خرید موس ماوس کامپیوتر یا لپ تاپ با بهترین قیمت بروز کالا

اولین ماوس نوری در سال ۱۹۸۰ توسط استیو کرِش در شرکت Mouse Systems Corporation (MSC) اختراع شد. این ماوس دارای ساختار SUN workstation بود و از LED و سنسورهای نوری برای ثبت حرکات استفاده می‌کرد. اما این ماوس برای کارکرد صحیح، به پد ویژه ای نیاز داشت که به شکل خاصی مدرج شده بود. امروزه این نوع ماوس‌ها در مدل پیشرفته، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و رایجتر از انواع دیگر ماوس محسوب می‌شود. برخی از انواع این ماوس‌ها که در آنها به صرفه‌جویی مصرف انرژی نیز فکر شده‌است در زمانی که بدون کار هستند، چراغ LED در آنها خاموش می‌شود. وقتی که می‌خواهید یک سیستم کامپیوتر رومیزی ببندید یا یک لپ‌تاپ جدید بخرید، احتمالا خیلی در رابطه با خرید ماوس فکر نمی‌کنید.

موس بلوتوث بدون دانگل یا با دانگل، موس سیمی یا با سیم، موس لب تاب یا موس کامپیوتر؟ تمامی این‌ها به نیاز شما بستگی دارد. برای مثال یک موس حرفه‌ای طراحی برای افرادی که کاربرد معمولی دارند مناسب نیست. از طرف دیگر خردی ارزان قیمت ماوس بی سیم برای طراحان مناسب نخواهد بود. در بازار امروز کشور می‌توان انواع موس ارزان و موس‌های گران‌قیمت را پیدا کرد.

موس بی سیم استیل سریز مدل Aerox 3 – مشکی ( گارانتی اصلی )+_

این موس ها چندان پیشرفته نیشتند و به همین دلیل قیمت پایین تری نسبت به موس ها لیزری و نوری دارند. توپ کار گذاشته شده در ماوس های توپی با دست قابل کنترل هستند. در ادامه انواع موس کامپیوتر را معرفی کرده ایم تا با ویژگی ها و مشخصات هر کدام بیشتر آشنا شوید و اگر قصد خرید دارید بهترین موس را انتخاب کنید. موس یکی از مهمترین ابزارهای کامپیوتر است که شما می توانید از به کمک آن مهمترین و متداول ترین کارهای کامپیوتری را انجام دهید.

ماوس بی سیم سادیتا مدل SM-R401 OWL

با پیشرفت تکنولوژی سیستم عامل های پیشرفته تری مانند
ویندوز و مکینتاش پا به عرصه رقابت گذاشتند و کیبورد به تنهایی نمیتوانست نیاز کاربر
را رفع کند. بسیاری از کلیدهای ماوس‌ها توانایی پذیرش تا چندین میلیون کلیک را دارند که این کار باعث می‌شود کلیدها بسیار مقاوم باشند و در مدت زمان طولانی خراب نشوند. امروزه ماوس‌های پیشرفته تر در خود کلیدهای خاصی برای جلو رفتن، عقب رفتن، کم کردن صدا، زیاد کردن صدا، تنظیم حساسیت ماوس و… را در خود جا داده‌اند. یک مهندس انگلیسی با همکاری تام کرنستون و فرد لانگ‌استف محصولی مشابه را در سال ۱۹۵۲ ماوس اختصاصی کنسینگتون (Kensington Expert Mouse) را طراحی کرد. موس های با سیم معمولا وزن کمتری به نسبت موس های بی سیم دارند زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند و می توان گفت وزن کمتر موجب حرکت راحت تر در دست می شود و خستگی کمتری را در دست ایجاد میکند. اگر هنوز مشکل تاچ پد شما حل نشده است، فایل نصبی درایور تا چ پد را اجرا کنید و از میان تب های بالای پنجره، تب Device settings را انتخاب کنید.

  • حرکت این چرخ‌نده‌ها توسط دو دیود که یکی برای حرکت افقی و یکی برای حرکت عمودی تشخیص داده می‌شود و به کنترل‌گر منتقل می‌شود.
  • این برند ماوس‌های خوبی برای انجام کارهای روزمره تولید می‌کند.
  • کاربرد و مزیت موس لیزری یا نوری بسیار بیشتر از ماوس بلوتوثی است و دلیل آن کیفیت بالاتر و سرعت و دقت بیشتر آن است.
  • البته، اپل فناوری مولتی‌تاچ را نیز توسعه داد که به کاربران اجازه‌ی اسکرول کردن و سوییپ‌ کردن را تنها با حرکت انگشتان روی سطح ماوس می‌دهد.
  • این ماوس‌ها شباهت زیادی به ماوس‌های وایرلسی دارند و هر دوی آن‌ها، فاقد سیم می‌باشند و از طریق امواجی که در فضا به کامپیوتر ارسال می‌نمایند، کار می‌کنند.

در اینجا یک راهنمای جامع خرید ماوس برای شما آورده‌ایم. هم اکنون می توانید گزینه تاچ پد را مشاهده کنید که اگر گزینه مشخص شده در تصویر بالا فعال باشد، به معنی روشن بودن آن است و اگر خاموش می باشد، باید آنرا روشن کنید. همچنین توصیه می شود در صورت روشن بودن آن، یکبار خاموش کرده و سپس روشن کنید. با این وجود روشی که گفته شد، صرفا برای شرایط بسیار ضروری است که زمان برای شما بسیار اهمیت دارد و می بایست خیلی سریع کار خود را انجام دهید. اما اگر کار شما فورس ماژور نیست و می توانید وقت بگذارید، روش های مختلفی وجود دارند که شما می توانید اقدام به رفع مشکل کار نکردن موس کنید.

ماوس تسکو مدل TM 264N

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار