قیمت باتری UPS ، خرید انواع باتری یو پی اس ماناسازان-مستر انرژی پلاس

همین ویژگی آن باعث می شود که محدودیتی در نحوه نصب به صورت عمودی یا افقی وجود نداشته باشد، پس می توان از آن در سینی های رک مانت یا کابینت های خارجی نیز استفاده کرد. باتری UPS اسید سرب تنظیم شده، از لحاظ الکترولیت های داخل خود به دو نوع AGM و ژل تقسیم می شود. در باطری یو پی اس AGM، الکترولیت در جدا کننده شیشه میکروفیبر متخلخل نگهداری می شود و الکترولیت باتری UPS ژل نیز از ترکیب اسید سولفوریک و سیلیس ساخته می شود.

قیمت باتری UPS ، خرید انواع باتری یو پی اس ماناسازان-مستر انرژی پلاس

این باتری‌ها باید در چرخه شارژ و دشارژ قرار بگیرد تا زمانی طولانی بدون استفاده نباشند. پیشنهاد می‌شود که باتری را در کنار وسایلی که از خود تولید گرما می‌کنند نباید قرار دهیم تا افزایش دمای محیط بر کارایی آن در بلندمدت تأثیر منفی نگذارد. باتری UPS یکی از باتری‌هایی است که برحسب نیاز دستگاه‌هایی تولید شد که در برابر قطعی و اتصال سیستم برق حساسیت نشان می‌دهند و نیز احتیاج به وصل برق اضطراری درمواقعی که برق اصلی قطع خواهد شد توسط این باتری‌ها تأمین می‌شوند. معمولا باطری هایی که از یک برند شناخته شده و معتبر هستند دارای گارانتی معتبر شرکتی هستند.

برند های ایرانی موجود در بازار با بهترین کیفیت در هایپر صنعت فامکو قابل ارائه به مشتریان عزیز هستند. در ساخت این باتری های 12 ولت با آمپر های استاندارد و طول عمر بالا، از تکنولوژی های پیشرفته ای استفاده می شود که کیفیت آنها را بسیار بهبود می بخشد. الکترولیت محلول یا محیطی است که شرایط لازم برای انتقال یون های الکترود های مثبت و منفی را در باتری یو پی اس فراهم می کند. این الکترولیت در باتری یو پی اس VRLA خشک و بی حرکت و در باتری یو پی اس VLA به شکل مایع است.

در هنگام خرید این نوع باتری‌ها بهتر است طول عمر آن از 2 سال کمتر نباشد تا بازدهی مناسب را ارائه کند. قیمت باتری یو پی اس دست دوم نسبت به نوع کار نکرده آن تا 60 درصد می‌تواند متفاوت باشد و برای افرادی که بودجه کمتری دارند پیشنهاد مناسبی به شمار می‌آید. باتری یو پی اس در مرکز شهر تهران و در نمایندگی های گروه کیان صنعت به انجام می رسد. نمایندگی فروش باتری یو پی اس این محصولات را با بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها به دست مشتریان عزیز می رساند. باتری یو پی اس بر اساس آمپر انواع مختلفی دارد و بسته به نیاز می توانید باتری 12 ولت 4.5 آمپری تا باتری 12 ولت با حدود 155 آمپر اسیدی را خریداری کنید.

اما در خصوص فروش باتری یو پی اس خارجی (کره ای ، چینی ، ویتنام ، تایوان) با توجه به مشکلات وارد کردن این برند ها به داخل کشور، که شما عزیزان به mrenergyplus خوبی واقف هستید. فروش باتری یو پی اس در سراسر ایران معمولا به دو صورت فروش رسمی و غیر رسمی صورت می گیرد. با توجه به آنکه همه تولید کننده های منابع تغذیه تحت نظارت و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند.

  • با پشتیبانی از یک فرآیند کاملاً تعریف شده برای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و جایگزینی، باتری‌های مانیتورینگ می‌توانند عمر باتری را بهینه کنند و به طور قابل توجهی خطر افت بار به دلیل خرابی باتری را کاهش دهند.
  • باتری سیلد اسید نیز مانند هر تجهیزات دیگری دارای اجزاء خاصی است که آشنایی با آن ها می تواند به شما در خریدی بهتر کمک های شایانی نماید.
  • در جریان قطعی طولانی مدت برق ، باتری دستگاه ها را با خیال راحت خاموش می کند.
  • برای مثال برندهای یوفو، صنعت و سپاهان باکیفیت تر بوده و برندهای مانند صبا عملکرد و کیفیت پایین تری در میان برندهای ایرانی دارند.
  • در بسیاری از بیمارستان‌ها، درمانگاهها، مراکز تجاری، سازمان‌ها و هر کسب‌وکاری که قطع ناگهانی برق باعث آسیب دیدن و خاموشی دستگاه‌های مهم و حیاتی می‌شود، از یک دستگاه به عنوان یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه استفاده می‌شود.

با خرید باتری های یو پی اس مناسب برای سیستم‌های خورشیدی خود می‌توانید هم از برق مورد نیاز خود مطمئن شوید و هم هزینه کمتری را بپردازید. راه‌اندازی سیستم‌های خورشیدی، دریافت و مصرف انرژی رایگان و پاک خورشیدی را برایتان مهیا می‌کنند و شما را از مصرف سوخت‌های فسیلی مخرب کره زمین، بی‌نیاز می‌سازند. برای خرید باتری یو پی اس صبا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ضمن دریافت اطلاعات فنی مناسب برای خرید باتری، در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید. خرید باتری یو پی اس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین بهتر است حتما قبل از آن از انتخاب نوع مناسب باتری اطمینان حاصل فرمایید.

طبق قانون مالیات کشور در قیمت تمام شده برای مصرف کننده مبلغ 9 درصد لحاظ خواهد شد. گارانتی باتری یو پی اس، بله درست حدس زده اید… خرید یک محصول با کیفیت پایان کار نیست.!!! شاید شما یک محصول گران قیمت و با کیفیت بازار را خریداری کنید، ولی به هر دلیلی جنس خریداری شده دارای معایب درونی و یا حتی ظاهری باشد.

ساخت یو پی اس با باتری ماشین

معمولا اگر انبارش به صورت استاندارد و اصولی باشد می توان محصول را تا 9 و یا 12 ماه هم نگه داری کرد. البته باید هر چند وقت یک بار مقدار توان باتری چک شود تا باتری اصطلاحاً “نخوابد”. همچنین محصولاتی که فاقد گارانتی شرکتی هستند نیز یا به وسیله کارخانه ضمانت شده اند و یا ما آنها را تمام و کمال ضمانت خواهیم کرد. لذا از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش هیچ استرس و دغدغه ای نداشته و با خیالی راحت برای خرید از ما اقدام کنید. هنگام خرید باید حتما توان خروجی باتری را در نظر گرفته و مطابق با آن باتری مناسب را انتخاب کنید. اگر می خواهید خرید مطمئنی داشته باشید بهتر است توان خروجی را دست کم 30 درصد بیشتر از توان مصرفی در نظر بگیرید.

باتری یو پی اس کملیون 28 آمپر 12 ولت مدل CP12280