طراحی و دکوراسیون داخلی قنادی

برای بهره مند شدن از میزان فروش موفق در مشاغل مرتبط با فروش همانند مغازه خشکبار و آجیل فروشی تنها ارائه ی محصولات با کیفیت کافی نمی باشد، حتی فواید برند سازی نیز محدود به زمان می باشد و بر این اساس برای اینکه بتوان مدت زمان بیشتری در ذهن مشتریان و مراجعه کنندگان ماندگار شد، باید کسب و کار خود را با تازه های آن زمان و دوران هماهنگ نمود. اگر نمی خواهید به گریه کودکان گوش دهید، هیچ محرک و جلب توجهی نداشته باشید که در بوتیک های مارک دار بسیار شایع است. این سازه های چوبی نیز مانند سایر مواد آهنی یا استیل زنگ نمی زنند و حتی اگر فرسوده شده باشد ، میتوان آنها را دوباره رنگ آمیزی و ترمیم کنیم بخصوص اگر از چوب خالص ساخته شده باشد .

در ادامه باید به جزئیات فلزی سیاه رنگ ظریفی جهت کامل یک تجربه همهجانبه یا کامل این برند جهت تکمیل کار اشاره کرد که به زیبایی در نظر گرفته شده است. اگر دانش، خلاقیت و مهارت لازم در این زمینه را دارید، میتوانید کسب و کار کوچک خود را شروع کنید. مطمئنا با طراحی یک ویترین خاص و زیبا میتوانید تعداد مشتریان فروشگاهتان را به طور قابل توجهی افزایش دهید. باید آنقدر این چرخه را طی کنید تا بازخوردهای دریافتیتان قابل قبول شوند. هنگام راهاندازی فروشگاه لوازم آرایشی خود حتما یک تابلو با سایز مناسب و فونت جذاب و در عین حال درست و خوانا را برای مغازه خود انتخاب کنید. شما می توانید برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش خرید انواع در ضد سرقت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. می توانید با ترخیص کار خود مذاکره کنید. همچنین می توانید قفسه ها را با وسایل کارتونی و جشن تولد برای اضافه کردن جذابیت در کل فضا، پر کنید.

طراحی داخلی مغازه دکوراسیون

در برخی از فروشگاه ها فضای کمی برای تردد مشتریان در نظر گرفته شده و در برخی دیگر آنقدر فضای خالی در مغازه وجود دارد که مشتری حس خرید از یک فروشگاه ورشکسته را پیدا میکند. قفسه های چوبی با اشکال مختلف، علاوه بر ایجاد مکانی مناسب برای قرار گیری عطر ها، سبک متفاوتی را در فضا به وجود آورده است. ویترین ام دی اف که اصطلاحاً به ویترین چوبی معروف است به دلیل ارزان بودن و همچنین شیک بودن تقریباً محبوبترین نوع دکور ویترین مغازه است. در واقع طراحی ویترین مغازه می تواند هم عملکرد مثبت و هم عملکرد منفی بر روی کسب و کار شما داشته باشد باید در طراحی و نوع دکوراسیون داخلی که قرار است برای آن به کار ببرید نهایت دقت را داشته باشید.

دکوراسیون داخلی مغازه قنادی

برای یک مغازه کوچک، عوامل زیادی وجود دارد که باعث جذب مشتریان می شود. اگر طراحی قفسه را چیزی فراتر از دو بعد ببینید، می توانید با ایده های جالب تری عمل کنید. بعد از این کار باید تمام آن گامها را وارد فاز عملی کنید. اگر بیشتر محصولات شما از جواهرآلات کلاسیک تشکیل شده، بهتر است میزان روشنایی خود را در محیط افزایش بدهید و اینکار را با لوسترهایی فاخر و کریستالی با شاخه های متعدد عملی کنید، اگر هم بیشتر به محصولات مدرن می پردازید بهتر است از سیستم های روشنایی هالوژنی و محو شده در سقف استفاده کنید تا محیطی ظریف و ساده و در عین حال لوکس داشته باشید. دربارهی مشتریان که میتوانیم بگوییم اکثر مشتریان یک مغازه شال و روسری را خانمها تشکیل میدهند؛ که میتوانند در سنین متفاوتی باشند.

ما در مراحل ساخت دکور برای شما از انواع متریال های موجود با بهترین کیفیت استفاده خواهیم کرد.شرکت دکوراسیون داخلی طراحان آریا این توانایی را دارد با با استفاده از انواع چوب و یا MDF و یا انواع شیشه و فلز و حتی با ترکیبی از این موارد برای شما دکوراسیونی رویایی را خلق نماید.در ضمن در تمام مراحل ساخت دکور با شما هماهنگی های لازم به عمل خواهد امد تا در نهایت طرحی مورد پسند و سلیقه شما شکل گیرد. گروه معماری و طراحی شاه توت، یکی از بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در تهران است که از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های معماری و دکوراسیون داخلی آغاز کرد. در چیدمان ویترین یک فروشگاه باید از بهترین محصولاتتان استفاده کنید.

این قبیل ورودی های چوبی باعث می شود تجارت شما در مقایسه با سایر ورودی های فروشگاه های , رقبا کاملاً متمایز باشد. با طراحی یک لوگوی مناسب می توان حس اعتماد ، لوکس بودن و متمایز بودن را به به مشتریان القا کرد. خود و محل کارتان را از دیگران متمایز کنید و تحولی در سودآوری خود ایجاد نمایید. علاوه بر این بهتر است به جای چراغ های ساده و تکراری از چراغ های مدرن و یا با طرح های سنتی استفاده کنید تا جلوه ای خاص به طراحی داخلی فروشگاه و دکوراسیون داخلی آن بدهید. در طراحی دکور فروشگاه پوشاک بخش پوشاک مردانه هم مانند بخش زنانه از نورپردازی مخصوص به خود برخوردار است اما به جای چراغ های آویز حلقوی، از نوارهای LED کوتاه با تقاطع های تیز استفاده شده. به طور کلی دکور مغازه شامل دو بخش ویترین و دکوراسیون داخلی میباشد که بایستی با دقت و زیرکی خاصی طراحی شوند، البته دکوراسیون داخلی مغازه هم شامل ورودی و فضای اصلی مغازه است که طراحی هرکدام تابع اصول خاص خود میباشد.

سپس باید انتخاب کنید که تمایل دارید ردیفی که قصد طراحی آن را دارید چند ستونه باشد. افراد و مخاطبان زیادی هستند که محل کسب و کار را بر اساس شکل ظاهری آن قضاوت می کنند و با توجه به آن شرایط را به محل معرفی می کنند ، فقط درصورتی که از نظر آنها جذاب باشد. عملکردهایی نظیر اتاق پرو، میز کار فروشگاه و انبار وسایل و لباس های دیگر فروشگاه. میز فروشنده تجلیگر عظمت فروشگاه شما نیست! اگر وسایلتان روی قفسه یا میز چیدمان شده اند، در حالی که هنوز درون جعبه های مربوطه هستند، فرصت ارتباط با مشتریان خود را از دست می دهید.

ویترین همان عاملی است که تعیین میکند مشتری به داخل مغازه شما خواهد آمد يا خیر. گاها پیش آمده است حتی برای خود شما که اصلا قصد خرید ندارید اما با دیدن ویترین یک مغازه، مشتاق به دیدن داخل آن شده اید و وارد شدن همانا و در نهایت خرید شما همان می شود. برای همین تمهیداتی در جهت اینکه ساکن بتواند ببیند بدون آنکه دیده شود اندیشیده شد. پیشخوان و یا ورودی برای هر فروشگاهی، نخستین جایی است که مشتری هنگام ورود، آنجا را می بیند؛ پس باید بهترین، پرفروش ترین و محصولات را در آنجا بگذارید. دلیل تاثیر گذاری دکوراسیون مغازه ، یکی از مهم ترین بخش های هر فروشگاهی دکوراسیون آن می باشد. که زیبایی و جذابیت آن به وضوح دیده شود. همیشه و درطول تاریخ انسانها ابزارها و موادی خاص را برای افزودن بر زیبایی خود بهکار بردهاند.

طراحی داخلی مغازه تجاری

مغازه ها و سایر استفاده های دکوراتیو بهترین انتخاب است. بهترین انتخاب، قرار دادن هشتگ های مرتبط و بهترین هشتگ های ایرانی و البته به تعداد مناسب در پیج اینستاگرامی تان است. کار با سرمایه کم، چیزی است که به معنای واقعی با آن روبهرو هستید. کسانی که سرمایه مالی زیاد اما سرمایه درونی کمی دارند. نباید نور کم باعث خستگی چشم مخاطبان و بی رمق نشان دادن فروشگاه شود و در مقابل نور زیاد مغازه نباید جلوی مشاهده اجناس توسط مشتری را بگیرد. روشن تر به نظر رسیدن مغازه یکی از مواردی است که باعث می شود فضای قنادی در چشم بیننده نیز بزرگ تر به نظر برسد. زمانی که از منطقی بودن در طراحی داخلی فضاهای تجاری صحبت به میان می آوریم، تاکیدمان بر این است که همه مراحل و گام هایی که در این مسیر برداشته می شوند، باید بر اساس علم و با منطق و دلیل صورت بگیرند.

فرض کنید مشتری به دنبال خرید یک عدد روسری به رنگ قرمز گوجه ای است و وقتی روسری را به منزل می برد احساس میکند که رنگ روسری بیشتر مشابه به رنگ زرشکی است و این موضوع دقیقا وابسته به نورپردازی اشتباهی است که در مغازه شما اجرا شده است. بررسی ها نشان می دهد که حتی اگر شما اقدام به فروش روسری اینترنتی نیز داشته باشید، باز هم مشتریان مجازی شما علاقه به دیدن فضای ویترین شما خواهند داشت، در چنین شرایطی بسیار مهم است که در انتخاب ویترین دقت کنید.

دکوراسیون داخلی مغازه با ام دی اف

به طور مثال می توانید به جای رگال و میله معمولی از یک نردبان برای آویختن شال و روسری ها استفاده کنید به این ترتیب هم شال و روسری ها خوب دیده می شوند و هم فضای کمتری را اشغال می کنند. هر مغازه ای نمیتواند تعداد زیادی از مشتری را جذب کند ,جهت جذب تعداد بالایی از مراجعه کننده , این نیازمند زیرساخت ها و اجرای مواردی است که یکی از آنها دیزاین ورودی و درب مغازه است . هر چقدر که این رابط بتواند ارتباطی قوی تری با مخاطبان بیرون برقرار نماید قطعا در میزان ورود و خرید مشتریان از فروشگاه و یا مغازه شما نیز تاثیر گذار تر خواهد بود. همچنان به مشتریان شما این امکان را می دهد که ببینند شما چه کار هایی می توانید انجام دهید، که الهام بخششان برای سفارش خواهد بود.

مثلا خانه جدید شما کف پوش پارکت قهوه ای پررنگ است و دیوارها هم کاغذدیواری کرم و قهوه ای و کابینت های تمام چوب در آشپزخانه؛ در چنین فضایی شما به اندازه کافی رنگ گرم و تیره در فضا دارید و در نتیجه در خرید مبلمان، فرش، بوفه و حتی سایر وسایل دکوراتیو، بهتر است به سراغ رنگ های روشن و یا کمی شادتر بروید، طوری که چیدمان نهایی به تعادلی از رنگ و سبک طراحی داخلی مغازه پلاستیک فروشی طراحی داخلی مغازه خشکبار فروشی برسد.

طراحی داخلی مغازه شیک

نورپردازی قفسهها برای جلوهی بیشتر محصولات داخل قفسه بسیار مهم است و نباید در دکور مغازه آرایشی نادیده گرفته شود؛ مخصوصا برای مغازههایی که از قفسههای تیره برای دکوراسیون آنها استفاده شده است. برای این مقدار جنس هزینه گمرکی چقدر میشود؟ به طور مثال در یک فروشگاه با طراحی داخلی مناسب، موقعیت دربها به گونهای است که مشتری به راحتی وارد فروشگاه شده و یا از آن خارج میشود. برای طراحی کمتر پیچیده در فروشگاه های لباس، بهتر است از متن استفاده کنید. ایجاد قفسه مناسب برای چیدمان کفش ها می باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ها و همچنین طراحی ویترین مغازه و توجه به طراحی نمای بیرونی مغازه، اگر به درستی و طبق اصول باشد. طراحی داخلی مغازه، طراحی دکور، ویترین و طراحی نمای بیرونی مغازه موضوعی بسیار مهم به ویژه برای دکوراسیون مغازه کوچک، در دنیای پر زرق و برق امروزی می باشد که هر کسی باید آنها را در نظر بگیرد. در سالهای اخیر شاهد آن هستیم که افراد بسیاری علاقهمند هستند که تصویری خاص را بر روی ماگ، تیشرت، کوسن و یا هر لباس دیگری داشته باشند. پس لازم ندارید که یک چهارم فضای فروشگاه خود را با آن پر کنید. در چیدمان اجناس دقت کنید و تا حد ممکن به آسان شدن خرید مشتری توجه کنید. با آن که او خود ممکن است شکل نیمکره وار گنبدهای رومی را ترجیح داده باشد، مرکز گنبد را بالا برد و آن را به گِرد یک مقطع تیزه دار طراحی کرد.

هزینه طراحی داخلی مغازه

اگرچه ایجاد شلوغی شاید خوشایند هر نوع سلیقه ایی نباشد، اما با ورود به این مغازه عطر فروشی انعکاس سطوح آینه ایی و شبکه های سه بعدی با متریال چوب در کنار هم و با ایجاد خطای دید برای کاربران و با استشمام بوی خوشایند عطر ها کاملا فضایی مستقل و متفاوت را در مخاطبین ایجاد می نماید. چیدمان کالاها به گونهای است که مشتری به راحتی نوع کالا با برندهای مختلف را پیدا میکند و در انتهای مسیر خرید به صندوق پرداخت میرسد. دلیل این موضوع، تبدیل مزیت به عیب است! مزیت خود را به عیب تبدیل نکنید! فروشگاه مذکور تا ماه قبل باعث ایجاد یک حس و تجربه مثبت خرید در مشتریان میشد اما امروز به دلیل کاهش فضای تردد مشتریان، باعث منفی شدن این تجربه شده و مشتریان ثابت خود را از دست میدهد. دیوار ها، کف و سقف این فروشگاه به وسیله سطوح آینه ایی پوشانده شده است که باعث ایجاد انعکاس و بازتاب های موثری در طراحی فروشگاه شده است.