راهنمای خرید چای ساز خوب و ارزان

در واقع، این ظرفیت سطح خنککنندگی کولر را نشان نمیدهد بلکه میزان سرمایی را نشان میدهد که هر کولر میتواند وارد فضا کند. این نوع همزن برقی از برند اسکارلت می باشد که توان مصرفی به اندازه 180 وات دارد و 7 نوع تنظیمات سرعت نیز دارد ، این مدل همزن برقی از برند اسکالت از نوع همزن های بدون کاسه به شمار می رود و تقریبا به اندازه 0.63 کیلوگرم وزن دارد و دارای میله های همزن و خمیر زن است .

گزینه بعدی در این بازه قیمتی نیز از برند نام آشنا برای گیمرها یعنی ام اس آی و از سری Leopard انتخاب گردیده است. بهترین روش برای انتخاب لپ تاپ از بین گزینه های بالا این است که نیاز های خود را از لپ تاپ اولویت بندی کرده و سپس بهترین را انتخاب کنید. قیمت سماور های تهیه شده از استیل به دلیل مقاومت بیشتر، طول عمر بالاتر و ظاهر زیباتر می توانند گزینه بسیار بهتری از سایر سماورها باشند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین لپ تاپ های صنعتی ۲۰۲۱ را معرفی کنیم. انتخاب دوم در این بازه نماینده خوش نام شرکت ایسر و از خانواده Predator میباشد که بجز در بخش پردازنده و رم، قدرت بیشتری را نسبت به لپ تاپ لنوو در اختیار شما قرار میدهد. تفاوت این دستگاه با نمونه قبلی در نوع آن است که در ادامه به بررسی دقیقتر آن میپردازیم. لپ تاپ ایدیاپد ۱۵ITL6 3 از نظر درگاههای ارتباطی بسیار غنی است و پورتهای USB 3.2، Type C و HDMI را در اختیارتان میگذارد.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان

مدل با یک پردازنده بی نظیر از شرکت AMD یعنی مدل افسانه ای Ryzen 7 4800H، گرافیک قدرتمند Nvidia GTX1650 با حافظه گرافیکی 4GB GDDR6، حافظه رم 32GB و صفحه نمایش 120 هرتز، انتخاب وسوسه کننده ای برای هر گیمر حرفه ای محسوب می شود. Predator Helios 300 PH315-54-72N7 از بهترین محصولات ایسر در بازار کشور است که از گرافیک RTX3060 با حافظه اختصاصی 6GB GDDR6 192Bit بهره می برد اما این تنها ویژگی مثبت این لپ تاپ نیست، استفاده از پردازنده نسل 11 سری H شرکت اینتل یعنی Core i7 11800H در این لپ تاپ گیمینگ بالا رده آن را از دیگر لپ تاپ های این لیست متمایز کرده است.

بهترین سماور برقی

این لپ تاپ که مجهز به گرافیک قدرتمند RTX 3050 با حافظه گرافیکی GDDR6 128 Bit می باشد، از پس تمام بازی های روز با بالاترین تنظیمات بر می آید. اما تمام ویژگی های بهترین سرخ کن های معمولی را دارا می باشد. لپ تاپی با تمام ویژگی های مورد نظر یک گیمر که انتخاب اول در این بازه قیمتی میتواند باشد.از پردازنده Core i7 سری H اینتل، 16 گیگابایت رم DDR4، حافظه هیبریدی متشکل از یک حافظه SSD با ظرفیت 512GB NVMe و یک حافظه هارد دیسک 1TB، گرافیک نیمه حرفه ای 4GB GTX 1650 GDDR6، سیستم خنک کننده مجهز به دو فن مجزا و صفحه نمایش IPS با یک بچسب قیمتی مناسب که در این بازه قیمتی حرف های زیادی برای گفتن دارد. گرافیک RTX 2060 6GB این لپ تاپ در کنار کیفیت ساخت بسیار بالا و فن های حرفه ای، باعث گردیده تا کسانی که میخواهند لپ تاپ آنها از پردازنده شرکت اینتل بهره برده باشد، در خرید این لپ تاپ تردیدی نداشته باشند.

مدل های زیادی از سماور ها در بازار موجود است که شاید برخی از آنها گام اول خرید بسیار ارزان باشند. در مجموع این یک لپ تاپ خوب برای آن دسته از دانش آموزانی است که بودجه کمتری دارند و می توانند برخی از اشکالات مانند دوام ضعیف باتری مدیریت کنند. اگرچه این لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی عمران کافی است، اما برخی از پورت های مهم را ندارد مانند درگاه USB Type C و کارت خوان SD. با 256 گیگابایت حافظه SSD و 1 ترابایت HDD فضای ذخیره سازی کافی برای فایل هایی را که ممکن است دانشجویان برای ذخیره آن ها نیاز داشته باشند فراهم می کند. در زمینه رقابت برای بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی عمران، هیچ گزینه ای ضعیف نیست. رقابت در این بخش که میتوان گفت پرطرفدارترین بخش بازار لپ تاپ های گیمینگ هست، به قدری زیاد بود که نتوانستیم لپ تاپی از برند پرطرفدار ایسوس را در بین گزینه های نهایی انتخاب کنیم.

بهترین مارک سماور