بهترین لپ تاپ های مناسب حسابداری در سال 1401 پلازا | behtarin-laptop

نمونه‌ ای از این ویژگی‌ها، ویژگی‌های معمولی برای کسب‌وکار هستند، مانند قابلیت اتصال، صفحه کلید عددی اختصاصی، پورت نمایشگر، نقطه ردیابی و… در این مقاله از مجموعه مقالات بلاگ بانی نو، به موضوع لپ تاپ حسابداری پرداختیم و نکات ویژه را در این زمینه بررسی کردیم. شاید با توجه به ویژگی‌های بسیاری که در این مقاله ذکر شد که برای خرید لپ تاپی مناسب برای حسابداری باید به آن‌ها توجه کنید، کمی شما را در انتخاب بهترین لپ تاپ گیج کند.

نرم افزار تست لپ تاپ دست دوم: آشنایی با برنامه تست لپ تاپ استوک

حسابداری یک رشته به سرعت در حال رشد برای دانشجویان ایرانی و بین المللی است. پشتیبانی از کارت های چند فرمته (SD / SDHC / SDXC)، 1 عدد درگاه صوتی COMBO یک عدد Type-C USB 3.0 (USB 3.1 Gen 1) و یک عدد پورت USB 3.0 نوع A دو عدد پورت USB 2.0 نوع A و یک عدد پورت HDMI و یک micro SD card را در بر دارد. تعداد کمی از کاربران متوجه شده‌اند که دستگاه مشکل عملکرد دارد. پس لطفا با شماره تماس ۵۸۴۲۶ داخلی ۲۰۲ یا ۲۰۳ تماس بگیرید تا مشاوران ما بهترین گزینه های موجود در بازار را به شما معرفی کنند. یک رم 8 گیگا بایتی برای انجام چند فعالیت به طور همزمان مناسب است. نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی مرورگر ذخیره کنید.

  • این لپ تاپ برای دانشجو یا حسابداری که در سفر های کاری زیادی شرکت می کند یا کسی که فقط لپ تاپ خود را در همه جا می برد مناسب است.
  • برای دانشجویان حسابداری و همچنین حسابداران حرفه‌ای از ابزار بسیار مهم محسوب می‌شود.
  • طراحی صفحه‌کلید این لپ‌تاپ به صورت جزیره‌ای و با نورپردازی سفید رنگ است.
  • پس راحتی صفحه کلید و امکان تایپ سریع و روان از ویژگی هایی است که یک صفحه کلید خوب باید داشته باشد.
  • در آخر برای ارائه سوالات و پیشنهادات از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.
  • این ویژگی زمانی که مجبور هستید به صورت ضرب الاجل و در مدت زمان محدود کارهایتان را انجام دهید، بسیار مناسب است.

بهترین لپ تاپ های مناسب حسابداری در سال 1401 پلازا | behtarin-laptop

در اغلب موارد لپ تاپ های 13 اینچی از قابلیت صفحه کلید عددی محروم هستند، پس اگر این نکته برای شما حائز اهمیت است، به شما پیشنهاد میکنیم در هنگام خرید از لپ تاپ های 15 اینچی غافل نشوید. لنوو یکی دیگر از تولید کنندگان مطرح لپ تاپ بوده که محصولات آن به سبب دارا بودن رنج قیمتی مناسب تر و کیفیت مطلوب، در ایران طرفداران زیادی دارد. مدل IP330 این کمپانی، یک مدل پرفروش بوده که در کانفیگ های مختلفی به بازار عرضه شده است. کانفیگی که در زیر عنوان شده است، می تواند به عنوان یک انتخاب مناسب برای کار و رشته حسابداری محسوب شود که از قیمت بسیار مناسبی نیز بهره مند می باشد. برای افراد تایپیست و حسابدار بیش از سایر افراد اهمیت دارد که بتوانند با سرعت زیاد و البته دقت بالا تایپ کنند. به همین دلیل توصیه می کنیم لپ تاپ هایی را تهیه کنید که در صفحه ی کیبورد فاصله ی کلید های آن کم باشد تا بتوانید بدون خستگی دست و با سرعت بالا تایپ کنید.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 – CA

در بازار لپ تاپ ایران فروشگاه های بسیاری هستند که اقدام به فروش لپ تاپ می‌کنند و شما می‌توانید از آنها خریداری کنید. اگر شما قصد خرید لپ تاپ با گارانتی و ضمانت، مشاوره قبل از خرید و قیمت مناسب را دارید و مخصوصا در شهر شیراز هستید می‌توانید به فروشگاه دیجی 63 | مرجع لپ تاپ گیمینگمراجعه کنید. چنانچه به دلیل مسائل امنیتی و احتمال سرقت قصد خرید لپ‌تاپ ندارید و می‌خواهید برای شرکت خود کامپیوتری تهیه کنید که علاوه بر اقتصادی بودن، بتواند نرم‌افزار حسابداری شما را بدون لگ اجرا کند به ادامه این مطلب در هلومگ، توجه کنید. علی رغم اهمیت کم ابعاد و اندازه نمایشگر، بالا بودن صفحه نمایشگر و از نوع FULL HD و البته در حالت مات اهمیت زیادی دارد.