قیمت خرید ماوس کامپیوتر، ماوس گیمینگ و ماوس وایرلس و باسیم

در حال حاضر انواع مختلف برندهای اصلی و متفرقه در بازار وجود دارند. اگر به‌دنبال یک موس گران و باکیفیت هستند، می‌توانید به سراغ برندهای قدرتمندی همانند لاجیک، استیل سریز، الین ویر و ریزر بروید. این برندها جزو بهترین‌ها هستند و البته قیمت بسیار گرانی هم دارند.

پوشش کتان کابل که در این ماوس تسکو به کار رفته باعث عمر طولانی محصول می شود. ماوس دارای 7 کلید است که هر کلید عمری معادل 5 میلیون کلیک دارد. برای خرید ماوس باید نیاز و روش کار با ماوس مدنظر قرار گیرد. درضمن اگر برای یک فضایی مانند گیم نت یا کافی نت می‌خواهید ماوس تهییه کنید بهتر است موس‌ها در جهت هر دو دست (Ambidexterity) باشند؛ یعنی هم راست دست‌ها و هم چپ دست‌ها بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند. به عنوان مثال ماوس لاجیتک G502 دارای دو نسخه سیمدار و بی‌سیم است که در نسخه بی‌سیم آن از قابلیت LIGHTSPEED استفاده شده است و زمانی که افراد با این دو ماوس در کنار یکدیگر کار می‌کنند، نمی‌توانند تفاوت بین آن‌ها را تشخیص دهند.

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل GM 790

برخی ماوس‌های لیزری و نوری معمولاً با سطوح شفاف یا بازتابنده مشکل دارند. از کاربردهای دیگر زیرماوسی می‌توان به مواردی اشاره کرد که بیم آن برود که سطح میز دچار خراش و آسیب شود یا زمانی که نقوش روی سطح میز موجب حرکت غیردقیق ماوس گردند. در این راهنمای خرید ماوس توصیه ما این است که برای کارهای حرفه‌ای‌تر حتی‌المقدور از ماوس‌های کوچکتر دوری کنید، زیرا اندازه کوچک آن‌ها کنترل آن‌ها را سخت می‌کند و در نتیجه دقت شما در کار را پایین‌تر می آورد.

در رابط کاربر گرافیکی[ویرایش]

یک مهندس انگلیسی با همکاری تام کرنستون و فرد لانگ‌استف محصولی مشابه را در سال ۱۹۵۲ ماوس اختصاصی کنسینگتون (Kensington Expert Mouse) را طراحی کرد. اگر به دنبال کیبوردی مناسب نیز برای کامپیوتر خود هستید توصیه می‌کنیم تا مطلب راهنمای خرید کیبورد را نیز مطالعه کنید. طراحی ماوس نیز به اندازه حجم و وزن آن اهمیت دارد و بخشی از مبلغی که برای تهیه ماوس خود هزینه کرده‌اید، صرف این قضیه شده است. برند مشخصی برای ماوس نمی توانیم به عنوان بهترین معرفی کنیم اما شما می توانید از بین گزینه هایی که معرفی کردیم که همه بهترین هستند انتخاب کنید. در مرورگرها کلید میانی وظیفه حذف تب‌ها یا باز کردن پیوندها در صفحهٔ جدید را دارند. کلید میانی در نرم‌افزارهای گرافیک رایانه‌ای سه‌بعدی، وظیفه انتقال نقطه دید را بر عهده دارد.

علت آن این است که گوی زیر آن‌ها برای عملکرد بهتر نیاز به اصطکاک مناسب دارد ولی این اصطکاک معمولاً توسط سطح اکثر میزهایی که ماوس روی آن‌ها کار می‌کند فراهم نمی‌شود. داشتن قابلیت‌ها و دکمه‌های زیاد ویژگی فوق‌العاده‌ای است، به شرطی که نرم‌افزار مؤثری وجود داشته باشد که با آن بتوان این قابلیت‌ها را تنظیم کرد. با توجه به اینکه نرم‌افزار ویژگی فیزیکی یک ماوس نیست، معمولاَ معیاری برای انتخاب آن در نظر گرفته نمی‌شود. اما نرم‌افزارهایی مانند Logitech Options و Logitech Gaming Software قابلیت‌ها و تنظیمات فراوانی برای عملکرد دکمه‌ها و تنظیمات جزئی ماوس در اختیار شما قرار می‌دهند. افتخار ما این است مشتریانی که از پیشنهادات ما خرید کردند باز هم برگشتند و برای خرید محصولات بعدی خودشان از خدمات ما استفاده کرده اند. طبق بررسی های ما ماوس های با کیفیت از قیمت 100 هزار تومان شروع می شوند.

  • در تولید mouse در واقع حسگرهایی تعبیه شده اند که جهت و سرعت حرکت دادن آن را تشخیص می دهند و سپس آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ ارسال می‌کنند.
  • برای خرید ماوس باید نیاز و روش کار با ماوس مدنظر قرار گیرد.
  • اونیکوما برندی معتبر است که این ماوس گیمینگ را با قابلیت های ویژه ای به بازار عرضه کرده است.
  • نوع دیگری از موس ها هستند که برای راحتی گیمرها ساخته شده‌اند.
  • پس می‌توان گفت پرداخت مبلغ بیشتر برای قیمت موس بلوتوث ارزش دارد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار