در هنگام نصب دزدگیر اماکن به چه نکاتی باید توجه کرد

اطمینان حاصل کنید گیرنده دوربین مداربسته وایرلس به درستی به کامپیوتر متصل نصب دوربین مداربسته رستوران شده است. بعضی دوربین های مدار بسته وای فای گیرنده کوچکی دارند که از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل میشوند. تصاویر ویدئویی تاریک: برخی از دوربین های مداربسته قابلیت قطع دید در شب در طول روز را دارند که گاهی اوقات عمل نمیکند. باید در نظر داشت که برندها و انواع دوربینهای مداربسته وجود دارند که قابلیت انجام چنین کارهایی را ندارند؛ به عبارت دیگر آنها فاقد ویژگی و خصوصیاتی هستند که بتوانند تصاویر و ویدیوهای واضح از شیء در صورتی که فاصله آن زیاد باشد بگیرند. برای مثال در هیچ مکانی شما اجاز نصب دوربین مداربسته در سرویس های بهداشتی ندارید و یا اجازه نصب شنود بر روی دوربین های مداربسته و نزدیک میزهای رستوران را نخواهید داشت.

نصب دوربین مداربسته رستوران

این دوربین ها که اطلاعات خود را بر بستر آنالوگ منتقل می سازند، نسبت به دوربین های تحت شبکه هزینه کم تری دارند؛ اما از بسیاری از قابلیت های یک دوربین تحت شبکه پشتیبانی نمی کنند. در واقع دوربین های داهوا می توانند تصاویر آنالوگ را بدون نیاز به اتصال مجدد کابل ها به سیستم HD منتقل کنند. خود به سیستم امنیتی – نظارتی قادر خواهید بود تا به صورت زنده اتفاقات و رفت و آمدها را رصد کنید .

نصاب دزدگیر اماکن

پس مزایا و معایب این دو گروه را به صورت مفصل در این مقاله بررسی خواهیم کرد. بنابراین برای جلوگیری از این مشکل باید تضاد ایجاد کرد. هنگام نصب دوربین مدار بسته در فضای خارجی در وهله اول باید از استحکام کاور دوربین اطمینان حاصل کنید. هنگام نصب دوربین مدار بسته در فضای خارجی، آن را طوری نصب کنید که آسمان کمتر در دید دوربین باشد. اگر هدف مشتری تعیین هویت و یا تشخیص پلاک باشد پیشنهاد ما نصب دوربین مداربسته در فاصله کمتر از 10 متر و استفاده از دوربین مداربسته با لنز متغیر یا وریفوکال است.

اگرچه بیشتر دوربین های مدار بسته مخفی هستند ، اما کارمندان شما می دانند که دوربین ها در آنجا وجود دارند و احتمال وقوع سرقت کمتر خواهد بود. علیرغم اینکه دوربین های مدار بسته در شرایط جوی مختلف مقاومت زیادی از خود نشان میدهند، اما شما نباید آنها را در معرض نور مستقیم خورشید یا زیر باران و برف قرار دهید، حتی اگر دوربینتان ضد آب باشد. به طور کلی انواع دوربین های مداربسته خانگی را می توان در مکان های مختلف یک خانه مسکونی، ویلاها یا مجتمع های آپارتمانی نصب کرد. با تنظیم صحیح ارتفاع دوربین مداربسته میتوان از بروز این گونه مشکلات جلوگیری کرد. در این مواقع دست خود را به مدت 10 ثانیه جلوی لنز آن قراردهید تا شاید با یک کلیک ضعیف این سنسور مجدداً راهاندازی شود.

ضمنا می توانند به صورت هوشمند با چند نفر تماس تلفنی برقرار نمایند و پیام خودکار ضبط شده را در مواقع هشدار پخش کنند. در این مواقع با استفاده از گزینه Video flip در منوی تنظیمات دوربین، آنرا به حالت اولیه برگردانید. امروزه دوربین های مداربسته ای وجود دارند که تصاویر اچ دی و فول اچ دی ارائه می دهند و می توانند گزینه های بسیار خوبی باشند. بهترین گزینه برای اطمینان از نحوه عملکرد شرکت های معرفی شده در این زمینه، رجوع به رزومه کاری آنها خواهد بود، توجه به این نکته که شرکت انتخابی تا چه حد توانسته پروژه های موفقی را انجام دهد بسیار مهم خواهد بود برای اطمینان بیشتر می توانید به نمونه پروژه های قبلی که آن شرکت انجام داده مراجعه و تحقیقات تکمیلی را داشته باشید. در باغ هایی که در مناطق سرسبز و خوش آب و هوا قرار دارند، ساختمان های مسکونی ساخته می شوند؛ کنترل محوطه باغ یا حیاط وسیع توسط افراد کار بسیار سختی است؛ دوربین های مداربسته در این محوطه می تواند نظارت بر آن را آسان کرده و مالک ساختمان از هر لحاظ آسوده خاطر باشد.

نصب دوربین مداربسته منزل

علاوه بر منازل و اماکن تجاری می توان از دزدگیرهای سیم کارتی جهت فرمان پمپاژ آب در باغ ها و باز و بسته کردن درب پارکینگ نیز استفاده نمود. نصب دوربین مداربسته خانگی در محوطه های باز خانه های ویلایی: یکی دیگر از مکان هایی که نصب دوربین های مداربسته در آن جا اهمیت دارد، محوطه های آزاد خانه های ویلایی و ویلاهای بسیار وسیع هستند. شما میتوانید از آن ها به عنوان دوربین مداربسته درب اصلی استفاده کنید و یا حتی دوربین ها را در فضاهای باز مانند حیاط و یا گاراژ قرار دهید. نصب دوربین مداربسته در مکان درب ورودی ساختمان: ورودی ساختمان ها را می توان به دو دسته درب اصلی و ورودی پارکینگ تقسیم بندی کرد. این مکان باید در دسترس باشد و از هر جایی از خانه بتوان به آنجا سیم کشی کرد.

نصاب دوربین مداربسته منزل

البته توجه داشته باشید که هر چه یک دوربین دارای ویژگیهای بیشتری باشد هزینهی آن نیز بیشتر خواهد بود. قدم اول که باید بیش از سایرین به آن دقت کنید این است که شما از دوربین مداربسته برای چه مکانی می خواهید استفاده کنید. اگر قصد نصب دوربین مداربسته در پشت پنجره را دارید، باید تا جاییکه ممکن است لنز دوربین به شیشه پنجره نزدیک باشد تا از بازتاب نور جلوگیری شود. البته توصیه میشود از نصب دوربین مداربسته در پشت پنجره پرهیز شود، زیرا بازتاب نورهای خارجی و نور مادون قرمز دوربین باعث بروز مشکل شده و روی کیفیت تصویر ضبط شده تأثیر منفی میگذارد. هنگام انتخاب محافظ، توصیه می شود که از یک UL-1449 با ولتاژ 330 یا پایینتر استفاده کنید. دوربین های مدار بسته که در محل های مناسب نصب شده باشند، مجرم احتمالی را بر آن میدارد تا از جرم دست بردارد و محل دیگری که ضریب امنیتی پایین تری دارد را برای انجام جرم انتخاب نماید.

این نکته بسیار مهم است که قبل از نصب دوربین مدار بسته، یک بررسی کلی انجام دهید تا محل مناسب نصب دوربین مداربسته را در جاییکه نه تنها دید خوبی داشته باشد بلکه از دیگر جهات نیز مناسب باشد، انتخاب کنید. در واقع امروزه این دستگاه ها همچون دوربین مداربسته ضرورت برای جامعه محسوب می شود و می توان گفت دزدگیر اماکن gmk یکی از بهترین نوع این سیستمها به حساب می آید و استفاده از آنها به این علت افزایش داشته است که با پیشرفت جامعه امروزی همگی ما انسانها مشغول به کارهای خود می باشیم و یا در سفر کاری و یا تفریحی هستیم آن موقع می باشد که این دستگاه ها به کار ما می آیند و نمی گذارند که اموال بسیار مهم ما که در خانه و منزل می باشد به سرقت برود، این سیستمها اخیرا در برخی کشورها به سیستم مرکزی پلیس متصل می باشند و هنگامی که سارقی بخواهد وارد منزل شما بشود این دستگاه هشداری برای مرکز پلیس ارسال می کند مبنی بر آنکه سارقی به یک منزل حمله ور شده است و پلیس هم در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه می رسانند.

نصب دوربین مداربسته در تهران

در جامعه ی امروز که جرایمی چون سرقت به شدت افزایش یافته است، در اکثر مکان ها سیستم دوربين مداربسته جهت کنترل و نظارت دقیق تر نصب می شود. سیستم دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط : این دوربین های مدار بسته امکان حفظ داده ها و امکان نظارت بر فیلمبرداری را در دفعات بعدی فراهم می کنند. به نظر بسیاری از کارشناسان سیستم های مداربسته، دوربین هایی که قابلیت دید در شب را دارند برای نصب در محل ورودی ساختمان مناسب تر هستند؛ دوربین مداربسته خانگی با قابلیت دید در شب می توانند در نور کم و در تاریکی، تصاویر با کیفیتی را ثبت کنند. در صورتی که مایل به ثبت تصاویر در شب دارید از دوربین های دید در شب خریداری کنید. در کنار فواید و ویژگی های دوربین مداربسته بی سیم موضوعاتی موجب شده است تا استفاده از این نوع دوربین ها محدود شوند. این نوع کابل دارای دو رشته است، یک رشته برای تصویر و یک رشته برای برق، از این بابت به این کابل ترکیبی گفته میشود.

اشاره کرد. تکنولوژی دوگانه یا Dual technology دو یا چند سیستم حسگر را با هم ترکیب می کند تا جلوی هشدارهای کاذب گرفته شود. اما اگر بخواهیم بهترین مارک دزدگیر منزل ایرانی را معرفی کنیم، میتوانیم به مارکهایی همچون دزدگیر اماکن کلاسیک، دزدگیر سایلکس، دزدگیر اماکن فایروال، دزدگیر اماکن gmk، دزدگیر انیک، دزدگیر اماکن آی پی اس و دزدگیر اماکن پارادوکس اشاره کرد. اما از دیگر مواد قانونی میتوان استفاده کرد و آن را به دوربین مداربسته تعمیم داد. اما در مورد سایر دوربین هایی که نیاز به کابل کشی دارند هم از پریز برق استفاده میشود و هم از دستگاه های تأمین برق ضروری مانند موتور برق. چرا که نصب دوربین در مکان مورد نظر میتواند امنیت بیشتری را به همراه داشته باشد. دوربین مداربسته بدون توجه به نوع برند سازنده، باید از لحاظ کاربری با مکانی که برای نصب در نظر گرفته می شود، هماهنگ باشد. رشته تصویر کابل ترکیبی از نوع RG59 است.

شرکت نصاب دزدگیر اماکن

در رشته مربوط به برق، سیم سیاهرنگ منفی و سیم قرمزرنگ مثبت است. به دو سر رشته تصویر، فیش BNC متصل میشود. دو چیز می تونه ترس انسان رو از بین ببره یکی بی خردی و حماقیت و دیگری اطلاعات کامل و دقیق از شرایط . اگر قصد نصب دوربین مدار بسته برای منزل یا محل کارتان را دارید سعی کنید خودتان شخصا دوربین ها را خریداری کنید و این کار را به شخص دیگری واگذاری نکنید. مرحله 3: کابل برق را به آداپتور دوربین مداربسته وصل کنید ولی آداپتور را به پریز برق وصل نکنید. اما برای تک دوربین مداربسته، کابل برق به آداپتور وصل میشود. اگر دوربین مداربسته برق داشت، چراغ های LED دید در شب روشن میشوند و شما ممکن است یک صدای کلیک بشنوید. اگر سیم کشی بلندگو توکار باشد، بهتر است، زیرا یکی از آنها مشکلات دستگاه های دزدگیر، مسئله بلندگو می باشد و چنانچه سیم های بلندگوی آن قطع شود، خبر کننده دستگاه از کار می افتد.

اگر خرابی ایجاد شده در دزدگیر به دلیل مشکلات سیم کشی یا اتصالی باشد، برای عیب یابی و تعمیر آن باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت. وقتی قسمت زیادی از آسمان در دید دوربین مداربسته باشد، ممکن است تصویر اشیاء و محیط تاریک شود. چراغها و لامپهایی که در محیط نصب دوربین مداربسته قرار دارند، روی کیفیت تصویر دوربین مداربسته تأثیر میگذارند. بنابراین نیاز است که این محیط با استفاده از سیستم دوربین مداربسته، پوشش داده شود. اگر شما نیز از یک سیستم آنالوگ قابل ارتقاء استفاده میکنید، میتوانید کابل برق/ ویدئو BNC را بهکار بگیرید اما باید هم دستگاه ضبط و هم دوربین های مدار بسته را با تجهیزات HD آنالوگ جایگزین نمایید.

نصاب دزدگیر اماکن در تهران

گرچه تفاوت قیمت در این برند با برند های دیگر کمی احساس میشود اما کیفیت و برند داهوا این مشکل را پوشش داده است. شرکت الکامپ با بیش از ۱۷ سال تجربه در صنعت سیستم های امنیتی،حفاظتی و دوربین مدار بسته بوده و همچنین دارای تمامی مجوزهای لازم در این حوزه و دارای تقدیر نامه های فراوان از سوی اتحادیه صنف تولید کنندگان و تعمیرکاران الکترونیکی و حفاظتی تهران میباشد. در عصر جدید نیز با توجه به زیاد شدن میزان جرم و جنایت و سرقت، باعث شده تا میزان استفاده از سیستم های حفاظتی و امنیتی همچون دوربین های مدار بسته و دزدگیر اماکن بیش از پیش افزایش یابد. سامانههای اعلام حریق به سه گروه آدرس پذیر، متعارف و بدون سیم نیاز به این سیستم در همه ی اماکن مسکونی واحد های تجاری و انبار ها احساس میشود و بنابر نیاز از سامانه ای خاص به خودش استفاده میشود. این دستگاه به هنگام گذر از یک حریم خصوصی یا شکستن یک قفل, با اعلام صدا, این عمل غیرقانونی را اعلان می کند.

بهترین شرکت نصاب دزدگیر اماکن

بنابراین هنگام تهیه سیستم مداربسته از یک شرکت، به این نکته نیز توجه لازم را داشته باشید. مرحله ی نهایی فرایند نصب باید تست و بررسی همه جانبه ی سیستم را شامل شود. خطوط برق در تصاویر ویدئویی: برای حل این مشکل، کابل ها را بررسی کنید. برای این کار همه اتصالات را بررسی کنید تا مطمئن شوید دوربین به منبع تغذیه متصل است. علاوه براین، منبع تغذیه نیز باید تا حد امکان نزدیک دوربین مدار بسته قرار بگیرد تا زمانیکه فاصله بیش از 200 متر باشد کیفیت فیلم کاهش پیدا نکند. این نوع دوربین با توجه به امنیت بالایی که دارد، قیمت آن بیشتر از سایر دوربینهای مداربسته بوده و همین امر باعث شده تا در ادارهجات امنیتی و حساس از این دوربین بیشتر استفاده شود؛ البته باید گفت که دوربین مداربسته آی پی هزینه نگهداری و تعمیر خیلی پایینی نسبت به سایرین دارد و قیمتی که اول برای خرید آن پرداخت میکند در کارهای جانبی این دوربین صرفه جویی میشود پس نگران مبلغی که برای آن پرداخت میکنید نباشید.

در مورد دوربین های وایرلس یا بیسیم اگر از نوع باطری خور هستند میتوانید برق دوربین را با قراردادن باطری های باکیفیت تأمین نمایید. یکی از سادهترین و ابتداییترین نوع دزدگیرهای موجود در بازار، دزدگیر آژیردار است که مناسبترین و بهترین دزدگیر اماکن برای منزل ایرانی است زیرا عملکرد آن اینگونه است که حرکت افراد توسط سنسورهای حرکتی تشخیص داده شده و سپس به پنل مرکزی فرمان میدهد و بعد آژیر آن به صدا در میآید. فرضاً در یک پروژه نصب دوربین مداربسته بعد از نصب دوربین ها و کابل کشی تا محل DVR، تصاویر را با استفاده از کابل HDMI به یک مانیتور وصل کرده اید. 6. نمایشگر (مانیتور یا تلویزیون) را به دستگاه DVR متصل کنید. در این شرایط، معلمان با آرامش و خیالی آسوده میتوانند به تربیت و تحصیل دانش آموزان بپردازند. نصب دوربین مداربسته در محیط کار به صورت اصولی (با صورت کاملا مشخص و همچنین در تنها مکانهای ضروری) باعث میشود تا کارکنان همواره حضور شما را حس کنند و با انگیزه بهتری به فعالیت بپردازند.