آموزش صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال در کوینکس -ایران ارز دیجیتال

انتقال درآمد حاصل از ماینینگ از این استخر به صرافی کوینکس بدون محدودیت و بدون کارمزد می باشد. در واقع صرافی های ارز دیجیتال برای اینکه کاربران را نسبت به احراز هویت تشویق نمایند و همچنین مانع از بروز چالشها و مشکلاتی مانند حمله هکرها گردند، امکان استفاده از خدمات خود بدون نیاز به احراز هویت را محدود مینمایند. برای کسانی که تک ارزی بوده و تنها درصدد خرید بیت کوین یا اتریوم و رمز ارزهای مشهور هستند، در این باره چالشی نخواهد داشت. با این حال، موانع ورود بازیکنان جدیدی که مایل به شروع با NFT هستند، قابل توجه است. هر چند احراز هویت به نوعی یک عیب برای کاربران ایرانی محسوب میشود اما با این حال، این مهم میتواند یک مزیت برای بالا بردن امنیت صرافی و شرایط استفاده از آن معرفی کامل صرافی کوینکس coinex برای کاربران باشد.

اتریوم / تتر با ۱۴ درصد، شیبا اینو / تتر با ۴.۵ درصد و فانتوم / تتر با ۲.۸۵ درصد در رتبه های بعدی تعیین حجم معاملات در صرافی کوینکس قرار دارند. البته باید گفت که متاسفانه این صرافی نیز کاربران ایرانی را محدود کرده است و به منظور آغاز معامله به تجهیزات احتیاج خواهید داشت، ولی این محدودیت، محدودیت ورود نیست بلکه محدودیت معامله است. همچنین امکان دریافت تخفیف در کارمزدها را نیز خواهید داشت. البته کوینکس در این باره رو به رشد است. ویامی Wiami یک ماکت جغرافیایی از میامی است که بر بستر بلاکچین اتریوم قرار دارد. همین دو مزیت و دو ویژگی تاثیر بسیار زیادی روی روند معاملات کاربران دارد. پشتیبانی از زبان فارسی خود مزیت های دیگری را نیز برای کاربران ایرانی به دنبال دارد.

به این معنا که شما در صورت عدم احراز هویت، میتوانید حداکثر ۱۰ هزار دلار از حساب کاربری خود برداشت کنید. در بالای صفحه سمت چپ بعد از sign in کردن میتوانید وارد حساب خود شده و اطلاعاتتان را در آنجا مشاهده بکنید، ضمنا بخش تنظیمات یا همان setting و security نیز در همین صفحه قابل دسترسی هستند. با وارد کردن کد ارسالی، شماره موبایل به حساب کاربری اضافه می شود. پس از فعالسازی این قابلیت، با هر بار اقدام برای ورود به حساب، علاوه بر کلمه عبور باید کد نمایشی در نرمافزار را وارد کنید. •در مرحله بعد میبایست کد ارسال شده به ایمیل خود را وارد نمایید. پس از ارسال موفقیت آمیز دارایی به شبکه بلاکچین، کاربران می توانند اطلاعات دقیق تراکنش را در اکسپلورر بلاک چین مربوطه بررسی کنند.

البته کوینکس در این باره رو به رشد است.

ملاحظه میکنید که در این زمینه کوینکس شرایط مناسبی داشته و میتوان به آن امتیاز خوبی داد. برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید، لازم دانستیم تا دلیل استفاده از احراز هویت در انواع صرافی ارز دیجیتال متمرکز را با شما در میان بگذاریم. بررسی صرافی کوینکس با بررسی مقدار مبلغ قابل سرمایهگذاری بدون نیاز به احراز هویت در این صرافی ادامه میدهیم. طبق این قانون هر صرافی متمرکز حجم مشخص و محدودی را برای استفاده از خدمات خود بدون نیاز به احراز هویت در دسترس کاربران قرار میدهند.

برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید، لازم است تا توضیح مختصری درباره توکن ها و ارزهای دیجیتال صرافی ها بیان کنیم. به طور مثال اگر شما بخواهید بیت کوین خرید و فروش کنید، این معامله به صورت جفت ارز بیت کوین به تتر (BTC/USDT) انجام می شود. در این صرافی شما میتوانید بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف را در نمودارهای مختلف معامله کرده و برای خرید و فروش آنها اقدام کنید. برای اینکه سرعت معاملات در همه رمز ارزها بالا باشد، نیاز است تا تعداد کاربران بیشتری در یک صرافی فعالیت نمایند. هر چقدر حجم معاملات در یک صرافی بیشتر باشد، نقد شوندگی صرافی بیشتر خواهد بود. البته حجم معاملات در هر یک از این رمز ارزها با سایرین متفاوت است. از آن زمان به بعد و وقتی شاهد از بین رفتن حجم قابل توجهی از رمز ارزها در حساب صرافی ها بودیم، قانون جدیدی برای صرافی های متمرکز ز دایر شد که در حال حاضر میتوانید این قانون را با مخفف KYC در سایت این صرافی ها مشاهده کنید.