تور عمان تور عمان از شیراز تور مسقط + پایینترین قیمت تور + بلیط + ویزا عمان گردشگران-عمان 777

عمان دارای فرهنگی بسیار غنی است و با دیدن اماکن تاریخی و فرهنگی این کشور به راحتی می‌توان به این مساله پی برد. معمولا کسانی که به مسقط سفر می‌کنند، هر ثانیه را مغتنم می‌شمارند تا از دیدن جاذبه‌های مختلف جا نمانند. اما در اینجا به دلیل محدودیت، تنها به وصف چند نمونه از جاذبه‌های دیدنی عمان بسنده می‌کنیم. جزیره ماسیره یکی از بهترین مقاصد برای گردشگرانی است که عاشق ساحل و آفتاب گرفتن، حیات وحش و تاریخ هستند.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت نزد آژانس مسافرتی پرنده مهاجر محفوظ است. کسانی که مایل به اقامت در عمان هستند ابتدا می بایست شرکت ثبت نموده و سپس برای اقامت اقدام نمایند. ویزای فوق یکروزه حاضر گردیده و مدارک شامل اسکن پاسپورت و اسکن عکس می باشد. 30 روزه و قابل تمدید و مبلغ آن 24 ریال عمان که معادل 66.2 دلار آمریکا می باشد.

موقعیت جغرافیایی کشور عمان

بهلا یکی از قدیمی ترین شهرهای عمان است و بنا و قلعه‌های قدیمی تور عمان و زیبایی دارد. این شهر در فاصله 40 کیلومتری از نیزوا قرار دارد و در واقع یک آبادی در میان بیابان بوده است. از این شهر می‌توانید انواع ظروف سفالی را به سوغات برای آشنایان خود ببرید. کنسلی تور عمان از تهران در ایامی که تقاضای سفر به این مقصد بالاتر است، امکان پذیر نیست.

  • این شهر در مسقط پایتخت عمان قرار دارد و از مهمترین مساجد عمان است.
  • فصول بهار و پاییز نیز تقریبا گرم هستند که در شب دما حدود ۲۱ درجه سانتی گراد است.
  • می‌توان در آب گرم دریاچه‌ای عمان خستگی را از تن به در آورد یا شب هنگام در چادری صحرایی به تماشای شاه‌چراغ‌های آسمان عمان نشست و غرق در سکوت عمیق شن‌های عمان آسوده از آفتاب شد.
این کشور از جنوب بایمن و از غرب با عربستان و امارات همسایه است. قطعا در سفرهای خارجی برای ارتباط برقرار کردن با دیگران دچار مشکل خواهید شد. اما در سفر با تور های یک هفته‌ای عمان، یک لیدر فارسی زبان شما را همراهی می‌کند تا این نگرانی شما نیز برطرف شود. همانطور که در ابتدا گفتیم، عمان جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد.

نقشه گردشگری عمان

برای اقامت در انواع هتل های کشور عمان بر اساس ستاره های هتل ها متفاوت می باشد. فاصله هوایی تهران تا مسقط با هواپیما 1508 کیلومتر میباشد و مدت زمان پرواز تهران مسقط 2 ساعت 20 دقیقه است. اولین مجری مستقیم با اولین نمایندگی توریسم ایرانی و عضو انحمن دوستی ایران و سریلانکا در تمام زمینه های توریستی ، تجاری، بازرگانی، حمل کالا ، ثبت شرکت و سرمایه گذاری مطمئن همراه با وام بانکی … 6️⃣ کلیه مسافرانی که گواهی تست منفی پی سی آر (کرونا) به هنگام ورود به فرودگاههای عمان به همراه نداشته باشند ملزم به گذراندن قرنطینه اجباری سازمانی و پوشیدن دستبند رهیاب الکترونیک تا هنگام دریافت نتیجه منفی آزمایش میباشند. 3️⃣ تمامی افرادی که قصد ورود به عمان را دارند می بایست قبل از پرواز ، گواهی دریافت دو دوز واکسن مورد تایید وزارت بهداشت عمان به همراه کد اعتبار سنجی QR ارائه دهند .

تور عمان تور عمان از شیراز تور مسقط + پایینترین قیمت تور + بلیط + ویزا عمان گردشگران-عمان 777