنند. انکر بولت درون مصالح منبسط شده و با مصالح پایه به اصطکاک می‌ رسد و به این ترتیب درون مصالح محکم می ‌شود. لازم به ذکر است که عمق کاشت انکر بولت ارتباط مستقیمی با مقدار و نوع بار دارد. البته عواملی مانند ضخامت متریال پایه، شرایط مقررات جاری و دلیل معرفی انکر بولت را نیز نباید نادیده گرفت.

چسب هیلتی

انکر بولت در لغت به معنای پیچی است که برای بستن روی سطح جامد مانند بتن استفاده می شود. این کار برای تعمیر، ترمیم یا گسترش سازه های فولادی انجام می شود، در حالی که صفحات فولادی مانند دال ها و بتن با لنگر یا انکر ثابت می شوند. انکر بولت در انواع مختلفی تولید می شود و بسته به متریال مورد استفاده، محل و نوع گیاه در انواع مختلفی در بازار عرضه می شود. مانند بسیاری از انواع انکربولت مکانیکی، عیب این انکرها این است که تنها می توانند در یک عمق کاشت دقیق مورد استفاده قرار اجرا گیرند.

جهت هدایت انکربولت در بتن یا آجر، از چکش های مخصوص استفاده می‌کنیم تا به‌وسیله ضربه های چکش، انکر بولت وارد سوراخ شود. عموما فرقی ندارد که شما از کدام نوع انکر بولت انبساطی و کلیدی استفاده کنید، اما به منظور شناخت صحیح و دقیق استفاده از انکر بولت، می توانید با مشاوران تخصصی ما صحبت کنید. گروه جاوید متال با تیم تخصصی خود چندین سال است که به عنوان یکی از بهترین تولید کننده انکر بولت محصولات متنوعی را تولید می‌کند. در زمینه انکر بولت استانداردهای بین المللی مختلفی وجود دارد، که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد. در جدول زیر چند نمونه انکر مکانیکی تولید شده توسط شرکت هیلتی و ساز و کار عملکرد هر یک آورده شده است.

  • همچنین در مورد فروش سایر محصولات انواع پیچ و مهره و واشر ر صورت تمایل می توانید سفارش خود را در تدارکات صنعتی پیچ تهران سفارش دهید تا توسط کارشناسان ما رسیدگی گردد.
  • انکر بولت در انواع مختلفی تولید می شود که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.
  • انکربولت مکانیکی در مدل های مختلف، با آلیاژهای مختلف و با ظرفیت های باربری های مختلفی تولید می شوند، این انکرها اگرچه در برخی موارد بسیار به یکدیگر شبیه هستند، لیکن تفاوت هایی نیز دارند.
  • پیچ ها همان نوع لنگرهای مکانیکی هستند که در متن توضیح داده شده است.
  • انکربولت شیمیایی تکنیکی برای چسباندن به بتن و زیرلایه های مشابه است که انعطاف پذیری بیشتری نسبت به انکربولت مکانیکی دارد.
  • در صورتی که نیاز به طراحی انکر بولت خاصی دارید، قطعا مشخصات ریز تر و کامل تری برای انجام سفارش لازم خواهد بود که می بایست همراه نقشه انکر بولت در اختیار ما قرار دهید.
انکر بولت خرید انواع انکر بولت صنعتی + کاربرد انکر بولت استاندارد بولت کاران | elitarchgroup نوع و جنس ماده پایه نقشی اساسی در انتخاب انکر بولت مورد نیاز ایفا می کند. در این مورد قطعاً بین دیوار بتنی، آجری، بلوکی و … تفاوت هایی وجود دارد. سفت کردن انکربولت های انبساطی مطابق با اندازه گشتاور توصیه شده، نیرویی بیشتر از بارهای کاری تعریف شده برای انکر بولت را تضمین می کند. فشار نباید بیش از گشتاور تعیین شده باشد زیرا باعث فشار بیش از حد به انکربولت و ماده پایه می شود که ممکن است منجر به خرابی انکر بولت شود. آچارهای تورک متر قابل تنظیم برای تنظیم فشار وارده بر انکربولت های انبساطی توصیه می شود. امکان پر کردن سوراخ هایی با قطر و عمق مختلف توسط آنها وجود دارد.

کاربردهای انکربولت چیست؟