دریچه بازدید داکت اسپلیت قیمت دریچه بازدید 29 شهریور 1401 ایران مکانیک

در ادامه برخی از این مدل‌ها را مورد بررسی قرار داده و جهت آشنایی بیشتر با آن‌ها همراه شرکت تهویه سان باشید. پس از ساخت و پایان مراحل مونتاژ برای محافظت از کیفیت رنگ و بدنه ی دریچه بازدید داکت اسپلیت در مسیر کارخانه تا محل پروژه ، از کاور یا روکش پلاستیکی ضخیم و ضد ضربه استفاده می شود. اسپلیت پلاستیکی و آلومینیوم دریچه بازدید آلومینیوم دریچه بازدید فن کویل سقفی آلومینیوم و… این دو مدل از بهترین و خاص ترین مدل ها می باشند که در ساختمان های لوکس استفاده می شوند. استفاده از قفل زیمنسی باعث شده که با یک کلید براحتی دریچه ها را باز کرد که مورد استفاده در هنگام سرویس یا تعمیر دستگاه است و به آسانی باز می شود و در به هیچ عنوان باز نمی شود.

دریچه بازدید داکت اسپلیت قیمت دریچه بازدید 29 شهریور 1401 ایران مکانیک نکته قابل توجه در مورد دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا این است که درب دریچه بازدید به جای اینکه به سمت بالا و داخل سقف کاذب باز گردد، به طور کامل به سمت پایین هدایت شده و از فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت جدا می‌شود، که البته این یکی از مزیت های منحصر به فرد این دریچه بازدید داکت اسپلیت به حساب می‌آید.همچنین در سوی دیگر درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا از قفل زیمنس برای بستن و بازی کردن درب آن استفاده شده که این قفل ها نگهداری درد برروی فریم را تضمین می‌نماید. این دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده آهنی ماهیتاً از ورق روغنی با پوشش رنگ کوره‌ای ساخته گردیده است، برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا باید فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را طراحی کرد و ساخت. با توجه به ورقی بودنِ ساختارِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی می‌توان عرضِ فریمِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت را به صورت متغیر در سایزهای گوناگون طراحی و تولید کرد.البته سایز اصلیِ فریمِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت دقیقا به ابعاد کلافِ زیرِکارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت بر می‌گردد. یعنی ابعادِ قسمت فرورونده‌ی فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت به میزانِ نیم سانت از هرطرف باید در قیاس با ابعاد خودِ کلاف زیرکار کوچکتر طراحی گردد تا پس از ساختِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ،نصابِ دریچه بازدید داکت اسپلیت در زمان اجرا و نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت به سهولت بتواند مراحل نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت را به انجام و پایان برساند. این دریچه بازدید داکت اسپلیت با شبکه های لانه زنبوری که بر روی دربِ خود دارد سیستم هوای تازه را به وفور در اختیار دستگاه قرار می‌دهد.برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز مراحلِ ساخت به صورت دو فرایند نسبت به ساخت فریم و درب، طی می‌گردد. در واقع در اولین گام برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت سایزینگِ کلاف یا قابِ زیرکارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت است.

کانال سازی اصلان خانی ✅ سازنده انواع کانال های تهویه ✅ تولید کننده انواع لوله های… دریچه تنظیم هوا ✅عامل فروش ورق گالوانیزه امیر کبیر کاشان « بازدید، مشاوره، کارشناسی رایگان» برای کسب اطلاعات بیشتر لطفأ از وب سایت ما بازدید فرمائید. دریچه های بازدید در انواع چفتی یا کابینتی، مدل بندانگشتی و با قفل زیمنسی و از جنس های آلومینیوم با زنگ کوره ای تولید می شود.

  • برعکس حالت وزنه‌ای که با بلند و جداکردنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت امکان بازدید، تعمیر و چکاپِ دستگاه داکت اسپلیت حاصل می‌گردد در اینجا درب به ‌یکی از اضلاع فریم با یک لولا متصل شده و به صورت لولایی عمل می‌نماید.برای باز و بستِ درب نیز از قفلی بنام قفل زیمنس استفاده می‌گردد.
  • قابلیت استفاده از فیلتر یا توری در قسمت پشت دریچه داکت اسپلیت برای جلوگیری از ورود آلودگی.
  • پس از برش سرهای اضلاع فریم، با قطعاتی بنام کرنر هر یک از این اضلاع را به هم متصل می نماییم.
  • جهت تولید دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی لولایی ابتدا باید سایز حفره مربوطه را که قرار می‌باشد این دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن نصب شود را استحصال نمود.
از جمله ویژگی های دریچه زیر داکت اسپلیت ساده لولایی این است که درب، در حالت باز بودن از ساختار دریچه کاملا جدا نمی شود و همواره بوسیله لولا به ساختار فریم متصل دریچه بازدید داکت اسپلیت می ماند. پس از گوشه زنیِ اضلاع فریم دریچه داکت اسپلیت ،این اضلاع بوسیله ی کُرنرها یا گوشه های فلزیِ مخصوص بدون استفاده از جوشِ خاصی به هم متصل و تشکیل یک چهارچوبه به نام فریم دریچه داکت اسپلیت را می دهد. فریم این دریچه داکت اسپلیت با توجه به وزنه ای بودنِ دربِ دریچه داکت اسپلیت دارای ساختار سه پَری می باشد که درب به راحتی در داخل این چهارچوبه ی سه پری به راحتی جانمایی گردد.پس از آماده شدن فریم دریچه داکت اسپلیت باید جای پیچ های دریچه داکت اسپلیت بر روی نما یا داخل فریم دریچه داکت اسپلیت می رسد. اگر فریم بصورت پیچ ازرو نصب گردد این جای پیچ ها بر روی ساختارِ بیرونی و نمای فریم دریچه داکت اسپلیت تعبیه می گردد ولی اگر دریچه داکت اسپلیت بصورت پیچ مخفی نصب گردد این جای پیچ ها در ساختارِ دراخلیِ فریم دریچه داکت اسپلیت جانمایی می گردد. نکته مهم در اینجا که ذکرِ آن اهمیت دارد این است که تمام جای پیچها یا سوراخ های احتمالی که قرار است بر روی بدنه ی درب دریچه داکت اسپلیت تعبیه گردد باید لزوما در مراحل ساخت و قبل از عملیات رنگ بر روی بدنه یا فریمِ دریچه داکت اسپلیت تعبیه شود. با اتصال درب به فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت و دیگر امور اولیه‌ی ساخت،نوبت به عملیات رنگ می‌رسد.نوع پوشش دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی لولایی از رنگ پودری استاتیکِ کوره‌ای در کد رنگ های متنوع است.از ویژگی های رنگ کوره‌ای هم می‌توان به نقش زیباییِ ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت اشاره کرد و هم به نقش حفاظتی رنگ تاکید کرد که باعث محافظت ساختار بیرونی و درونیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت در برابر ضربه و خراش است.

درباره پخش نیرو سپهر مهار

دریچه‌های ایرفویلی یا لنزی یک طرفه و دو طرفه، دریچه‌های خطی صفر، پانزده و سی درجه و دریچه‌های خطی اسلوت جز دریچه‌های دیواری به شمار می‌روند. بزرگترین تولید‌کننده ، عمده‌فروش و صادر‌کننده محصولات / خدمات سرمایشی و تهویه‌مطبوع ، با بهترین قیمت و کیفیت در ایران ، دارای بیش از 20 سال سابقه در این زمینه اماده خدمتگزاری به شما عزیزان می‌ باشد. کانال فلکسیبل مکنده جنس پی وی سی نرم تقویت شده قابل استفاده در صنایع بهداشتی و تخلیه یا هوارسانی به اتاق های تمیز می باشد. لوله خرطومی آی اف دی با ساختار یکپارچه و متوازن در طول یک شاخه در سیستم های تهویه در ساختمانهای اداری به وفور استفاده می گردد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت در بخش پایانی سیستم داکت اسپلیت بوده و به عنوان پوشش خارجی وظیفه حفاظت در برابر برخورد اشیاء خارجی را نیز بر عهده دارد. در صورت علاقه‌مندی به آشنایی با دریچه داکت اسپلیت تا انتهای این مقاله همراه با سایت مجموعه تهویه سان باشید. با توجه به نیاز به کاربرد محصولاتی از جنس پلیمری در محیط های مختلف برای جلوگیری از امکان اکسیدشدن فلزات و یا طبله کردن چوب در برابر رطوبت موجود در محیط، کاربرد متریالی همچون پی وی سی از اهمیت شایانی برخوردار است.در واقع دریچه بازدید داکت اسپلیت پی وی سی در محیط های مرطوب و شرجی مورد استقبال کارفرمایان و مهندسین قرار گرفته است.مدل های مختلفی نیز برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت بنا به نیاز دستگاه توصیه می گردد که در ابعاد مختلف قابل تولید و عرضه می باشد. به طور کلی به نوعی کولر گازی که جهت مصارف مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد، داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی گفته می‌شود.

پرداخت اینترنتی با کارتهای عضو شتاب

برای جلوگیری از هر مشکلی در زمان نصبِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت باید به میزان یک سانت در طول و عرضِ فریمِ آن بادخور لحاظ گردد تا به راحتی قابل نصب باشد. با برش اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت و گوشه زنیِ سرهای اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت این اضلاع و قطعات را با قطعه ای فلزی به نام کرنر به هم متصل می‌گردد. با توجه به نوع تنوع قفل های کاربردی در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت، این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز از انواع لولایی با حالت قفل شونده محسوب می‌شود.

برای بازوبست کردنِ درب لولاییِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی می‌توان از قفل زیمنسی استفاده کرد. بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی در رنگ های متنوع به صورت رنگ کوره‌ای قابل پوشش است. برای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی از دو نوع فریمِ ۳ و ۵ سانتی استفاده می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی را به صورت پیچ از رو و پیچ مخفی نصب می نمایند. عملیات اتصال این دریچه طوری انجام می‌گیرد که زایده خاصی بر روی درب دریچه بازدید فن کویل محسوس نباشد.

قیمت‌ها معمولا براساس مقدار مساحت سطح مقطع دریچه (هر اینچ مربع از مساحت) تعیین می‌گردد. بطور مثال، قیمت دریچه رفت ایرفویلی دو طرفه با ابعاد 20 در 8 اینچ حدودا برابر با 140،000 تومان می‌باشد. همچنین، هزینه نصب دریچه بازدید در ابعاد معمولی حدودا بین 50،000 تا 100،000 تومان می‌باشد. فریم این دریچه طراحی و برش داده شده و بعد از آن باید قطعات بهم مونتاژ و متصل شوند. تا اینجا با وظیفه، مزایا و انواع دریچه داکت اسپلیت آشنا شدید؛ اکنون در صورتی که قصد خرید داکت اسپلیت دارد و می‌ خواهید قبل از آن با یک کارشناس مشورت کنید، با با شرکت سهند هواساز تماس بگیرید تا تصمیم درستی در این باره بگیرید. قطعا تا به حال دریچه کولر های آبی را دیده اید؛ و می‌ دانید درست در مقابل خروجی کانال نصب می‌ شود؛ این دریچه ها هم دقیقا رو به روی کانال داکت اسپلیت نصب می‌ گردد؛ اما هدف از نصب آن کمی فرق دارد.