قیمت کیبورد کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید کیبورد بازی ، بی سیم و ساده زومیت

کیبوردها با توجه به ویژگی‌ها و کاربردهایی که دارند مدل‌های متفاوتی نیز دارند که در ادامه به صورت مختصر درباره انواع کیبورد کامپیوتر توضیح خواهیم داد. از برندهای داخلی تولید کننده‌ی کیبورد گیمینگ می‌تواند به کیبورد تسکو اشاره کرد. کیبورد تسکو از مشابه‌های خارجی ارزان‌تر است ولی کیفیت بالایی دارد.

کاهش توسط نظر عملی که کلیدهای باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا به راحتی توسط انگشتان فشرده شود محدود باشد. طراحی اختصاصی صفحه کلیدها به کاربران آن‌ها اجازه می‌دهد تا با آزادی عمل و راحتی بیشتر در حوزهٔ کاری خود به فعالیت بپردازند. یکی از عوامل تعیین اندازه یک صفحه کلید وجود کلیدهای تکراری، مانند یک صفحه کلید عددی جداگانه، برای راحتی است. علاوه بر این اندازه صفحه کلید که تا چه حد یک سیستم استفاده می‌شود بستگی دارد. در جایی که یک عمل از ترکیب یا دنباله یا فشار کلید به‌طور هم‌زمان (با کلید تغییر دهنده، پایین را ببینید) تولید می‌شود یا جای که یک کلید را چندبار می‌فشارند، متفاوت است.

  • پس از مدتی ، دو رنگ سبز و بنفش را برای تلفیق بین رابط ماوس و رابط کیبورد انتخاب کردند.
  • هر چیزی که شما با استفاده از این کلیدها تایپ کنید روی صفحه نمایش کامپیوترتان مشاهده خواهید کرد.
  • سرانجام شرکت های تولید کننده قطعات کامپیوتری پورت USB را به عنوان یک پورت استاندارد برای اتصال محصولات خود استفاده کردند.
  • این برنامه قابل اجرا بر روی کامپیوتر و لپ هایی با سیستم عامل ویندوز می باشد.
یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید کیبورد گیمینگ باید به آن دقت کنید، مکانیزم داخلی آن است. چراکه این مکانیزم، تعیین کننده‌ی عملکرد و نحوه کارکرد کیبورد می‌باشد. درواقع کیبورد‌های گیمینگ ارزان‌تر و معمولی‌تر کیبورد‌های ممبران، و کیبوردهای حرفه‌ای و گران‌تر، کیبوردهای مکانیکی هستند. مکانیزم عمل کیبوردهای ممبران به گونه‌ای است که زمانی که یک کلید فشرده می‌شود، دو صفحه‌ی ممبران پلاستیکی به هم متصل شده و از این طریق کلید شناسایی می‌شود. اما در کیبوردهای مکانیکی برای عمل کردن یک کلیدنیازی به فشردن کامل وجود ندارد.

کیبورد دارای نور زمینه

با نام‌های دیگری همچون صفحه کلیدهای تصویر نوری، صفحه کلید حساس به نور، صفحه کلید تصویری الکتریکی و فناوری تشخیص به‌کارگیری کلید نوری شناخته می‌شود. صفحه کلید تاشو یک چیزی بین دو نوع استاندارد و در اندازه لپ‌تاپ است. چند کلید دیگر هم روی صفحه کلید قرار دارند که دو نماد، دو عدد، دو حرف یا دو علامت روی آنها وجود دارد. برای اینکه نماد یا حرف دوم موجود در این کلیدها را تایپ کنید باید Shift را به همراه کلید مورد نظرتان نگه دارید. فعال کردن کیبورد ویندوز بطور کل در نسخه های مختلف فرق بخصوصی ندارد و اما ما برای سهولت شما تصمیم به آموزش جداگانه گرفته ایم. سیستم عامل ویندوز یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین سیستم عامل ها در جهان است که همه ما تجربه کاربری با آن را داشته ایم و همواره از گذشته تا هم اکنون همراه ما بوده است.

گیمینگ[ویرایش]

با پیشرفت دانش و تکنولوژی مدل های متنوع کیبورد وارد بازار شده اند که هرکدام ویژگی های خاصی دارند و برای افراد خاصی طراحی شده اند. علاوه بر این در شرایطی که لپ تاپ یا کامپیوتر به شما نزدیک نیست می توانید با استفاده از این روش آن را به وسلیه اپلیکیشن های کیبورد و ماوس کنترل کنید. تصور کنید روی مبل راحت منزل خود نشسته اید و در حالی که لپ تاپ خود را به تلویزیون متصل کرده اید به تماشای فیلم نشسته اید. با استفاده از روش هایی که در ادامه به شما پیشنهاد می گردد می توانید برای کنترل میزان صدای لپ تاپ، متوقف کردن فیلم و … قدام کنید. همانند اتساین علامت‌های نگارشی و کاراکترهای ویژه زیادی هستند که برای تایپ آن‌ها ما به کلیدهای ترکیبی خاصی نیاز دارد.

کیبورد سیم دار

قیمت کیبورد کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید کیبورد بازی ، بی سیم و ساده زومیت