راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوث در هر بازه قیمتی موبونیوز | asilbekharid

به‌علاوه هندزفری گردنی ORTLIER ONE V2 دارای گواهی IPX5 بوده و در برابر پاشش آب با فشار کم مقاوم است. لذا در روزهای بارانی پاییز و زمستان می‌توانید بدون دغدغه از این محصول استفاده کنید. از نظر ظاهری به نسبت هندزفری‌های سیمی یا ایرپادهای بلوتوثی بزرگترند و فضای بیشتری اشغال می‌کنند. مثلاً حمل آنها داخل کیف نسبت به سایر هدست های بی سیم بازار سخت‌تر است.

  • دکمه های فیزیکی کم و زیاد کردن صدا و دکمه پخش و توقف هم روی قسمت فلزی قرار گرفتن تا دسترسی موقع فعالیت های ورزشی به این بخش راحت تر باشه.
  • آنقدر قدرت صدای این هدفون (نسخه اصل) بالاست که وقتی توی گوشم هست، صدای بلندگوهای باشگاه را متوجه نمیشم.
  • با قیمت 199 دلار، آنها گران ترین هدفون های بی سیمی هستند که می توانید از سامسونگ خریداری کنید.
  • هندزفری Redmi Buds 4 حدود 6 ساعت در حالت ANC خاموش شارژدهی میکنه که با کمک باکس هندزفری این عدد به 30 ساعت میرسه.
نسبت به سایر هندزفری‌­های بی ­سیم و بلوتوثی، قیمت بهترین هندزفری بی سیم سامسونگ پایین‌تری دارند. تناسب بسیار راحت واقعاً یکی از دلایل اصلی خرید این هدفون بی سیم 169 دلاری سامسونگ است. با این حال آنها نازک و سبک می مانند و باعث می شود برای مدت طولانی استفاده کنید.

با ورود ایربادهای Elite 7 Active و Elite 7 Pro جبرا، هندزفری قدیمی Elite 85t دیگر در لیست بهترین‌های Jabra قرار نمی‌گیرند. اما این هندزفری پس از Elite 75t عرضه شد؛ ایربادزها بزرگ‌تر هستند و قابلیت حذف نویز قوی‌تری دارند، پس باید برای مدت بیشتری در بازار باقی بمانند. ما این هدفون بی سیم را با مک مینی و آیفون 12 پرو جفت کردیم و سپس صدا را بین آنها تغییر دادیم. اغلب هنگام جفت کردن هدفون‌های بلوتوث با رایانه‌های شخصی مک و ویندوز، می‌توان با مشکلاتی مواجه شد، اما زمانی که هدفون را با رایانه شخصی و تلفن خود جفت کردیم، آنها تبدیل به یک جفت هدفون مناسب برای دور کاری و کار در منزل شدند.

گلکسی بادز لایو «Galaxy Buds Live»

راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوث در هر بازه قیمتی موبونیوز | asilbekharid در نهایت گفتنی است که بهترین مدل ایرپاد سامسونگ در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و متناسب با سلیقه کاربران تولید و عرضه شده است. اگر هیچ‌کدام از این مدل‌ها نتوانستند نظر شما را به خود جلب کنند، می‌توانید نگاهی به مقالۀ «بهترین هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران» داشته باشید تا با مدل‌های بیشتری آشنا شوید. نکته مهم دیگری هم که در هنگام انتخاب این مدل باید به یاد داشته باشید این است که عملا تولید گلکسی پادز پلاس توسط سامسونگ متوقف شده است. در نتیجه اگر قصد خرید این هدفون بی سیم سامسونگ را دارید، بعید است که بتوانید نوی آن را در بازار پیدا کنید و احتمالا مجبور خواهید شد که یکی از مدل‌های دست دوم را بخرید. قابلیت 360 Audio از دیگر ویژگی‌های بارز گلکسی بادز پرو محسوب می‌شود که صداها را چند بعدی و کاملا واقعی به گوش شما می‌رساند. با این قابلیت هنگامی که در حین دیدن فیلم یا سریال سر خود را تکان می‌دهید، صدا متناسب با جهت حرکت شما تغییر پیدا می‌کند و شما احساس می‌کند که واقعا در دل صحنه‌های فیلمی که می‌بینید، زندگی می‌کنید.

هندزفری سامسونگ مدل HS130

در این مقاله می خواهیم استانداردهایی را جهت انتخاب بهترین هندزفری بی سیم برای مکالمه مرور کنیم. پس اگر شما به دنبال هندزفری بی سیم برای مکالمه هستید تا آخر این مقاله را ما همراه باشید. هدفون پشت بسته (Closed-Back) دارای محفظه‌ی بسته است که موجب می‌شود صدا ایزوله شده و به اصطلاح فرار نکند. بسیای از هدفون‌های پشت بسته تا حد زیادی حذف نویز غیرفعال یا پسیو هم دارند. در‌واقع علاوه بر جلوگیری از خروج صدای موسیقی، از ورود صدای محیط به گوش کاربر هم ممانعت می‌کند. هنگامی که دو موج صوتی برابر و در فاز مخالف هم باشند، یکدیگر را خنثی می‌کنند.