چگونه مجله هنری طراحی کنیم

لازم به ذکر است که “اولویت چاپ” با مقالات گروهی است. نرو یک مجله سه ماهه ای است که با فرهنگ معاصر برخورد می کند. مهمترین معیار جهت سنجش اعتبار مجله ها بخش مربوط به داوری آن ها می باشد. تذکر1: در مجلات الکترونیکی آدرس الکترونیکی نیز در انتهای آن آورده می شود . E-mail، آدرس پست الکترونیکی فرستنده ی نامه. مجله الکترونیکی کفش و کیف ، یک مجلهی رایگان در حوزهی پوشاک است که توسط فروشگاه اینترنتی کفش و کیف تولید، پشتیبانی و منتشر میشود. مجله فقط برای یک روز نیست و در برخی موارد آنها را جمع آوری و آرشیو میکنند تا بتوان به عنوان مرجع از آنها استفاده کرد. مجلات دیجیتالیای هستند که از وب سایت ها استفاده میکنند.

اکثر آن هنرمندان تمرکز هنری از سراسر جهان را در رسانه های مختلف (نقاشی، نقاشی و چاپ)، با گالری کار و معمولا یک نسخه ی نمایشی گام به گام نشان می دهد. طبق این مجوز همه استفادهکنندگان اجازه مطالعه، کپی و توزیع مطالب نشریه برای مقاصد غیرتجاری منوط به ارجاع به کار اصلی را دارا میباشند. 15. هزینههای داوری 100/000 تومان و هزینه های آماده سازی و چاپ مقاله 250/000 تومان است که طبق آموزشهای ارائه شده در سایت مجله در دو نوبت جداگانه (پیش از داوری و هنگام پذیرش نهایی مقاله) باید به حساب مجله واریزشود. 14. مقالههای ارسالی منحصراً باید از طریق سامانه مجله (به آدرس:jcp.semnan.ac.ir و طبق فلوچارت راهنما، ارسال گردد. مجله پیشاپیش از همکاری و حسن نظر دانشپژوهان عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارد. در فهرست بندی مجلات معتبر، از تصاویر مرتبط با مطالب بخش مورد نظر نیز برای راهنمایی بیشتر مخاطب استفاده میشود. 9- اولویت پذیرش با مقاله های تحقیقی جدید است. 3 – مقالاتی قابل پذیرش برای چاپ در مجله ی مذکور می باشد که شامل مقالات تحقیقی، مروری و نامه به سردبیر است.

مصرف همزمان با هورمونهای تیروئیدی: در صورت داروهایی مانند لووتیروکسین، مصرف لینورمیا ممکن است سبب افزایش اثر این دارو در بدن شود. چهارراه در گیلگمش بخشی برای بررسی و تبادل اطلاعات است که در آن به برخی جریانها و رویدادهای مرتبط با میراث فرهنگی و گردشگری پرداخته میشود. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی و ظریفی که گاهی اوقات نادیده گرفته می شود اما برای کاربران بسیار ارزشمند است، مدت زمان لازم برای خواندن مطلب است. اما ابتدا، پیش از آشنایی با کاربرد علامت سوال در زبان انگلیسی باید با علائم نگارشی آشنا شوید که در ادامه به طور کامل توضیح داده خواهد شد. در هر شرایطی، در صورت مشاهده خونریزی مقعدی یا سایر علائم، با پزشک خود مشورت کنید تا از تشخیص دقیق مطمئن شوید. اگر مفعول نکره یا ناشناس باشد، همراه با «ی» میآید. یکی از مهمترین قسمتهایی که خواننده را با مجله آشنا میکند و او را به خواند مجله ترغیب میکند شناسنامه یک مجله می­باشد. نشریه مهندسی مکانیک امیرکبیر یکی از چهار نشریه علمی پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلیتکنیک تهران) است که این نشریه بیش از نیم قرن (از سال 1347) مقالات اصیل و نوآورانه پژوهشگران فارسیزبان را در مرزهای پژوهشی و فناوری، پس از انجام داوری دقیق به چاپ میرساند.

مقدمه: مقدمه شامل ترکیب بیان مسئله(خلاء و یا تضاد پژوهش های پیشین) و ضرورت و اهمیت (پژوهشی و کاربردی) مسئله پژوهش است و باید بدون عنوان دهی و بصورت خلاصه، روشن، هدفمند و منظم نوشته شود. 7. شماره و عنوان جدولها در بالای آنها و شماره و عنوان نمودارها و اشکال در زیر آنها آورده شود. در پرتودرمانی از پرتوهای انرژی بالای اشعه برای از بین بردن سلولهای سرطانی استفاده میشود. مکانیک سیالات، ترمودینامیک و انتقالحرارت، انرژی و محیطزیست، مکانیک جامدات، دینامیک ارتعاشات و کنترل، ساخت و تولید، بیو، میکرو و نانو مکانیک، خودرو و حمل و نقل، طراحی و قابلیت اطمینان سامانههای مکانیکی.

این موفقیت را که مرهون تلاش نویسندگان عزیز و داوران گرانقدر می باشد تبریک عرض می کنیم امید است که در آینده با تدابیر اتخاذ شده از سوی هیئت تحریریه و با استمرار حمایت پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاهها شاهد ارتقای هر چه بیشتر کیفیت این مجله باشیم. مشاهده این ویدیو نیاز به عضویت و ورود به مجله فرادرس دارد. لطفاً برای مشاهده آخرین اخبار و اطلاعیههای مربوط به مجله (از جمله آگهیهای مربوط به انتشار مقالات) به لینک «اخبار و اعلانات» مراجعه کنید. نشریه مهندسی مکانیک امیرکبیر، یک نشریه از نوع دسترسی آزاد (Open Access) است و هیچگونه هزینهای بابت دریافت، داوری، چاپ و مشاهده مقالات دریافت نمیکند. زمینههای تخصصی مورد قبول این نشریه، شامل کلیه زمینههای مهندسی مکانیک است.

هر جدول باید دارای شماره و عنوان باشد و به ترتیب استفاده در متن شماره گذاری شود. دسترسی به مقالات منتشرشده در مجله مهندسی برق دانشگاه تبریز برای عموم علاقهمندان و محققان گرامی، آزاد است؛ ولی هرگونه استفاده از مطالب مندرج در مقالات، فقط در صورتی مجاز است که به مقاله مربوطه بهصورت کامل (اسامی همه نویسندگان، عنوان مقاله، نام مجله، دوره و شماره مجله، صفحات شروع و پایان، سال انتشار) ارجاعدهی شود. فرایند ارسال تا پذیرش و چاپ مقاله در مجله روانشناسی بالینی نیز در فلوچارت راهنما به نمایش در آمده است. توجه: ارسال مقالهها و یا پرداخت وجه برای داوری به منزله پذیرش مقاله نیست و تا آخرین مرحله ویراستاری علمی، مقاله پذیرفته شده تلقی نمیشود و در صورت عدم پذیرش مقاله، وجه دریافتی مسترد نمیشود.

در این نشریه، پیش از بررسی مقاله، فرم تکمیل شده تعهد رعایت اخلاق نشر (Publication Ethics)، واگذاری حقوق مادی (Copyright Transfer) و افشای تعارض منافع (Conflict of Interest Statement) از نویسندگان دریافت میشود. این سامانه برای دریافت مقالات با طبقه بندی عادی می باشد و از بارگزاری مقالات با طبقه بندی محرمانه خودداری نمایید. «گردشگری دیجیتال» به عنوان پرونده ویژه این شماره با سفر به توان صفر و یک، یادداشت یک راهنمای گردشگری اهل کشور پرتغال در این خصوص، معرفی مفاهیم بنیادین در گردشگری دیجیتال و مروری بر جایگاه فنآوری دیجیتال در صنعت گردشگری ایران دنبال خواهدشد. عنوان با فونت میترا (B Mitra) و اندازه قلم 14 و با حروف ضخیم (bold) تایپ شود. 1. نام نویسندگان در زیر عنوان مقاله با قلم B Mitra و اندازه 12 تایپ شود. در اواسط قرن 21 آلودگیهای زیست محیطی باعث شد تا ایالت متحده آمریکا برنامهای تحت عنوان هوای پاک را جهت کاهش آلایندگیهای زیستمحیطی تدوین کند. ماهنامه امید زندگی – شماره 2 به جهتدهی مسئولیت اجتماعی اشخاص نسبت به کاهش آسیبهای اجتماعی میپردازد. با در نظر گرفتن این اصل که انجام تحقیق مستلزم کار گروهی است با دقت کامل نسبت به درج نام و نام خانوادگی محققان به ترتیب سهم مشارکت اقدام گردد.

عنوان مقاله. عنوان مجله سال انتشار مجله; دوره (شماره): شماره ی صفحات. تاریخچه درخت عناب به کشور چین برگشته و به عنوان یک درخت بومی چینی شناخته میشود. از لانتانیدها به طور گسترده در آلیاژها برای افزایش سختی و استحکام فلزات استفاده میشود. در گروه اول، فلزات قلیایی از لیتیوم تا فرانسیم وجود دارند. نام خانوادگی نویسنده ی اول “یک فاصله”حرف اول نام کوچک نویسنده ی اول، نام خانوادگی نویسنده دوم “یک فاصله”حرف اول نام کوچک نویسنده دوم، تا نویسنده چهارم. پس از نام خانوادگی و حرف اول نام کوچک علامت “,” و سپس کلمه ی “Editor” می آید بقیه ی اطلاعات کتاب شناسی به صورت پیش گفته تنظیم می گردد. طول عنوان مقاله بیش از 12 کلمه نیست.

تبادلگرهای آنیونی: گروههای عاملی روی ماتریس بار مثبت دارند و آنیونها را جذب میکنند. در تبادلگرهای آمفوتری، همزمان تبادل کاتیونها و آنیونها انجام میشود. ذرات متخلخل در مقایسه با تبادلگرهای فیبری وضوح کمتری دارند. قابل مقایسه با خودروهای اسپورت درونسوز معمولی نیستند. باشد، دارای جمعبندی نهایی ( اهم نتایج بدست آمده) همراه با پیشنهادات پژوهشی و کاربردی و محدودیت های تحقیق باشد. یافتهها(Results):در مطالعات کمی متناسب با هدف و همراه با نتایج آماری ذکر شود. مجله ی ((علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد)) نشریه ی تخصصی دانشکده ی علوم پیراپزشکی مشهد است که هدف از انتشار آن ارائه ی نظریه ها، نتایج پژوهش ها و دستاورد های علمی در زمینه های موضوعی مدیریت اطلاعات بهداشتی درمانی، فن آوری اطلاعات سلامت، رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، علوم توانبخشی و به دنبال آن ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش، تبادل و توسعه ی آموخته ها، تجربیات و دستاوردهای تازه علمی در این زمینه ها می باشد . مدیرعامل تسلا اعتقاد دارد دستاوردهای شرکتهای تحت مدیریت وی میتواند به ساخت آیندهای بهتر برای انسانها کمک کند. انتشار این مطالب به ارتقای اعتبار شما کمک میکند. اصول اخلاقی مجله علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد از دستورالعمل های کمیته اخلاق(COPE) برای سردبیران و کلیه دست اندرکاران انتشار مجلات پیروی می کند که شامل سردبیر، داوران و نویسندگان می باشد.

همچنان ارائه چکیده و کلمات کلیدی و فهرست منابع حتما علاوه به دو زبان مذکور به زبان انگلیسی سایت majalema نیز ارائه گردد. علامت تعجب همچنان میتواند تأکید «حروف ندا» (Interjections) را بیشتر کند. بهترین راه، مراجعه به سایت هایی نظیر تامسون است، زیرا همچنان که گفته شد، هم تعداد مجلات زیاد است و هم ISI محسوب شدن یک مجله ممکن است همیشگی نباشد. ترکیب بندی به معنی قرار گرفتن اجزاء مختلف در کنار هم و تشکیل یک “کل” است. در حقیقت، این مقدار دارو معمولا کمتر از ۱ میلی لیتر است، اگر چه گاهی میتواند تا ۲ میلی لیتر هم برسد. اغلب افراد از آن برای استعمال مقادیر کم دارو استفاده میکنند.

نشریه «مدیریت دانش سازمانی» بر اساس آییننامه نشریات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، در ارزیابی سال 1400 موفق به کسب رتبه «ب» شده است. «مجله علوم پزشکی صدرا»، مجله رسمی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یک مجله علمی پژوهشی است که به صورت فصلنامه منتشر میشود. مجله علوم پزشکی صدرا با انتشار تحقیقات و مقالات، سعی در ارتقا دانش علوم پزشکی و مراقبتهای بهداشتی درمانی دارد. مجله “تعالی بالینی” دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان یک مجله علمی پژوهشی می باشد که به منظور گسترش و نشر مقالات مروری در حیطه های پزشکی توسط محققان و صاحب نظران داخل و خارج از کشور به زبان فارسی با هدف خودآموزی حرفه های علوم پزشکی فعالیت می نماید. به اطلاع محققان و پژوهشگران محترم سایت می رسانیم که براساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) برای سال 1397، مجله مهندسی برق دانشگاه تبریز با ضریب تاثیر 0.667 در رده کیفی Q2 قرار گرفته است. «مدیریت دانش سازمانی» (با نام سابق مدیریت راهبردی دانش سازمانی) نشریهای است که با رسالت توسعه دانش مدیریت دانش در کشور، شناسایی مسائل مدیریت و مهندسی دانش سازمانهای ایران و ارانه راهکار برای آن، مقالههای علمی اساتید و پژوهشگران سراسر کشور را به صورت فصلنامه منتشر میکند.

اعضای هیئت تحریریه نشریه از پژوهشگران برتر و صاحب اندیشه دانشگاههای مختلف دنیا تشکیل شدهاست. داوران نشریه از اعضای هیئت علمی کلیه دانشگاههای کشور و همچنین فارسیزبانان خارج از کشور تشکیل شدهاست. 6- مقالات ارسالی پس از پذیرش اولیه و ارزیابی داوران و انجام اصلاحات توسط نویسنده مجدداً توسط هیأت تحریریه تایید می گردد و سپس به ترتیب تاریخ آماده شدن در مجله چاپ می شود. هیئت تحریریه نشریه بطور منظم تشکیل شده و تعیین وضعیت مقالات با توجه به نظرات داوران و بر پایه تصمیم هیئت تحریریه خواهد بود. در هر صورت نویسنده مسوول آماده پاسخگویی موارد پیش آمده در مورد حق مولفان دیگر خواهد بود. صفحه عنوان : عنوان مقاله، نام ونام خانوادگی مولفان، آدرس الکترونیکی، شماره ی تلفن ثابت یا همراه، سمت علمی (مربی، استادیار، دانشیار و استاد ) و اجرائی فردی که مقصد مکاتبات مجله و دیگران (خوانندگان مجله )خواهد بود (نویسنده مسوول)، مرکز یا سازمان تأمین کننده ی بودجه ی طرح پژوهشی که این مقاله نتیجه ی آن است (لازم به ذکر است اگر از هیچ سازمانی کمک مالی صورت نگرفته ،حتماً قید گردد)، عنوان مکرر؛ عنوان کوتاهی برای استفاده در سر صفحه های مقاله چاپ شده، حد اکثر 20 حرف داشته باشد. عنوان کوتاهی برای استفاده در سر صفحه های مقاله چاپ شده، حد اکثر 20 حرف داشته باشد.