نحوه ثبت نام در کوینکس ثبت نام کوینکس در تهران

نحوه ثبت نام در کوینکس ثبت نام کوینکس در تهران نکته ای که کاربران ایرانی بایستی به آن توجه نمایند این است که در حال حاضر صرافی کوینکس با کاربران ایرانی مدارا کرده و صحبتی درباره تحریم آنها و یا مسدود کردن اکانت کاربری شان نکرده است. ولی احتمال دارد که در آینده مشترکین خود را به تبعیت از قوانین تحریم مجبور کند. به همین دلیل بهتر است کاربران ایرانی جانب احتیاط را رعایت کرده و در هنگام ثبت نام از پاسپورت ایرانی خود استفاده نکنند و همچنین در هنگام ورود با IP ایران وارد نشوند. راه حل این است که همیشه از یک نرم افزار تغییردهنده آیپی معتبر جهت ثبت نام و ورود استفاده نمایید. بهتر است نرم افزار تغییردهنده آیپی مورد نیاز خود را خریداری کنید، زیرا نرم افزار های تغییردهنده آیپی رایگان امنیت کافی ندارند.

این کد برای زمانی است که اگر موبایل شما ریست شد و یا گم شد ، بتوانید با این کد اکانت خود را بازیابی کنید. اگر این کد را نداشته باشید اکانت شما به هیچ عنوان قابل بازیابی نخواهد بود. کد مورد نظر را یادداشت کرده و در یک جای مطمئن از آن نگهداری کنید تا در موقع نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. احراز هویت دو مرحله ایدر این مرحله باید اپلیکیشن Google Athenticator را دانلود کنید. سپس یک کد شش رقمی به ایمیل شما ارسال میشود ان را وارد کنید. ابتدا در مرورگر گوشی خود یا در نرم افزار گوگل پلی کوینکس را سرچ کنید (تعداد دانلود یک میلیون عدد).

کوینکس بهتر است یا کوکوین؟

البته که اگر پاسپورت ندارید می توان از کارت ملی و اطلاعات آن به جای آن استفاده کرد. از پیامک ها و ایمیل های کوینکس نیز اسکرین شات گرفته و برای کوینکس بفرستید و اگر ممکن بود اطلاعاتی از مقدار اموالی که در حسابتان هست نیز ذکر کنید. گفتنی است که تب اینکاگنیتو فقط مختص گوگل کروم است، اما در سایر مرورگرها هم عملکردهای مشابهی وجود دارد. در مرورگر اینترنت اکسپلورر، پنجره INprivate و در فایرفاکس نیز New secret window همین کارآیی را دارند. پاک کردن حافظه کش و کوکی مرورگز نیز می تواند به رفع مشکل کوینکس کمک کند.

کیف پول CoinEx

اگر می‌خواهید همواره از توکن CET برای پرداخت کارمزد استفاده کنید، باید به تنظیمات حساب کاربری خود در صرافی کوینکس وارد شوید. در بخش تنظیمات، تب Preference Settings را انتخاب کنید. در این بخش باید گزینه Use CET as Fees را پیدا و آن را فعال کنید. به این ترتیب، همواره از این توکن برای پرداخت کارمزدهای معاملات اسپات و مارجین استفاده می‌شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ثبت نام کوینکس با گوشی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

وارد کردن ایمیل و ساخت رمز عبور کاملا مشابه با نحوه ورود به سایت صرافی کوینکس است. اگر نگاهی به اپلیکیشن‌های این صرافی بیندازید، متوجه می‌شوید که رابط کاربری آن به‌قدری آسان است که نیازی به آموزش کار با صرافی کوینکس اندروید یا iOS ندارید. البته برای بهره‌مندی از خدمات دیفای صرافی کوینکس بهتر است آموزش‌های لازم را ببینید تا با آگاهی بیشتری به کسب درآمد بپردازید.

نکات مهم در ثبت نام در صرافی کوینکس