خرید پیراهن مردانه آستین بلند ترک، نخی و چهارخانه ژوری من

در دیجی استایل می‌توانید انواع مدل پیراهن مردانه 2022 و مدل‌های جدید را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید پیراهن مردانه را در تخفیف‌ها و جشنواره‌ها با قیمت مناسب‌تر از خرید حضوری تهیه کنید. معمولا افراد پیراهن های مردانه را شبیه به هم توصیف کرده و به جزئیات آن‌ها توجه نمی‌کنند. کاربرد پیراهن‌ها با نوع دوخت، نوع یقه، جنس پارچه، اندازه آستین و… مشخص می‌شود.

این نوع پیراهن‌ها مختص به افرادی است که می‌خواهند جسور و با اعتماد به نفس به نظر برسند. این مدل پیراهن ظاهری مجلل دارد و تداعی‌‌کننده جلوه و شکوه است. بله تولید و پخش عمده پیراهن مردانه به سراسر ایران انجام می‌شود. در هر حال در اواسط قرن هجدهم میلادی کم‌کم به لباسی مناسب زنان نیز تبدیل شدند تا آنکه امروزه لباسی شناخته می‌شوند که هر دو جنسیت آن را می‌پوشند.

با انتخاب پیراهنی که تمامی این فاکتورها در آن رعایت شده باشد، می‌توان زیبایی و خوش پوشی را برای خود به ارمغان قيمت پيراهن مردانه آورد. رنگ هایی مثل صورتی کم رنگ ، سفید، آبی آسمانی رنگ هایی هستند که بیشتر برای مجالس رسمی کاربرد دارند. ولی شما در مجالس غیر رسمی بسته به سلیقه دلخواهتان میتوانید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید. پارچه های پیراهن دارای الیاف طبیعی به خصوص پنبه بسیارخنک و لطیفهستند. اکثر مردم منظورشون از پارچه پیراهنی نخی، پارچه ای هست که در بافت آن از پنبه استفاده شده باشد. پنبه آبرفت دارد و باعث کوتاهی پارچه می شود و همچنین چروک پذیری زیادی دارد، که برای جلوگیری از این قضیه از الیاف مصنوعی به صورت ترکیبی در تار یا پود استفاده می کنند.

  • سله بن مفتخر است که یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی است که با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خرید در فروشگاه اینترنتی سله بن با افتخار ساخت ایران میتوانید خرید خود را در سراسر کشور ثبت کنید.
  • برای استایل کژوال در فصل های گرم سال می توانید پیراهن های آستین کوتاه و یا پیراهن هاوایی را هم انتخاب نمایید.
  • داشتن پیراهن مردانه برای محیط‌هایی که لازم است حرفه‌ای و قابل اعتماد به نظر برسید، بسیار مهم است و همانطور که گفته شد، در انواع و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند.
  • همچنین افرادی که پیراهن تک رنگ سفید را دوست ندارند می توانند از مدل های طرح دار آن انتخاب کنند.
  • معمولاً جنس های نخی اگرچه سریعاً چروک می شوند اما بهترین و ایده آل ترین جنس پیراهن برای فرزند دلبند شما خواهد بود.

خرید پیراهن مردانه آستین بلند ترک، نخی و چهارخانه ژوری من

پیراهن ها نیز شامل یکی از لباس هایی هستند که در یک مدل و طرح خاصی به صورت مردانه زنانه طراحی شده‌اند. پیراهن مردانه زنانه دارای تمامی مزیت ها و خصوصیت های پیراهن مردانه و همچنین لباس زنانه است. پیراهن ها در طرح و تنوع بسیار زیادی در بازار وجود دارند و این تنوع شامل تمامی مشخصات پیراهن می شود.

اگر از آقایان در خصوص اولویتشان در خرید پیراهن مردانه بپرسید، حتماً طرح چهارخانه را انتخاب خواهند کرد. پیراهن مردانه لینن گاهی با پیراهن های کتان اشتباه گرفته می شود. پیراهن لنین اصلی یا کتان کاغذی که از پارچه ای نازک و سبک دوخته شده است گاهی چروک می شود اما چندان دردسر ساز نیست این مدل پیراهن معمولا در استایل های اسپرت استفاده می شود. جلسات کاری، مهمانی‌های دوستانه یا گردش و سفر، فرقی ندارد؛ همیشه می‌توانید با یک دستپیراهن مردانه‌ رسمی یا اسپرت، ظاهری جذاب و برازنده داشته باشید. خرید اینترنتی لباس ممکن است کمی چالش‌ برانگیز باشد، اما با وجود طرح‌های متنوع، مشخصات دقیق و راهنمای سایز این لباس‌ها در سله بن می‌توانید به سادگی خریدی ایده‌آل داشته باشید.

اگرچه توجه به سایز اهمیت زیادی دارد اما زمانی که شما پیراهن را بر تن می کنید بایستی سر شانه های آن نیز کاملاً روی شانه شما بنشیند. تنوع پیراهن ها از نظر رنگ، طرح، جنس لباس، مدل و برند بسیار زیاد است و شما بایستی پیراهنی را انتخاب کنید که با اندام شما، شخصیت تان موقعیت و شرایط تان و همچنین رنگ شلوار شما ست شود. انواع پیراهن های چهارخانه ، راه راه ، آستین کوتاه و آستین بلند در استایل های اسپرت پوشیده می‌شوند. همچنین کت تک های اسپرت نقش به سزایی در تکمیل تیپ اسپرت ایفا می‌کنند.

همیشه اولویت سله بن در این بود که بتواند بهترین کیفیت پارچه و طراحی و با پایین ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد . اکسسوری و لباس های مردانه با کیفیت از جمله تی شرت ، پلوشرت سله بن مفتخر است که عضو بهترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان می باشد . برند های معتبر داخلی و خارجی (مثل مانگو) زیادی در حوزه پوشاک فعالیت می کنند که متناسب با بودجه خود یکی از آن مدل ها را خریداری کنید ، کیفیت پیراهن مردانه مارک نسبت به قیمت قابل مقایسه نیست. از ویژگی های پارچه نخی خنکی ، سبکی ، اتوخور بالا و راختی در پوشیدن آن است .

این پارچه در برابر عوامل میکروبی نیز مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر شست و شو سریع نرم و لطیف می شود. نوجوانان همیشه به دنبال پیراهن های طرح دار با رنگ های جیغ هستند اما معمولاً آقایان پیراهن هایی ساده را انتخاب می کنند که در سلیقه آنها می گنجد. شما میتوانید برای خرید غیر حضوری انواع پیراهنبه قسمت پیراهن های مردانه سایت فایو مراجعه کنید. با اینکه تناسب یقه، سرآستین و جزئیات دلیل تنوع زیاد در این لباس است اما تعداد شگفت انگیزی هم از گزینه های استایل برای پیراهن های مردانه وجود دارد. این بدان معناست که هر مردی را قادر می‌سازد تا یک تناسب و استایلی عالی پیدا کند که برای نیازهایشان کار می‌کند. پیراهن های آستین کوتاه هم در فصل تابستان به ما کمک می کند که انواع تیپ ها را در عین خنکی و راحتی داشته باشیم.